DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Mercedesu nabízí dvě řešení po chaosu s pozávodními penalizacemi v Rakousku + ANKETA

Velká cena Rakouska nabídla skvělou podívanou a spoustu předjížděcích manévrů, kaňku na vydařeném víkendu však způsobila hromada penalizací, kvůli kterým se několik hodin po dojezdu do cíle měnily výsledky. Šéf Mercedesu Toto Wolff nabízí dvě řešení, aby se něco podobného v budoucnu neopakovalo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf Mercedesu nabízí dvě řešení po chaosu s pozávodními penalizacemi v Rakousku + ANKETA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 05.07.2023 02:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 03.07.2023 18:40
Volové se tam už pasou. Jestli bude FIA takhle… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 03.07.2023 10:07
Je to nešťastné, nicméně většina pilotů neměla s… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 04.07.2023 08:45
Red Bull Ring prodloužil smlouvu do roku 2030,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • jiras

                jiras

                188.75.128.XXX
                Hele to je takovej mišmaš jako když Hamilton zachraňoval planetu ze soukromého tryskáče. Ten argument, a já s ním souhlasím, je o tom, že pro okruhy je finančně výhodné mít tam asfalt a žít s tím zvládnou všichni. Všichni kromě jezdců F1, kteří by měli být ti nejlepší. A předělávat něco na jeden víkend v roce a tratit po jeho zbytek kvůli partě uplakánků nedává smysl. Ale souhlasím, že být tam štěrk, výletů je míň, stejně jako kdyby tam byla zeď. Takže tím se shodneme, že je naprosto v pohodě možné se na trati udržet v limitech a hledá se rovnák na vohejbák.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.62.XXX
                  Ale ti uplakánci jsme my fanoušci... Jezdcům to může bejt šumák, ti jedou jak jim to jde, nasbírají penalizace a komisaři pak přerovnají... Já brečím, že chci vidět závody na trati...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • Hwrychlik H.

          Hwrychlik H.

          194.213.58.XXX
          A čemu by jako vadil pás štěrku vedle tratě široký 3 - 5 metrů a za ním zbytek únikové zóny asfalt. A pokud by někdo zajel do štěrku, tak návrat jen přes zpomalovací šikanu na konci. Přesně tak jak byl štěrk v první zatáčce v Barceloně, ale tam pak chyběla ta šikana která by byla tím trestem za vyjetí.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            V monopostech asi ničemu, na motorce by ale stačily i 2 metry na to, aby tam ve vysoké rychlosti jezdci hodili salto.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        194.213.58.XXX
        Od kdy jezdí jezdci ve stejně nastavených autech? Hamilton to jasně okomentoval tím, že potřebovali kvůli zadku ubrat přítlak na předku a prostě to přehnali. A srovnali to až při pitstopu. Tím to auto sice vybalancovali ale pravděpodobně i zpomalili. Což by odpovídalo dalšímu průběhu závodu.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Loqenc

          Loqenc

          85.71.3.XXX
          Jo to dává smysl, ale vždy mohl trochu ubrat, aby mu to zatočilo, když se mu to nepovedlo nastavit napoprvé. Takto byl sice rychlejší než Russell, ale po penalizaci se propadl za něho. Příště bude určitě chytřejší. A nejen on.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.62.XXX
            Ale Russell jel úplně jiný závod... To co říkáš je totální výsměch, když jakoby schvaluješ, že někdo, kdo závodil s úplně někým jiným, tak skončil za někým s kým vůbec nezávodil, proto, že ve snaze závodit s úplně někým jiným příliš porušoval limity tratě...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama