DISKUZE K ČLÁNKU Andretti a Cadillac chtějí vstoupit do Formule 1
Americké společnosti Andretti Global a General Motors oznamují, že se v příštích letech chtějí zapojit do závodění ve Formuli 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Andretti a Cadillac chtějí vstoupit do Formule 1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
13:48 07.01.2023 185.149.130.XXX
Souhlasím. Připadá mi jako profík a i jako jezdec toho dosáhl hodně.
Jen mám pocit, že peníze možná sežene, ale nejsem si jistý, že jakákoliv americká automobilka dokáže postavit vůz, který bude aspoň průměrem. Snad jen pokud okopírují něco stávajícího a dají do toho evropský, nebo japonský motor.
To je jak s japoncema. Motor udělat umí. Ale nikdy se jim nepovedlo postavit opravdu dobré auto. Max lepší průměr (Toyota nebo Honda).
Jen mám pocit, že peníze možná sežene, ale nejsem si jistý, že jakákoliv americká automobilka dokáže postavit vůz, který bude aspoň průměrem. Snad jen pokud okopírují něco stávajícího a dají do toho evropský, nebo japonský motor.
To je jak s japoncema. Motor udělat umí. Ale nikdy se jim nepovedlo postavit opravdu dobré auto. Max lepší průměr (Toyota nebo Honda).
SergioPÉREZ
13:41 07.01.2023 78.108.157.XXX
Nejvíce mne naštvalo když nedovolili vstup do F1 týmům: Stefan gp team a Durango villeneuve racing, jelikož jsem byl skalním Fandou Gillese a jeho syna. (1997")...to už je hodně fousaté, kdy můj oblíbenec naposledy zvedl trofej šampióna F1. ( u Ferdy: 2009"). Teď jsou karty rozdané. S Pérezem jsme ještě neřekli poslední slovo a na Versttappena přitlačíme až na doraz
(Che co))
(Che co))
Fanda.LH
12:42 07.01.2023 83.240.62.XXX
Záleží o jaké době se bavíme... Dnes je úplně jiná doba... Dříve měly týmy absurdní rozpočty, které fungovaly z části jako pračky na prachy... Ve chvíli, kdy nebylo co prát, tak nebyl důvod v F1 působit... Tohle před časem zmizelo, nejspíš v důsledku zvýšení efektivity daňových úřadů (Kdepak jsou ti hlavní sponzoři a sponzoři vůbec?)... Další věc je finanční strop, který zabraňuje vykazovat obrovské náklady... F1 je dnes mnohem čistším byznysem, než byla v minulosti...
RoBertino
11:58 07.01.2023 185.63.97.XXX
Těch Amíků v F1 zas tolik nebylo - bonus: poslední Američan stojící na bedně s číslem 1 byl Mario Andretti v Holandsku 1978. Sice pak vyhrál ještě Itálii, ale kvůli ulitému startu dostal minutovou penalizaci a skončil šestý. Jak se tehdy říkalo: Lotus lze porazit jen když odstartuje o kolo zpět...
RoBertino
11:55 07.01.2023 185.63.97.XXX
Chápu jejich opatrnost. V knížce F1-Ztracené naděje uvádím minimálně pět týmů, které měly obrovské ambice a nakonec po půl roce všechno krachlo "z důvodu finančních potíží", přitom to je první věc, na kterou by měl adept myslet. Andretti dává jistou naději, že k tomu přistoupí odpovědně, nakonec v F1 něco absolvoval a prošel si svým i u Parnelli, tak by mohl situaci zvládnout.
RoBertino
11:52 07.01.2023 185.63.97.XXX
Jak uvádím výše, Majku - ono je americké a "americké". Většina US týmu, snad kromě superhistorického Scarabu, byla v podstatě jen podporována Američany. Shadow vedli Britové, Parnelli byl de facto tým přeběhlíků od Lotusu, Penske byl také víc britský než USA. Beatrice-Haas-Racing neboli Haas-Lola měl all stars team s Rossem Brawnem, Teddy Mayerem či Adrianem Neweyem, takže na Američany už tam moc místa nezbylo. U Andrettiho vidím určitou šanci, protože to je skutečný profesionál a v kariéře toho dosáhl opravdu hodně. Ovšem jak všichni víme, o peníze jde až v první řadě - a tady by mohl být zakopaný onen pes... A nemyslím tím symbol firmy Coyote
RoBertino
11:45 07.01.2023 185.63.97.XXX
Shadow byl americký tým asi jako německá fotbalová reprezentace, v níž hrála převaha Afričanů, Poláků nebo Turků. Americký šéf Don Nichols se o tým vlastně nestaral a bloumal po depu s fotoaparátem (což by dneska stěží mohl ) a tým řídili Jackie Oliver a Alan Rees. K tomu přičtěme konstruktéra Tony Southgatea a sídlo v Británii. U většiny ostatních US týmů (Penske, Parnelli, Beatrice-Haas-Racing) to bylo podobné...
SergioPÉREZ
22:43 06.01.2023 78.108.157.XXX
Shadow DN3 ...jé to byla klasika: "americký" Lotus. Pravý opak doutníků
UOP UOP UOP...na to nejde zapomenout, ještě ten chladič s vlajkou vidím dnes, nádherný vůz
UOP UOP UOP...na to nejde zapomenout, ještě ten chladič s vlajkou vidím dnes, nádherný vůz
Mike17
21:01 06.01.2023 185.149.130.XXX
No právě. Vést tým by asi uměli dobře. Problém je, že jejich patriotismus jim velí dosáhnout to s americkým autem. A můj názor je ten, že v USA není nikdo schopný postavit špičkový vůz F1.
To co jezdí v jejich sériích je na úrovni Evropy před půl stoletím. Tedy to je aspoň můj názor.
A sehnat v USA pilota, co umí i zatáčet a brzdit....
To co jezdí v jejich sériích je na úrovni Evropy před půl stoletím. Tedy to je aspoň můj názor.
A sehnat v USA pilota, co umí i zatáčet a brzdit....
jumpman
19:48 06.01.2023 95.80.230.XXX
ono jde hlavně o to, že F1 v americe neberou moc vážně. Podle pravidla nevymysleli jsme to my, tak to nemůže být dobré... Potom se není co divit, že americké týmy zametají chvost pole, protože nikdo tomu není ochotný věnovat víc usílí než nascar, ale neuvědomí si, na jaké technické základně oproti americkým seriím F1 je... A obávám se, že andreti dopadne hůř než haas, protože haas šel alespoň cestou spojení se s top týmem, ale pokud andreti bude chtít postavit podvozek i motor zároveň, no budu zvědav...
daaviid23
14:31 06.01.2023 90.182.169.XXX
No pokud to myslí vážně (= nasype do toho nechutný množství peněz), tak ano, to by bylo super.
Jde o to, že když si vzpomenu na 3 nové týmy, které přibyli v F1 po roce 2010, tak to bylo čisté fiasko s doslova nulovým přínosem pro F1.
Ale jak říkám, pokud má peníze, tak ho rád uvidím
Jde o to, že když si vzpomenu na 3 nové týmy, které přibyli v F1 po roce 2010, tak to bylo čisté fiasko s doslova nulovým přínosem pro F1.
Ale jak říkám, pokud má peníze, tak ho rád uvidím
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek