DISKUZE K ČLÁNKU McLaren musí udělat stejně velký pokrok jako loni Ferrari, nabádá Norris

Lando Norris po svém týmu požaduje, aby během zimy udělal stejný pokrok, jako se minulý rok povedl Ferrari při přechodu na novou generaci monopostů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren musí udělat stejně velký pokrok jako loni Ferrari, nabádá Norris

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 25.01.2023 18:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 23.01.2023 12:55
hlavně ferrari využilo toho, že ta špička se… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 23.01.2023 09:58
Mclaren od té doby co není továrním týmem, tak se… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 23.01.2023 10:01
Ono mu nic jiného nezbývá... I když nevyhrává,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Zaspali dobu a neinvestovali. Špatné vedení v podobě Boulliera také nepomohlo. A velmi ublížila doba s Hondou kdy nemohli testovat ani řádně jezdit a taky v té době ztratili hodně sponzorů .... ale myslím že jsou zase na vzestupu a mají potenciál se zařadit zase mezi top týmy (i bez "tovární" podpory). Řádně ukáží svůj potenciál v sezonách 24 a 25 - tam nebudou žádné výmluvy!

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.239.XXX
      Hele co myslíš pod pojmem SW ? 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        StarWars!!! 13 12 .... ne, asi je to software, ale já si myslím že v této době je fakt možné porazit i výrobce motorů se stejným motorem! Ikdyž navrhovat vlastní motor má určité svoje výhody, tojo.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          Soft mají všichni stejnej, což on neví. Pak je těžké diskutovat v tomto. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.62.XXX
            Bože, jasně, že musej mít "stejný" SW, žádný jiný by si s jejich PJ nerozuměl, samozřejmě jsem to myslel ohledně toho jaké mají k dispozici nastavení apod.

            Slyšel jsem, že i v nižších kategoriích se obchází omezení nastavení toho jak dlouho může být motor v maximálních otáčkách... Zkrátka vyvolení na špici mají ten maximální výkon k dispozici o něco delší dobu... Jak bys to nazval ? Za mě je to SW úprava, motor mají +- stejný, ale úplně stejně nepracuje...

            Předpokládám, že motory Mercedes mají módy, do kterých se netovární týmy nedostanou...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.239.XXX
              Předpokládám, že motory Mercedes mají módy, do kterých se netovární týmy nedostanou...

              To předpokládáš špatně. Vše musí být stejné, případně to musí netovární tým odmítnout, k dispotzici to však mít musí. To FIA hlídá.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.62.XXX
                To by mě vcelku zajímalo jak to hlídají... Když má jezdec nějaký problém, tak dostává pokyny jak doslova přeprogramovat svůj vůz za jízdy na volantu... Fakt by mě zajímalo jak hlídají, aby nezapnul něco, co by neměl popř. něco co zákazník udělat nemůže...

                A pokud ano, tak by mě zajímalo, jak je dokázalo Ferrari a nejspíš nejen Ferrari tak dlouho podělávat s tím olejem (Prý svého času podivně smrděl i Mercedes)...Ať mi nikdo neříká, že Alfa i Haas měli tohle Know How...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  88.103.239.XXX
                  Byla doba kdy to tak být nemuselo. 12 a vše lze obejít.

                  Co měli nevím, ale slabší motor následně byl taky. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    85.162.8.XXX
                    Právěže vše lze obejít... A mně nejde do hlavy ten evidentní rozestup mezi špičkou a středem pole... Koukni se, kolikrát jezdci mimo první tři top týmy dojeli v TOP6..? A bedna ? Jediná bedna Landa v Imole... Jinak nikdo mimo RB, Fer, Mer na bedně nebyl... Já proto nemám jiný vysvětlení...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      88.103.239.XXX
                      Celkový balík to dělá. Monopost, Jezdec, motor. Motorovou mapou to nebude. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Fanda.LH

                        Fanda.LH

                        85.162.8.XXX
                        Ano i ne... Mám pocit, že dnes když dojde na soboj týmů top3 se zbytkem světa, tak si je ti top 3 mažou na chleba příliš snadno... Tohle prostě nebejvalo...

                        Mám proto 2 vysvětlení... 1. že mají k dispozici extra výkon, který nedá středopolové konkurenci šanci vzdorovat... 2. Že týmy středu pole se ani vzdorovat nesnaží, protože by jim to v celkové strategii jen uškodilo...

                        Každopádně fakt, který jsem zmínil o TOP6 resp. podiích je do očí bijící a vůči F1 dost nedobře vyznívající... Sám si prostě odpověz na otázku jak je možné, že střed pole tak moc ztrácel i na Mercedes, který se očividně trápil...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          88.103.239.XXX
                          Tohle FIA hlídá, fakt ten soft je stejný.

                          Hele třeba zvolené převody, to může dělat světelný léta.

                          Nastuduj na : f1technical.net/forum/

                          Taky ber v potaz, že možnosti týmů jsou pořad různé a nemají stejné možnosti ohledně vývoje. I počty "vyzkumniků" se liší, ne každý využívá plný rozpočet, ingrediencí spousty.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.62.XXX
        Myslím ty mapy motorů apod...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          No vidíš a to musí dle pravidel být stejné.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Signifikantní záběr hlavních hrdinů letošního ročníku

Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama