DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Mercedesu nabízí dvě řešení po chaosu s pozávodními penalizacemi v Rakousku + ANKETA
Velká cena Rakouska nabídla skvělou podívanou a spoustu předjížděcích manévrů, kaňku na vydařeném víkendu však způsobila hromada penalizací, kvůli kterým se několik hodin po dojezdu do cíle měnily výsledky. Šéf Mercedesu Toto Wolff nabízí dvě řešení, aby se něco podobného v budoucnu neopakovalo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéf Mercedesu nabízí dvě řešení po chaosu s pozávodními penalizacemi v Rakousku + ANKETA
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Ferda
09:39 04.07.2023 193.165.97.XXXPřejetí čáry na vnější straně zatáčky bych si vůbec nevímal a ponechal jezdcům svobodný průjezd.
Tratný by nebyl nikdo a z F1 by se nestávala odporná fraška.
Právě naopak. Diváci by mohli s napětím sledovat jak se jezdci přemírou snahy potrestají sami.
-
-
-
Racek
20:27 03.07.2023 78.80.232.XXXNo, ten beton je tam kvůli moitorkám, neb k tomu dochází i při jejich závodech. Víte, skoro každé vjetí do štěrku hrozí pádem a ty jsou z motorek velmi nebezpečné a vždy velice bolestivé. On RB Ring je stavěn pro obé, že... i návštěvy jsou srovnatelné a jezdí tam taky naši kluci... -
-
-
-
Loqenc
11:30 03.07.2023 85.71.3.XXXPřesně to si taky myslím. Příště bude těch hříšníků podstatně míň, když teď pěkně zjistili, že jim to jen tak neprojde. Ham si ve vysílačce stěžoval, že to nemůže dodržovat, že mu auto nezatáčí. Zajímavé, že Russellovi ve stejném autě nesmazali ani jeden čas-
jiras
12:30 03.07.2023 188.75.128.XXXDobrý argument padl na The Race na YT - formule se jede jeden víkend v roce, okruh si na sebe musí vydělávat celý rok. Asfalt kolem řeší chyby u nižších sérií a logicky tak i horších jezdců. Tahat někoho z kačírku je prostě zdlouhavé a drahé. To vedlo k otázce - proč by ti horší měli doplácet na to, že ti "nejlepší" nejsou schopni dodržovat dané limity?-
-
-
-
-
Fanda.LH
15:15 03.07.2023 83.240.62.XXXTo co popisuješ zní jako sociální systém, který by teoreticky měl zabraňovat tomu, že nikdo nespadne na dno, že tu jako nebudou chudí lidé... Realita je pak taková, že chudých je furt stejně, jen ta byrokracie kolem toho je šílená a šíleně drahá...
Jednak VSC, SC i ten traktor jsou vesměs výmysly moderní doby... Dříve pilot vystoupil, přeskočil bariéru a jelo se dál... Ale hlavně a proto i to srovnání s tím soc. systémem... Čím větší riziko, tím méně lidi riskují... Tzn. když tam bude ten štěrk, tak v něm skončí daleko méně jezdců, protože jeden výlet jim pokazí celý závod... Zatímco dnes 1. Ignorace 2. Varování 3. Černobílá vlajka 4. +5sec... Co je 5 sec ve srovnání min s tím, že se roztočíš a obalíš si pneu bordelem ? Co je to ve srovnání s DNF..? Tzn. 1 průjezd může být fatální...
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek