DISKUZE K ČLÁNKU McLaren musí udělat stejně velký pokrok jako loni Ferrari, nabádá Norris
Lando Norris po svém týmu požaduje, aby během zimy udělal stejný pokrok, jako se minulý rok povedl Ferrari při přechodu na novou generaci monopostů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren musí udělat stejně velký pokrok jako loni Ferrari, nabádá Norris
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Fanda.LH
(Hlasoval 1 člověk)
23.01.2023 09:58
Mclaren od té doby co není továrním týmem, tak se… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Fanda.LH
10:09 24.01.2023 85.162.8.XXXJeště bych doplnil diskuzi na předchozí stránce...
LH dominoval v Brazilii opravdu nevídaně. Ať si říká kdo chce co chce, tak evidentně jel v úplně jiným režimu a jel v něm téměř celý sprint a závod... Ptali se VB proč tak na LH ztrácí, nešlo nutně jen o Brazilii, ale celkově o konec sezóny... A VB řekl, že o tom nemůže mluvit, ale že nemají s LH úplně stejné vozy...
Laicky jsme si to asi všichni vysvětlovali tak, že Mercedes zkrátil životnost PJ, ale ta dominance byla taková, že mi nedává smysl, aby kdokoli se zákazníků podobný krok během sezóny neučinil... Tzn. přijal penalizaci, ale získal obrovskou výhodu...-
GRAHAM
12:15 24.01.2023 88.103.239.XXXMusíš na to koukat z pozice vyrobce motoru. Kdyby bojovali s Mclarenem, tak by tohle neudělali, protože by nemohli. Bojovali proti Hondě, tak to šlo. Zákaznici sice musí dostat to samé , ale mohou odmítnout.
Proč myslíš že Ferrari vždy dávalo svým zákazníkům motory o víkend dříve ?-
Fanda.LH
13:41 24.01.2023 83.240.62.XXXTo, že nedostávají upgrady všichni současně vede k tomu, že stejné motory nemají... Pokud chceš naznačit, že netovární týmy jim testovaly motor... Pak si musíme připustit, že z toho mohli vyvodit něco co jim dávalo oproti netovárním výhodu... Umím si představit, že netovarní tým dostane verzi 2 a tovární pak 2.1 ...
Každopádně nevím co myslíš dívat se na to z pozice výrobce motorů... Ta výměna dala LH takovou výhodu i proti VB, že kdyby stejné možnosti měli zákazníci, tak nevěřím tomu, že by to nevyužili... Williams pro získání extra bodů, těm může být nějaká pentle ukradená... A Mclaren pro zisk vítězství, bedny apod... 21 od toho nebyli daleko... Zvláštní...-
GRAHAM
11:24 25.01.2023 88.103.239.XXXDalší motory stojí strašné peníze a taky Mercedes naladí raději motor slaběji, než aby měl závadu a chtějí ( trvají na tom- je to Mercedes přikázaní- nakonec vidíš tu spolehlivost) že motor má fungovat 7 závodů a bez závady. Viz loni, tam na začátku tlumil Mercedes kvůli ojinicím, pak je vyměnil a rázem dorovnal Hondu a letos daší výkon přijde.
LH to dostal jen kvůli boji o titul. taky to byla skvělá reklama na motory Mercedes. A motor když musí vydržet jen 3 závody, lze provozovat zhola jinak než na 7 a to zcela zásadně. S jiným mapovaním. Riziko že odejde, je taky značně větší. taky ber v potaz , že tehdy měli problém, že motory s odjetýma závodama šli výkonově dolu.
Taky vem v potaz motorová pravidla, ty se postupně od roku 2017 spřisňují.
FIA by si to pohlídala , kdyby šlo o Mclaren vs Mercedes ( příklad) Nelze mít různý soft a hardwér.
Letos je tuším povinná jen jedna motorová mapa.
-
Kaša
14:05 25.01.2023 82.142.123.XXXHezky napsáno a skoro se vším souhlasím .... ale stále si myslím že výrobce motorů z nich ve vlastním autě vytáhne víc než zákazník, ale obrovský rozdíl to neudělá - třeba 0,1 až 0,2? A když nějaký "zákazník" postaví o třeba půl sekundy lepší káru, tak tovární tým s tím nic nenadělá ... viz RB vs Renault se stejným motorem.
-
-
-
-
-
Kaša
09:58 23.01.2023 82.142.123.XXXJá jsem fanoušek McL ale myslím si že Lando (jestli to myslí vážně), tak má příliš vysoké očekávání! Samozřejmě je to možné udělat takový pokrok, ale já bych byl realistický, a viděl bych očekávání výkonnosti McLarenu na určité stáhnutí ztráty na top 3 týmy a vedení středu pole - nic jiného vlastně není dost pro takový tým jako je McL. je možné že Landovo vyjádření je taky částečně nátlak na tým, protože jestli McL nenaplní očekávání, tak sem si jistý že po měn šáhnou top týmy .... je prostě top pilot.-
-
Kaša
10:05 23.01.2023 82.142.123.XXXJedno mu určitě nepřeju - jít vedle Maxe do RB, protože to je Maxův tým a ani Lando by tam neměl šanci - jinak bych ho klidně viděl v Mercedesu vedle George, nebo dokonce vedle Sainze u Ferrari (ale to je míň pravděpodobné). Nejlepší by bylo kdyby opravdu McLaren udělal top káry a Lando by jezdil o tituly tam! -
-
-
-
jumpman
12:55 23.01.2023 95.80.230.XXXhlavně ferrari využilo toho, že ta špička se rvala o titul a při změně pravidel a rozpočtovém stropu teoreticky neměli mít možnost investovat tolik prostředků do vývoje nového vozu. U mercedesu se to potvrdilo, red bull zkrátka porušil strop. Tuhle šanci ovšem mcl prováhal, přestože měl teoreticky lepší výchozí pozici než ferrari. Sice není nemožné to stáhnout, protože to je takový ten normální koloběh pravidel, že se výkonnost vozů přiblíží tím víc, čím déle jsou pravidla stabilní, ale budou to mít těžké a spíš bych víc věřil alpinu než mcl že se docvaknou na špičku-
GRAHAM
13:25 23.01.2023 88.103.239.XXXJá tam vidím Aston.... kapku sice spekulace, ale tipnu si. Mclaren ale taky něco kuje , ale prý až na druhou polovinu sezóny.
Ano Alpine hodně investoval, tam to má logiku. Teď jen jak na tom bude motorově, když zbytek to letos posune a budou z toho 3-4 desetiny jen motorově.-
jumpman
15:56 23.01.2023 95.80.230.XXXaston je pro mě spíš takovou velkou neznámou. Sice určitý potenciál mají, ale alpina je přeci jen tovární tým a už loni měli poměrně velké záblesky rychlosti, tak jestli to pro letošek odladí a vyřeší spolehlivost, tak by se na tom 4 fleku mohli poměrně zabydlet.
Mcl je mi líto, ale tam to vidím fakt bledě. Pokud nedostanou tovární podporu (a hlavně finance) na rok 2026 tak se obávám, že se spíš budou posouvat do zadních pozic startovního pole. Prý není vůbec dobrý signál, že andreas seidl takhle bez skrupulí opustil mcl...-
GRAHAM
16:33 23.01.2023 88.103.239.XXXNa tom AS něco být bohužel může, na druhou stranu jsou to spekulace. On řekl už kdysi, že v roce 2025 novou smlouvu nepodepíše. Tam je to gró že se dohodli.
Uvidíme, F1 je teď stabilní finnačně, takže každý může budovat dle svych schopností a být výhledově konkurence schopný.-
-
GRAHAM
17:00 23.01.2023 88.103.239.XXXLetos to nevidím, jedině snad náhodně že by vše zapadlo, ale to je mód bychařina.
Teď to nejde udělat tzv hned, ale musí se na tom makat.Mít tým techniků co auto vymyslí, vyladí a pak tým co s ním zajede výsledky. Skladačka. To tam teď nemají myslím....respektive konkurence je na tom lépe.
-
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
09:58 23.01.2023 85.162.8.XXXMclaren od té doby co není továrním týmem, tak se propadá dolů a dolů... 2010-12 se drželi jen proto, že dobíhaly 8mi válce, které znaly od A do Z... Jak začaly hybridy, tak se jim nedostává stejného SW a tenhle nedostatek nemají čím kompenzovat...
Aktuálně
Poslední závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí