DISKUZE K ČLÁNKU Andretti a Cadillac chtějí vstoupit do Formule 1

Americké společnosti Andretti Global a General Motors oznamují, že se v příštích letech chtějí zapojit do závodění ve Formuli 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Andretti a Cadillac chtějí vstoupit do Formule 1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 16.01.2023 20:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 5 lidé) 07.01.2023 11:45
Shadow byl americký tým asi jako německá… »
» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 07.01.2023 18:31
Já jsem osobně pro rozšíření F1 klidně o tři,… »
» RoBertino (Hlasovali 2 lidé) 07.01.2023 11:52
Jak uvádím výše, Majku - ono je americké a "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Souhlasím. Připadá mi jako profík a i jako jezdec toho dosáhl hodně.
Jen mám pocit, že peníze možná sežene, ale nejsem si jistý, že jakákoliv americká automobilka dokáže postavit vůz, který bude aspoň průměrem. Snad jen pokud okopírují něco stávajícího a dají do toho evropský, nebo japonský motor.
To je jak s japoncema. Motor udělat umí. Ale nikdy se jim nepovedlo postavit opravdu dobré auto. Max lepší průměr (Toyota nebo Honda).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Nejvíce mne naštvalo když nedovolili vstup do F1 týmům: Stefan gp team a Durango villeneuve racing, jelikož jsem byl skalním Fandou Gillese a jeho syna. (1997")...to už je hodně fousaté, kdy můj oblíbenec naposledy zvedl trofej šampióna F1. ( u Ferdy: 2009"). Teď jsou karty rozdané. S Pérezem jsme ještě neřekli poslední slovo a na Versttappena přitlačíme až na doraz 12
(Che 11co))

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Twl..to se dovídám věci. Dík za info pane RoBertino 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
Záleží o jaké době se bavíme... Dnes je úplně jiná doba... Dříve měly týmy absurdní rozpočty, které fungovaly z části jako pračky na prachy... Ve chvíli, kdy nebylo co prát, tak nebyl důvod v F1 působit... Tohle před časem zmizelo, nejspíš v důsledku zvýšení efektivity daňových úřadů (Kdepak jsou ti hlavní sponzoři a sponzoři vůbec?)... Další věc je finanční strop, který zabraňuje vykazovat obrovské náklady... F1 je dnes mnohem čistším byznysem, než byla v minulosti...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Těch Amíků v F1 zas tolik nebylo - bonus: poslední Američan stojící na bedně s číslem 1 byl Mario Andretti v Holandsku 1978. Sice pak vyhrál ještě Itálii, ale kvůli ulitému startu dostal minutovou penalizaci a skončil šestý. Jak se tehdy říkalo: Lotus lze porazit jen když odstartuje o kolo zpět...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Chápu jejich opatrnost. V knížce F1-Ztracené naděje uvádím minimálně pět týmů, které měly obrovské ambice a nakonec po půl roce všechno krachlo "z důvodu finančních potíží", přitom to je první věc, na kterou by měl adept myslet. Andretti dává jistou naději, že k tomu přistoupí odpovědně, nakonec v F1 něco absolvoval a prošel si svým i u Parnelli, tak by mohl situaci zvládnout.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Říkal jsem si, že jestli to někdo bude vědět, budeš to Ty. 04 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Jak uvádím výše, Majku - ono je americké a "americké". Většina US týmu, snad kromě superhistorického Scarabu, byla v podstatě jen podporována Američany. Shadow vedli Britové, Parnelli byl de facto tým přeběhlíků od Lotusu, Penske byl také víc britský než USA. Beatrice-Haas-Racing neboli Haas-Lola měl all stars team s Rossem Brawnem, Teddy Mayerem či Adrianem Neweyem, takže na Američany už tam moc místa nezbylo. U Andrettiho vidím určitou šanci, protože to je skutečný profesionál a v kariéře toho dosáhl opravdu hodně. Ovšem jak všichni víme, o peníze jde až v první řadě - a tady by mohl být zakopaný onen pes... A nemyslím tím symbol firmy Coyote 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Naposledy vyhrál "americký" tým - viz výše - GP Rakouska: Alan Jones na Shadow. Od té doby se bohužel nedostali piloti US týmu ani na stupně vítězů.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Shadow byl americký tým asi jako německá fotbalová reprezentace, v níž hrála převaha Afričanů, Poláků nebo Turků. Americký šéf Don Nichols se o tým vlastně nestaral a bloumal po depu s fotoaparátem (což by dneska stěží mohl 03) a tým řídili Jackie Oliver a Alan Rees. K tomu přičtěme konstruktéra Tony Southgatea a sídlo v Británii. U většiny ostatních US týmů (Penske, Parnelli, Beatrice-Haas-Racing) to bylo podobné...

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
přesně jak řikáš 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.96.XXX
Nádherná éra to byla. Každý vůz vizuálně hodně jiný a mnohdy i v jedné stáji. Váhy vozů pod 600 kilo....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Shadow DN3 ...jé to byla klasika: "americký" Lotus. Pravý opak doutníků
UOP UOP UOP...na to nejde zapomenout, ještě ten chladič s vlajkou vidím dnes, nádherný vůz 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.96.XXX
Když už dokáže F1 trpět Haas, který si sám nedokáže postavit ani šasi, tak přece není důvod bránit vstupu do F1 Andrettimu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No právě. Vést tým by asi uměli dobře. Problém je, že jejich patriotismus jim velí dosáhnout to s americkým autem. A můj názor je ten, že v USA není nikdo schopný postavit špičkový vůz F1.
To co jezdí v jejich sériích je na úrovni Evropy před půl stoletím. Tedy to je aspoň můj názor.
A sehnat v USA pilota, co umí i zatáčet a brzdit.... 17

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
ono jde hlavně o to, že F1 v americe neberou moc vážně. Podle pravidla nevymysleli jsme to my, tak to nemůže být dobré... Potom se není co divit, že americké týmy zametají chvost pole, protože nikdo tomu není ochotný věnovat víc usílí než nascar, ale neuvědomí si, na jaké technické základně oproti americkým seriím F1 je... A obávám se, že andreti dopadne hůř než haas, protože haas šel alespoň cestou spojení se s top týmem, ale pokud andreti bude chtít postavit podvozek i motor zároveň, no budu zvědav...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No pokud to myslí vážně (= nasype do toho nechutný množství peněz), tak ano, to by bylo super.
Jde o to, že když si vzpomenu na 3 nové týmy, které přibyli v F1 po roce 2010, tak to bylo čisté fiasko s doslova nulovým přínosem pro F1.
Ale jak říkám, pokud má peníze, tak ho rád uvidím 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ale jsem pro, ať to zkusí. Zdá se mi dost dobrej, třeba se mu povede prorazit. Horší to bude s těma automobilkama. Těm moc nevěřím.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Díky za upřesnění. Nechtělo se mi hledat v 50 let staré historii, jestli některý z úspěšných týmů nebyl z USA.
On i poslední úspěšný pilot z USA byl Mario Andretti, pokud se nepletu. Rok 1978?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama