DISKUZE K ČLÁNKU Soupeři Red Bullu reagují na jeho dominanci: "Odvedl lepší práci, zaslouží si to. Musíme zabrat"

Jak vnímají ostatní týmy Formule 1 současnou nadvládu Red Bullu, který ovládl minulou sezónu a do té současné vstoupil opět s velkým náskokem?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Soupeři Red Bullu reagují na jeho dominanci: "Odvedl lepší práci, zaslouží si to. Musíme zabrat"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 24.03.2023 13:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 23.03.2023 20:36
Dnešní Formule 1 je bezva. Někdo fandí vozům F1,… »
» Jindrich K. (Hlasovali 2 lidé) 23.03.2023 22:34
Jo zlatá éra války pneumatikářů, různých koncepcí… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 23.03.2023 10:39
Tohle má jeden problém. Kdyby lidi viděli závod s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    89.103.32.XXX
    Jo zlatá éra války pneumatikářů, různých koncepcí motorů a ostatně i počet kol :) Jednomu sedly tyhle gumy a těm zas ne, při dnešní unifikaci se moc nevymyslí

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Probém F1 je, že technická výhoda se přenáší do dalších závodů a dokonce i dalších ročníků... Chtělo by to nějaký mechanismus, který by umožňoval ztrátu stáhnout / znovu rozdat karty...

    Loni to byla "nuda"... Max vyhrál co mohl, ale alespoň v kvalifikacích vedlo Ferrari, Mercedes měl slušnou formu v závodech... Letos to nevypadá ani na jedno z toho... Což je fér vůči skvělé práci RB, ale je to špatný produkt pro diváky / fanoušky...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Já si myslím že problém je v tom že F1 je příliš dokonalá. Dřív když nebyla taková "dokonalost" byl prostor pro větší pestrost.

      A podle mě F1 definitivně pohřbily automobilky...ke kterým počítám i Redbull...zkrátka peníze, peníze a peníze.

      Problém je v přílišné technické svázanosti...technické výhody vznikají z nákladného vývoje kde jsou rozhodují prachy.

      Ovšem ono je to složitý...všechno se nějak vyvíjí...nedá se čekat že se vrátí nějaká "zlatá" léta. Technika je jinde, nikdo nechce aby se při závodech umíralo...vlastně dneska zakazujeme tabák (ačkoliv jíme mnohem nezdravější věci...což nikoho paradoxně nezajímá...a aktuálně chceme zakázat spalovací motory ...ačkoliv elektromobily nejsou všelék.

      Mě to přijde že lidstvo je nyní na zcestí...panuje tu obrovské pokrytectví...tváříme se že chceme zachraňovat planetu...a přitom v podstatě stále víc naší zemi huntujeme.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Loqenc

        Loqenc

        85.71.3.XXX
        Moc dokonalá není, když má jeden tým takový náskok. A i ten má technické problémy. Kdyby byla dokonalá, tak se rozdíly sníží. Ono to přijde časem, pokud zase nezmění pravidla jak letos s tou výškou podlahy. Těším se na vylepšení u Mercedesu. Slibují si od toho hodně, tak uvidíme, jak se to projeví na trati.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Proto jsem tu dokonalost do uvozovek...přirozeně není úplně dokonalá...proto se pořád mění pravidla, ale zkus a si najít rozptyl jednotlivých kol v závodě někdy v osumdesátkách...to byly celý vteřiny...a dneska? Piloti krouží jako stroje...styl Alaina Prosta (který uměl jezdit na svoji dobu neuvěřitelně vyrovnaně...jedno kolo jako druhé) by dnes nestačil...dnes pilot jede na hranici monopostu kolo za kolem (pokud závodí)...jako podle metronomu.
          Všechno kazí peníze...kdysi tým disponující největším rozpočtem zdaleka nemusel vyhrávat...často vyhrával ten kdo měl nějaké eso v rukávu...a nemusely to být vždy peníze. Dneska musíš mít v první řadě peníze...a pak eso typu Neweyho tě posune na vrchol...ovšem nelze zapomínat na piloty a celej ansábl...přirozeně jen peníze nestačí. Ale bez špičkových peněz dnes na vrchol nikdy nedosáhneš (jako třeba Brawn v roce 2009).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        O tom taky dlouhodobě mluvím... F1 z pohledu techniky dosáhla dokonalosti a není kam jít dál... Za mě by se mělo jít cestou show, nikoli techniky... Hledal bych cestu jak to zpomalit, klidně o 10 sec na kolo směřovat to k 90kám, 80kám... Spalovací motor 1,5t, řadící páka, žádné displaye apod...

        Nebude to výdobytek nejmodernější techniky, nebude to nejrychlejší možný stroj, ale to za mě není to podstatné... Za mě by mělo být podstatné závodění na trati a zápolení člověka s technikou...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Podle mě se staré časy už nikdy nevrátí...pokrok se zastavit nedá. Dá se jen osekat ty různé pomocníky které pomáhají k té téměř dokonalosti...a víc to nechat na pilotech a jejich umu...ale k tomu zatím vedení F1 nedospělo.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Staré časy se nevrátí to je jasná věc... Spíš jsem to myslel tak, že cíleně to do toho nastlačit v zájmu show (Do pravidel bych dal ten spalovák 1,5T , řadící páku, každé auto bych vzal do tunelu a stanovil bych max. přítlak, min. odpor atd)... Samozřejmě, že to nebude jako v 80, 90kách, ale přiblížení by mohlo pomoc...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        Dnešní Formule 1 je bezva. Někdo fandí vozům F1, ale nerozumí jejích pilotům, které je ovládají a někdo zase srdnatě fandí jezdcům F1 ale nerozumí jejím vozům. A někdo v tom má úplný mišmaš. 12 12 12

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Vůbec ne...dnešní F1 není bezva. Vytratilo se to kouzlo závodů...nebezpečí (vím že nikdo nechce riskovat jako v minulosti život pilotů...ale to nebezpečí tomu dávalo velkou dávku jedinečnosti a výjimečnosti)...piloti jsou svázaní PR požadavky, všechno je strojené...díky dnešní technice dneska koukám na dva monitory...na jednom vidím závod (a můžu si dokonce přepínat pohledy z kokpitů), na druhým monitoru vidím spoustu dat...). Kdysi jsem o tomhle snil...mít takovehle servis...ale to kouzlo je pryč.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Je to úplně jiný sport... Dřív se jezdilo v rakvích po okreskách a dnes v tancích po dálnicích... Má to něco do sebe, ale příliš té profesionality prostě škodí...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.157.XXX
            Jak už jsem psal, skalním Fandům svých oblíbených pilotů F1 je úplně jedno jak a s čím se stane Mistrem světa F1, třeba i na trojkolce, hlavně, že je tám to "F1" 12 12 12 12 12
            (Che11co))

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    176.97.15.XXX
    Závod pilotů na totožné technice jako doplněk závodního víkendu je super nápad. 01

    Teď už přesně nevím...1984?...při slavnostním otevření nového Nurburgringu se jel závod pilotů F1 na cestovních Mercedesech...pamatuju si správně že tehdy vyhrál Niki Lauda?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Tak Niki Lauda byl druhý...vyhrál...kdo jiný než Ayrton Senna

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Chtěl bych vidět závod-y, kde jsou jezdci F1 a mají totožné monoposty, techniku. Tohle vsunout do závodního víkendu by asi nešlo, ale nějak to vymyslet by stálo za to. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Tohle má jeden problém. Kdyby lidi viděli závod s totožnými auty, který by byl zákonitě zajímavější a mnohem víc vypovídající než F1 v současném rozložení sil, tak by se nikdo nechtěl vracet k normální F1 11

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        85.160.50.XXX
        Koukali by na to jen lidi co nerozumi technice a maji radi cupove závody. Pro vetsinu po par zavodech nezajimave, pac Max by stejne vyhral a technika nezajimava. Za par let v úpadku, protoze by to nesledovali ani vyrobci a tudiz bez penez a vyvoje. Jiz dneska muzes sledovat formulove cupy, ale pochybuji, ze to dela vetsina, ktera sleduje F1.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          Jak víš že by Max vyhrál ? Většina lidí technice F1 nerozumí a hlavně , já navrhuji vsuvku závodní a ne cupové závody. 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Ale i kdyby vyhrával Max, tak by rozhodně nevyhrával každej jeden závod a už vůbec by neměl náskok vteřinu na kolo, že 04

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Já tenhle pohled chápu. F1 je na absolutním vrcholu jenom díky vývojovému závodu, který láká prachy automobilek a jiných subjektů a tím posouvá F1 dál. Na druhou stranu ale očividně vývojový závod nefunguje, když na jednu super dominanci po 1 přechodném roce navazuje jiná superdominance. Takže tohle vlastně F1 posiluje i ničí zároveň.

          Nehledě na to, že ten vývoj má extrémně úzké mantinely. Mě by třeba zajímala čistě technická série, kde by bylo za úkol postavit co nejrychlejší auto. Něco jako koncepty od RB z minulých let, které generovali v zatáčce takový přetížení, že se ani nedala řídit reálnými jezdci 12 Ale to v F1 není, že?

          A ještě si dovolím jednu poznámku, dovolím si tvrdit, že větší část diváků technika zajímá minoritně. Respektive abych to upřesnil, u většiny diváků znalost techniky končí u klasického větší objem a víc válců= lepší . Hi tech techniku po roce 2014 ocení minorita diváků F1. 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama