DISKUZE K ČLÁNKU McLaren musí udělat stejně velký pokrok jako loni Ferrari, nabádá Norris
Lando Norris po svém týmu požaduje, aby během zimy udělal stejný pokrok, jako se minulý rok povedl Ferrari při přechodu na novou generaci monopostů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren musí udělat stejně velký pokrok jako loni Ferrari, nabádá Norris
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Fanda.LH
(Hlasoval 1 člověk)
23.01.2023 09:58
Mclaren od té doby co není továrním týmem, tak se… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Kaša
10:02 23.01.2023 82.142.123.XXXZaspali dobu a neinvestovali. Špatné vedení v podobě Boulliera také nepomohlo. A velmi ublížila doba s Hondou kdy nemohli testovat ani řádně jezdit a taky v té době ztratili hodně sponzorů .... ale myslím že jsou zase na vzestupu a mají potenciál se zařadit zase mezi top týmy (i bez "tovární" podpory). Řádně ukáží svůj potenciál v sezonách 24 a 25 - tam nebudou žádné výmluvy! -
-
-
-
Fanda.LH
13:45 23.01.2023 83.240.62.XXXBože, jasně, že musej mít "stejný" SW, žádný jiný by si s jejich PJ nerozuměl, samozřejmě jsem to myslel ohledně toho jaké mají k dispozici nastavení apod.
Slyšel jsem, že i v nižších kategoriích se obchází omezení nastavení toho jak dlouho může být motor v maximálních otáčkách... Zkrátka vyvolení na špici mají ten maximální výkon k dispozici o něco delší dobu... Jak bys to nazval ? Za mě je to SW úprava, motor mají +- stejný, ale úplně stejně nepracuje...
Předpokládám, že motory Mercedes mají módy, do kterých se netovární týmy nedostanou...-
-
Fanda.LH
13:59 23.01.2023 83.240.62.XXXTo by mě vcelku zajímalo jak to hlídají... Když má jezdec nějaký problém, tak dostává pokyny jak doslova přeprogramovat svůj vůz za jízdy na volantu... Fakt by mě zajímalo jak hlídají, aby nezapnul něco, co by neměl popř. něco co zákazník udělat nemůže...
A pokud ano, tak by mě zajímalo, jak je dokázalo Ferrari a nejspíš nejen Ferrari tak dlouho podělávat s tím olejem (Prý svého času podivně smrděl i Mercedes)...Ať mi nikdo neříká, že Alfa i Haas měli tohle Know How...-
-
Fanda.LH
15:20 23.01.2023 85.162.8.XXXPrávěže vše lze obejít... A mně nejde do hlavy ten evidentní rozestup mezi špičkou a středem pole... Koukni se, kolikrát jezdci mimo první tři top týmy dojeli v TOP6..? A bedna ? Jediná bedna Landa v Imole... Jinak nikdo mimo RB, Fer, Mer na bedně nebyl... Já proto nemám jiný vysvětlení...-
-
Fanda.LH
16:47 23.01.2023 85.162.8.XXXAno i ne... Mám pocit, že dnes když dojde na soboj týmů top3 se zbytkem světa, tak si je ti top 3 mažou na chleba příliš snadno... Tohle prostě nebejvalo...
Mám proto 2 vysvětlení... 1. že mají k dispozici extra výkon, který nedá středopolové konkurenci šanci vzdorovat... 2. Že týmy středu pole se ani vzdorovat nesnaží, protože by jim to v celkové strategii jen uškodilo...
Každopádně fakt, který jsem zmínil o TOP6 resp. podiích je do očí bijící a vůči F1 dost nedobře vyznívající... Sám si prostě odpověz na otázku jak je možné, že střed pole tak moc ztrácel i na Mercedes, který se očividně trápil...-
GRAHAM
17:08 23.01.2023 88.103.239.XXXTohle FIA hlídá, fakt ten soft je stejný.
Hele třeba zvolené převody, to může dělat světelný léta.
Nastuduj na : f1technical.net/forum/
Taky ber v potaz, že možnosti týmů jsou pořad různé a nemají stejné možnosti ohledně vývoje. I počty "vyzkumniků" se liší, ne každý využívá plný rozpočet, ingrediencí spousty.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí