DISKUZE K ČLÁNKU Soupeři Red Bullu reagují na jeho dominanci: "Odvedl lepší práci, zaslouží si to. Musíme zabrat"

Jak vnímají ostatní týmy Formule 1 současnou nadvládu Red Bullu, který ovládl minulou sezónu a do té současné vstoupil opět s velkým náskokem?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Soupeři Red Bullu reagují na jeho dominanci: "Odvedl lepší práci, zaslouží si to. Musíme zabrat"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 24.03.2023 13:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 23.03.2023 20:36
Dnešní Formule 1 je bezva. Někdo fandí vozům F1,… »
» Jindrich K. (Hlasovali 2 lidé) 23.03.2023 22:34
Jo zlatá éra války pneumatikářů, různých koncepcí… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 23.03.2023 10:39
Tohle má jeden problém. Kdyby lidi viděli závod s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Jak už jsem psal, skalním Fandům svých oblíbených pilotů F1 je úplně jedno jak a s čím se stane Mistrem světa F1, třeba i na trojkolce, hlavně, že je tám to "F1" 12 12 12 12 12
(Che11co))

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Je to úplně jiný sport... Dřív se jezdilo v rakvích po okreskách a dnes v tancích po dálnicích... Má to něco do sebe, ale příliš té profesionality prostě škodí...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Staré časy se nevrátí to je jasná věc... Spíš jsem to myslel tak, že cíleně to do toho nastlačit v zájmu show (Do pravidel bych dal ten spalovák 1,5T , řadící páku, každé auto bych vzal do tunelu a stanovil bych max. přítlak, min. odpor atd)... Samozřejmě, že to nebude jako v 80, 90kách, ale přiblížení by mohlo pomoc...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.32.XXX
Jo zlatá éra války pneumatikářů, různých koncepcí motorů a ostatně i počet kol :) Jednomu sedly tyhle gumy a těm zas ne, při dnešní unifikaci se moc nevymyslí

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Myslím že jsi to trefil...už jen výsledek posledního závodu...Verstappen byl v druhým závodě v podstatě vykolejenej...že nevyhrál. Přitom je vysoce pravděpodobné že Redbull letos absolvuje sezónu kdy jen půjde o to kdy se tým a jeho pilot stanou mistry světa (kolik závodů před koncem).
Kdyby v takovým "sranda" závodě dojel třeba desátej...vůbec si neumím představit co by se dělo...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Podle mě se staré časy už nikdy nevrátí...pokrok se zastavit nedá. Dá se jen osekat ty různé pomocníky které pomáhají k té téměř dokonalosti...a víc to nechat na pilotech a jejich umu...ale k tomu zatím vedení F1 nedospělo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Vůbec ne...dnešní F1 není bezva. Vytratilo se to kouzlo závodů...nebezpečí (vím že nikdo nechce riskovat jako v minulosti život pilotů...ale to nebezpečí tomu dávalo velkou dávku jedinečnosti a výjimečnosti)...piloti jsou svázaní PR požadavky, všechno je strojené...díky dnešní technice dneska koukám na dva monitory...na jednom vidím závod (a můžu si dokonce přepínat pohledy z kokpitů), na druhým monitoru vidím spoustu dat...). Kdysi jsem o tomhle snil...mít takovehle servis...ale to kouzlo je pryč.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Proto jsem tu dokonalost do uvozovek...přirozeně není úplně dokonalá...proto se pořád mění pravidla, ale zkus a si najít rozptyl jednotlivých kol v závodě někdy v osumdesátkách...to byly celý vteřiny...a dneska? Piloti krouží jako stroje...styl Alaina Prosta (který uměl jezdit na svoji dobu neuvěřitelně vyrovnaně...jedno kolo jako druhé) by dnes nestačil...dnes pilot jede na hranici monopostu kolo za kolem (pokud závodí)...jako podle metronomu.
Všechno kazí peníze...kdysi tým disponující největším rozpočtem zdaleka nemusel vyhrávat...často vyhrával ten kdo měl nějaké eso v rukávu...a nemusely to být vždy peníze. Dneska musíš mít v první řadě peníze...a pak eso typu Neweyho tě posune na vrchol...ovšem nelze zapomínat na piloty a celej ansábl...přirozeně jen peníze nestačí. Ale bez špičkových peněz dnes na vrchol nikdy nedosáhneš (jako třeba Brawn v roce 2009).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Dnešní Formule 1 je bezva. Někdo fandí vozům F1, ale nerozumí jejích pilotům, které je ovládají a někdo zase srdnatě fandí jezdcům F1 ale nerozumí jejím vozům. A někdo v tom má úplný mišmaš. 12 12 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
On je problém, že tohle je dnes prakticky nerealizovatelné, protože nikdo nebude chtít prohrát a vrhnout na sebe stín pochybností... Představ si, kdyby Max v těchto závodech nevyhrával, to by vrhalo strašně špatné světlo na šampionát jako takový...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
O tom taky dlouhodobě mluvím... F1 z pohledu techniky dosáhla dokonalosti a není kam jít dál... Za mě by se mělo jít cestou show, nikoli techniky... Hledal bych cestu jak to zpomalit, klidně o 10 sec na kolo směřovat to k 90kám, 80kám... Spalovací motor 1,5t, řadící páka, žádné displaye apod...

Nebude to výdobytek nejmodernější techniky, nebude to nejrychlejší možný stroj, ale to za mě není to podstatné... Za mě by mělo být podstatné závodění na trati a zápolení člověka s technikou...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

85.71.3.XXX
Moc dokonalá není, když má jeden tým takový náskok. A i ten má technické problémy. Kdyby byla dokonalá, tak se rozdíly sníží. Ono to přijde časem, pokud zase nezmění pravidla jak letos s tou výškou podlahy. Těším se na vylepšení u Mercedesu. Slibují si od toho hodně, tak uvidíme, jak se to projeví na trati.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Ale tady nejde o nějakou hlavní soutěž...myslím že Graham to myslel jako doplňkového závod... takový pěkný vylepšení závodního víkendu.
Myslím že by dávalo větší smysl jak sobotní sprinty.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Tak Niki Lauda byl druhý...vyhrál...kdo jiný než Ayrton Senna

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Já si myslím že problém je v tom že F1 je příliš dokonalá. Dřív když nebyla taková "dokonalost" byl prostor pro větší pestrost.

A podle mě F1 definitivně pohřbily automobilky...ke kterým počítám i Redbull...zkrátka peníze, peníze a peníze.

Problém je v přílišné technické svázanosti...technické výhody vznikají z nákladného vývoje kde jsou rozhodují prachy.

Ovšem ono je to složitý...všechno se nějak vyvíjí...nedá se čekat že se vrátí nějaká "zlatá" léta. Technika je jinde, nikdo nechce aby se při závodech umíralo...vlastně dneska zakazujeme tabák (ačkoliv jíme mnohem nezdravější věci...což nikoho paradoxně nezajímá...a aktuálně chceme zakázat spalovací motory ...ačkoliv elektromobily nejsou všelék.

Mě to přijde že lidstvo je nyní na zcestí...panuje tu obrovské pokrytectví...tváříme se že chceme zachraňovat planetu...a přitom v podstatě stále víc naší zemi huntujeme.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Probém F1 je, že technická výhoda se přenáší do dalších závodů a dokonce i dalších ročníků... Chtělo by to nějaký mechanismus, který by umožňoval ztrátu stáhnout / znovu rozdat karty...

Loni to byla "nuda"... Max vyhrál co mohl, ale alespoň v kvalifikacích vedlo Ferrari, Mercedes měl slušnou formu v závodech... Letos to nevypadá ani na jedno z toho... Což je fér vůči skvělé práci RB, ale je to špatný produkt pro diváky / fanoušky...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Já si myslím, že velká část fanoušků je hladová po info ohledně techniky, protože je fascinující a je kolem toho taková mlha... Ale současně si myslím, že to není to, na čem to stojí... F1 táhne slavná minulost a skvělé současné promo... Já třeba miluju tu současnou předzávodní znělku a prezentaci jezdců...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
A kteří lidé rozumí technice ?? Tohle je přeci úplný nesmysl... Vem si fotbal, tam není žádná technika... Jen 22 lidi, kteří mají 2 ruce, 2 nohy... A když to hrají na nejvyšší úrovni, tak to sledují 100vky milionů lidí... Stejně tak by to mohlo být v F1...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Ale i kdyby vyhrával Max, tak by rozhodně nevyhrával každej jeden závod a už vůbec by neměl náskok vteřinu na kolo, že 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Já tenhle pohled chápu. F1 je na absolutním vrcholu jenom díky vývojovému závodu, který láká prachy automobilek a jiných subjektů a tím posouvá F1 dál. Na druhou stranu ale očividně vývojový závod nefunguje, když na jednu super dominanci po 1 přechodném roce navazuje jiná superdominance. Takže tohle vlastně F1 posiluje i ničí zároveň.

Nehledě na to, že ten vývoj má extrémně úzké mantinely. Mě by třeba zajímala čistě technická série, kde by bylo za úkol postavit co nejrychlejší auto. Něco jako koncepty od RB z minulých let, které generovali v zatáčce takový přetížení, že se ani nedala řídit reálnými jezdci 12 Ale to v F1 není, že?

A ještě si dovolím jednu poznámku, dovolím si tvrdit, že větší část diváků technika zajímá minoritně. Respektive abych to upřesnil, u většiny diváků znalost techniky končí u klasického větší objem a víc válců= lepší . Hi tech techniku po roce 2014 ocení minorita diváků F1. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama