DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Mercedesu nabízí dvě řešení po chaosu s pozávodními penalizacemi v Rakousku + ANKETA

Velká cena Rakouska nabídla skvělou podívanou a spoustu předjížděcích manévrů, kaňku na vydařeném víkendu však způsobila hromada penalizací, kvůli kterým se několik hodin po dojezdu do cíle měnily výsledky. Šéf Mercedesu Toto Wolff nabízí dvě řešení, aby se něco podobného v budoucnu neopakovalo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf Mercedesu nabízí dvě řešení po chaosu s pozávodními penalizacemi v Rakousku + ANKETA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 05.07.2023 02:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 03.07.2023 18:40
Volové se tam už pasou. Jestli bude FIA takhle… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 03.07.2023 10:07
Je to nešťastné, nicméně většina pilotů neměla s… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 04.07.2023 08:45
Red Bull Ring prodloužil smlouvu do roku 2030,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • jiras

                jiras

                188.75.128.XXX
                Hele to je takovej mišmaš jako když Hamilton zachraňoval planetu ze soukromého tryskáče. Ten argument, a já s ním souhlasím, je o tom, že pro okruhy je finančně výhodné mít tam asfalt a žít s tím zvládnou všichni. Všichni kromě jezdců F1, kteří by měli být ti nejlepší. A předělávat něco na jeden víkend v roce a tratit po jeho zbytek kvůli partě uplakánků nedává smysl. Ale souhlasím, že být tam štěrk, výletů je míň, stejně jako kdyby tam byla zeď. Takže tím se shodneme, že je naprosto v pohodě možné se na trati udržet v limitech a hledá se rovnák na vohejbák.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.62.XXX
                  Ale ti uplakánci jsme my fanoušci... Jezdcům to může bejt šumák, ti jedou jak jim to jde, nasbírají penalizace a komisaři pak přerovnají... Já brečím, že chci vidět závody na trati...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • Hwrychlik H.

          Hwrychlik H.

          194.213.58.XXX
          A čemu by jako vadil pás štěrku vedle tratě široký 3 - 5 metrů a za ním zbytek únikové zóny asfalt. A pokud by někdo zajel do štěrku, tak návrat jen přes zpomalovací šikanu na konci. Přesně tak jak byl štěrk v první zatáčce v Barceloně, ale tam pak chyběla ta šikana která by byla tím trestem za vyjetí.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            V monopostech asi ničemu, na motorce by ale stačily i 2 metry na to, aby tam ve vysoké rychlosti jezdci hodili salto.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        194.213.58.XXX
        Od kdy jezdí jezdci ve stejně nastavených autech? Hamilton to jasně okomentoval tím, že potřebovali kvůli zadku ubrat přítlak na předku a prostě to přehnali. A srovnali to až při pitstopu. Tím to auto sice vybalancovali ale pravděpodobně i zpomalili. Což by odpovídalo dalšímu průběhu závodu.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Loqenc

          Loqenc

          85.71.3.XXX
          Jo to dává smysl, ale vždy mohl trochu ubrat, aby mu to zatočilo, když se mu to nepovedlo nastavit napoprvé. Takto byl sice rychlejší než Russell, ale po penalizaci se propadl za něho. Příště bude určitě chytřejší. A nejen on.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.62.XXX
            Ale Russell jel úplně jiný závod... To co říkáš je totální výsměch, když jakoby schvaluješ, že někdo, kdo závodil s úplně někým jiným, tak skončil za někým s kým vůbec nezávodil, proto, že ve snaze závodit s úplně někým jiným příliš porušoval limity tratě...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama