DISKUZE K ČLÁNKU "Když bude vůz rychlý, klidně na něj nalepíme i býka." Mercedes se neostýchá okopírovat Red Bull

Mercedes řeší, co se svým nekonkurenceschopným vozem W14, do kterého vkládal velké naděje. Ultra-úzké bočnice nefungují, proto v továrně řeší změnu konceptu. Podle svého šéfa Tota Wolffa by mohlo dojít na okopírování konkurence, dočkáme se na startovním roštu černého Red Bullu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Když bude vůz rychlý, klidně na něj nalepíme i býka." Mercedes se neostýchá okopírovat Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 27.03.2023 01:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 24.03.2023 11:21
je to rozhodně docela zábavná představa. a pokud… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 24.03.2023 23:22
Red Bull je jak dříve Lotus 12 Colin Chapman a… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 24.03.2023 09:34
Nemůže do tunelu, ale ani do něj nepotřebuje... … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No, on to řekl jako vtip, ale on to vtip není.... konec konců, když v F1 přišel někdo s průlomem, za rok tu všichni už kopírovali. Ty úzké bočnice ovšem nebyl průlom, ale spíš takový prů.er. I to se stává.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Red Bull je jak dříve Lotus 12 Colin Chapman a jeho nádherný Lotus 72 "klín" a hned jej všichni kopírovali, Teď od Adriana Neweye: Red Bull "RB19" a už kopirují Aston, Mercedes, Alpha T...nebo od Colina jeho legendární Lotus 78 "wingcar" a už to měli všichni . Taky Adrian vyvinul pořádnou "přísavku" Red Bull "RB6 difůzor", který nikdo lépe nedotah ani za 5 let 12 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    85.71.3.XXX
    S tím býkem pobavil 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      je to rozhodně docela zábavná představa.
      a pokud okopírují bočnice z RB a třeba přední křídlo od Ferrari a zadní z AlfyRomeo, tak budou mít na autě býčka, koníčka, hada... docela slušná ZOO 18

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    89.111.73.XXX
    Je zajimave pozorovat jak se situace meni. Loni pred testy nekteri vykrikovali, jak ma Mergl neco v rukavu, jak jsou o sekundu nebo podobne rychlejsi nez konkurence. A ejhle ono je to sekundu za konkurenci po dvou letech vyvoje.
    Krasne se ukazuje, ze spekulace maji vzdy vahu jen dle zdroje informaci a pokud neni mozne porovnat s konkurenci, jsou to jen plane reci 03
    Zmena konceptu asi pujde vcelku rychle, ale je otazka jak rychle to auto bude hned s takto ranym vyvojem. Bude zajimave sledovat jestli na konci roku budou pred Astonem nebo ne. Ohrozeni RB je samozrejmy nesmysl. RB pokud vse pujde jako loni brzy prestane vyvijet, coz bylo loni jasne vyditelne a Mergl se diky neustalemu vyvoji sveho auta dostal nakonec i k vitezstvi a vypadal ze neco stahuje a ono ne.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.239.XXX
      Tak je logické, že RB mohli vyvíjet dlouho do budoucna a neukazovat to na trati, kdežto Mercedes to všechno ukazoval na trati.
      Taky ber v potaz, že každého těch 15 mm podlahy stalo jinej výkon na trati, tam je taky zakopanej pes.

      Mergl měl vždycky něco v rukávu, ale holt tady viditelně zatím nemá.Každej chvilku, tahá pilku. 04 Oni se zvednou, ale v tomto fiannční stropy nastavují kruté zrcadlo.Nejde to dohnat finančně, což dříve šlo.Ale je to spravedlivé.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Na vývojovou změnu a rychlost vývoje Mercedesu jsem zvědav. To oni umí. Nevím zda to doženou, moc tomu nevěřím, ale RB nemůže do tunelu, takže šance tu je. Ač malá...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Nemůže do tunelu, ale ani do něj nepotřebuje...

      V rámci jednoho roku nemají šanci tuhle ztrátu dohnat... Bude max. souboj s Astonem a Ferrari...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.239.XXX
        Nejspíše ano...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Jenže souboj s Astonem a Ferrari máme už teď... 12

          Jasný no, můžou tahat za delší konec provazu...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        problém finančního stropu je ten, že merglu se spíš vyplatí odpískat sezonu a vrhnout všechny prostředky na další, než by se pokusil bojovat. Pokud vydají prostředky na změnu konceptu, nemusí jim zbýt peníze na vývoj pro další rok...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama