DISKUZE K ČLÁNKU Soupeři Red Bullu reagují na jeho dominanci: "Odvedl lepší práci, zaslouží si to. Musíme zabrat"
Jak vnímají ostatní týmy Formule 1 současnou nadvládu Red Bullu, který ovládl minulou sezónu a do té současné vstoupil opět s velkým náskokem?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Soupeři Red Bullu reagují na jeho dominanci: "Odvedl lepší práci, zaslouží si to. Musíme zabrat"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasovali 2 lidé)
23.03.2023 20:36
Dnešní Formule 1 je bezva. Někdo fandí vozům F1,… »
» Jindrich K.
(Hlasovali 2 lidé)
23.03.2023 22:34
Jo zlatá éra války pneumatikářů, různých koncepcí… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
SergioPÉREZ
13:16 24.03.2023 78.108.157.XXX
Jak už jsem psal, skalním Fandům svých oblíbených pilotů F1 je úplně jedno jak a s čím se stane Mistrem světa F1, třeba i na trojkolce, hlavně, že je tám to "F1"
(Checo))
(Checo))
Fanda.LH
08:10 24.03.2023 83.240.60.XXX
Staré časy se nevrátí to je jasná věc... Spíš jsem to myslel tak, že cíleně to do toho nastlačit v zájmu show (Do pravidel bych dal ten spalovák 1,5T , řadící páku, každé auto bych vzal do tunelu a stanovil bych max. přítlak, min. odpor atd)... Samozřejmě, že to nebude jako v 80, 90kách, ale přiblížení by mohlo pomoc...
Jindrich K.
22:34 23.03.2023 89.103.32.XXX
Jo zlatá éra války pneumatikářů, různých koncepcí motorů a ostatně i počet kol :) Jednomu sedly tyhle gumy a těm zas ne, při dnešní unifikaci se moc nevymyslí
juras
21:38 23.03.2023 88.103.92.XXX
Myslím že jsi to trefil...už jen výsledek posledního závodu...Verstappen byl v druhým závodě v podstatě vykolejenej...že nevyhrál. Přitom je vysoce pravděpodobné že Redbull letos absolvuje sezónu kdy jen půjde o to kdy se tým a jeho pilot stanou mistry světa (kolik závodů před koncem).
Kdyby v takovým "sranda" závodě dojel třeba desátej...vůbec si neumím představit co by se dělo...
Kdyby v takovým "sranda" závodě dojel třeba desátej...vůbec si neumím představit co by se dělo...
juras
21:32 23.03.2023 88.103.92.XXX
Vůbec ne...dnešní F1 není bezva. Vytratilo se to kouzlo závodů...nebezpečí (vím že nikdo nechce riskovat jako v minulosti život pilotů...ale to nebezpečí tomu dávalo velkou dávku jedinečnosti a výjimečnosti)...piloti jsou svázaní PR požadavky, všechno je strojené...díky dnešní technice dneska koukám na dva monitory...na jednom vidím závod (a můžu si dokonce přepínat pohledy z kokpitů), na druhým monitoru vidím spoustu dat...). Kdysi jsem o tomhle snil...mít takovehle servis...ale to kouzlo je pryč.
juras
21:28 23.03.2023 88.103.92.XXX
Proto jsem tu dokonalost do uvozovek...přirozeně není úplně dokonalá...proto se pořád mění pravidla, ale zkus a si najít rozptyl jednotlivých kol v závodě někdy v osumdesátkách...to byly celý vteřiny...a dneska? Piloti krouží jako stroje...styl Alaina Prosta (který uměl jezdit na svoji dobu neuvěřitelně vyrovnaně...jedno kolo jako druhé) by dnes nestačil...dnes pilot jede na hranici monopostu kolo za kolem (pokud závodí)...jako podle metronomu.
Všechno kazí peníze...kdysi tým disponující největším rozpočtem zdaleka nemusel vyhrávat...často vyhrával ten kdo měl nějaké eso v rukávu...a nemusely to být vždy peníze. Dneska musíš mít v první řadě peníze...a pak eso typu Neweyho tě posune na vrchol...ovšem nelze zapomínat na piloty a celej ansábl...přirozeně jen peníze nestačí. Ale bez špičkových peněz dnes na vrchol nikdy nedosáhneš (jako třeba Brawn v roce 2009).
Všechno kazí peníze...kdysi tým disponující největším rozpočtem zdaleka nemusel vyhrávat...často vyhrával ten kdo měl nějaké eso v rukávu...a nemusely to být vždy peníze. Dneska musíš mít v první řadě peníze...a pak eso typu Neweyho tě posune na vrchol...ovšem nelze zapomínat na piloty a celej ansábl...přirozeně jen peníze nestačí. Ale bez špičkových peněz dnes na vrchol nikdy nedosáhneš (jako třeba Brawn v roce 2009).
SergioPÉREZ
20:36 23.03.2023 78.108.157.XXX
Dnešní Formule 1 je bezva. Někdo fandí vozům F1, ale nerozumí jejích pilotům, které je ovládají a někdo zase srdnatě fandí jezdcům F1 ale nerozumí jejím vozům. A někdo v tom má úplný mišmaš.
Fanda.LH
20:33 23.03.2023 83.240.60.XXX
On je problém, že tohle je dnes prakticky nerealizovatelné, protože nikdo nebude chtít prohrát a vrhnout na sebe stín pochybností... Představ si, kdyby Max v těchto závodech nevyhrával, to by vrhalo strašně špatné světlo na šampionát jako takový...
Fanda.LH
20:30 23.03.2023 83.240.60.XXX
O tom taky dlouhodobě mluvím... F1 z pohledu techniky dosáhla dokonalosti a není kam jít dál... Za mě by se mělo jít cestou show, nikoli techniky... Hledal bych cestu jak to zpomalit, klidně o 10 sec na kolo směřovat to k 90kám, 80kám... Spalovací motor 1,5t, řadící páka, žádné displaye apod...
Nebude to výdobytek nejmodernější techniky, nebude to nejrychlejší možný stroj, ale to za mě není to podstatné... Za mě by mělo být podstatné závodění na trati a zápolení člověka s technikou...
Nebude to výdobytek nejmodernější techniky, nebude to nejrychlejší možný stroj, ale to za mě není to podstatné... Za mě by mělo být podstatné závodění na trati a zápolení člověka s technikou...
Loqenc
19:21 23.03.2023 85.71.3.XXX
Moc dokonalá není, když má jeden tým takový náskok. A i ten má technické problémy. Kdyby byla dokonalá, tak se rozdíly sníží. Ono to přijde časem, pokud zase nezmění pravidla jak letos s tou výškou podlahy. Těším se na vylepšení u Mercedesu. Slibují si od toho hodně, tak uvidíme, jak se to projeví na trati.
juras
19:07 23.03.2023 88.103.92.XXX
Já si myslím že problém je v tom že F1 je příliš dokonalá. Dřív když nebyla taková "dokonalost" byl prostor pro větší pestrost.
A podle mě F1 definitivně pohřbily automobilky...ke kterým počítám i Redbull...zkrátka peníze, peníze a peníze.
Problém je v přílišné technické svázanosti...technické výhody vznikají z nákladného vývoje kde jsou rozhodují prachy.
Ovšem ono je to složitý...všechno se nějak vyvíjí...nedá se čekat že se vrátí nějaká "zlatá" léta. Technika je jinde, nikdo nechce aby se při závodech umíralo...vlastně dneska zakazujeme tabák (ačkoliv jíme mnohem nezdravější věci...což nikoho paradoxně nezajímá...a aktuálně chceme zakázat spalovací motory ...ačkoliv elektromobily nejsou všelék.
Mě to přijde že lidstvo je nyní na zcestí...panuje tu obrovské pokrytectví...tváříme se že chceme zachraňovat planetu...a přitom v podstatě stále víc naší zemi huntujeme.
A podle mě F1 definitivně pohřbily automobilky...ke kterým počítám i Redbull...zkrátka peníze, peníze a peníze.
Problém je v přílišné technické svázanosti...technické výhody vznikají z nákladného vývoje kde jsou rozhodují prachy.
Ovšem ono je to složitý...všechno se nějak vyvíjí...nedá se čekat že se vrátí nějaká "zlatá" léta. Technika je jinde, nikdo nechce aby se při závodech umíralo...vlastně dneska zakazujeme tabák (ačkoliv jíme mnohem nezdravější věci...což nikoho paradoxně nezajímá...a aktuálně chceme zakázat spalovací motory ...ačkoliv elektromobily nejsou všelék.
Mě to přijde že lidstvo je nyní na zcestí...panuje tu obrovské pokrytectví...tváříme se že chceme zachraňovat planetu...a přitom v podstatě stále víc naší zemi huntujeme.
Fanda.LH
17:34 23.03.2023 83.240.60.XXX
Probém F1 je, že technická výhoda se přenáší do dalších závodů a dokonce i dalších ročníků... Chtělo by to nějaký mechanismus, který by umožňoval ztrátu stáhnout / znovu rozdat karty...
Loni to byla "nuda"... Max vyhrál co mohl, ale alespoň v kvalifikacích vedlo Ferrari, Mercedes měl slušnou formu v závodech... Letos to nevypadá ani na jedno z toho... Což je fér vůči skvělé práci RB, ale je to špatný produkt pro diváky / fanoušky...
Loni to byla "nuda"... Max vyhrál co mohl, ale alespoň v kvalifikacích vedlo Ferrari, Mercedes měl slušnou formu v závodech... Letos to nevypadá ani na jedno z toho... Což je fér vůči skvělé práci RB, ale je to špatný produkt pro diváky / fanoušky...
Fanda.LH
16:15 23.03.2023 83.240.60.XXX
Já si myslím, že velká část fanoušků je hladová po info ohledně techniky, protože je fascinující a je kolem toho taková mlha... Ale současně si myslím, že to není to, na čem to stojí... F1 táhne slavná minulost a skvělé současné promo... Já třeba miluju tu současnou předzávodní znělku a prezentaci jezdců...
Fanda.LH
16:12 23.03.2023 83.240.60.XXX
A kteří lidé rozumí technice ?? Tohle je přeci úplný nesmysl... Vem si fotbal, tam není žádná technika... Jen 22 lidi, kteří mají 2 ruce, 2 nohy... A když to hrají na nejvyšší úrovni, tak to sledují 100vky milionů lidí... Stejně tak by to mohlo být v F1...
daaviid23
14:30 23.03.2023 90.182.169.XXX
Já tenhle pohled chápu. F1 je na absolutním vrcholu jenom díky vývojovému závodu, který láká prachy automobilek a jiných subjektů a tím posouvá F1 dál. Na druhou stranu ale očividně vývojový závod nefunguje, když na jednu super dominanci po 1 přechodném roce navazuje jiná superdominance. Takže tohle vlastně F1 posiluje i ničí zároveň.
Nehledě na to, že ten vývoj má extrémně úzké mantinely. Mě by třeba zajímala čistě technická série, kde by bylo za úkol postavit co nejrychlejší auto. Něco jako koncepty od RB z minulých let, které generovali v zatáčce takový přetížení, že se ani nedala řídit reálnými jezdci Ale to v F1 není, že?
A ještě si dovolím jednu poznámku, dovolím si tvrdit, že větší část diváků technika zajímá minoritně. Respektive abych to upřesnil, u většiny diváků znalost techniky končí u klasického větší objem a víc válců= lepší . Hi tech techniku po roce 2014 ocení minorita diváků F1.
Nehledě na to, že ten vývoj má extrémně úzké mantinely. Mě by třeba zajímala čistě technická série, kde by bylo za úkol postavit co nejrychlejší auto. Něco jako koncepty od RB z minulých let, které generovali v zatáčce takový přetížení, že se ani nedala řídit reálnými jezdci Ale to v F1 není, že?
A ještě si dovolím jednu poznámku, dovolím si tvrdit, že větší část diváků technika zajímá minoritně. Respektive abych to upřesnil, u většiny diváků znalost techniky končí u klasického větší objem a víc válců= lepší . Hi tech techniku po roce 2014 ocení minorita diváků F1.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek