DISKUZE K ČLÁNKU Je po spekulacích: Binotto končí ve funkci šéfa Ferrari

Ferrari oznámilo, že Mattia Binotto na konci roku opustí pozici šéfa závodního týmu, který po slibně rozjeté sezóně na titul opět nedosáhl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je po spekulacích: Binotto končí ve funkci šéfa Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 30.11.2022 16:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 29.11.2022 16:42
Sorry, ale binnoto není a nikdy nebyl manager.… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 29.11.2022 12:20
To je právě ten problém. Binnoto kariérista chtěl… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 29.11.2022 11:43
Já kdyby Mclaren na tom byl jako letos Ferrari… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Myslím si, že mu zlomilo vaz to, že konečně našli náhradu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        ale jako fanoušek ferrari musím říct díky bohu a doufám, že si dohlédnou na špičku nosu a nedají tam dalšího splašeného taliána bez koncepce.
        Vasseur by skutečně mohl být lék, protože spoustě lidí svým stylem práce připomíná todta, který dokázal tu taliánskou mašinu dostat na koleje...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.62.XXX
          Jde o to, jestli dokáže svou pozici politicky prosadit. Ferrari jakožto korporát bude tvrdý oříšek pro každého... Ostatně proto se tam Binotto držel tak dlouho...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            95.80.230.XXX
            jenže binnoto není a nikdy nebyl manažer. Nedokázal ochránit tým před mediálním tlakem a ani prosazovat politické zájmy ferrari. On si splnil svůj cíl, dostat se na tento post, ale tam zklamal. Je to stejné jako s domenicalim. Byl výborným inženýrem, ale na vedoucí pozici se nehodí a ferrari přijde o jeho inženýrskou invenci, kterou ovšem měl prosazovat maximálně na pozici vedoucího vývoje motorové sekce. To je smutný fakt. Ferrari není v jednoduché pozici především proto, že nesídlí v anglii. Dobré lidi musí přeplácet a i tak se ne každému do itálie chce. Ale to jejich věčné hledání z vlastních zdrojů je cestou do pekel. Je dobré dokázat vychovat dobré lidi, ale v tak konkurenčním prostředí jako je F1 zkrátka bez přílivu nápadů z vnějšku úplně uspět nelze...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Racek

              Racek

              78.80.232.XXX
              No, jestli byl či nebyl manažer, to nevím, netrofal bych to hodnotit, ale otázkou je též tým, zdali ho mohl svobodně budovat nebo mu byl naoktrojován... Spíše skočil do rybníku a zjistil, že okolí neumí plavat. Ale Ferrari šlo nahoru a v začátku roku připravilo nejlepší vůz. Pak .. no jo..
              Také stál proti Hornerovi a Wolfovi. A jejim dlouholetým zkušenostem, oni chyby téměř nedělají. . No, přivedl Ferrari zas ke špičce. A to mu připisuji k dobru.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Já kdyby Mclaren na tom byl jako letos Ferrari tak jsem spokojenej.

    Ferrari je jako Sparta u nás ve fotbale. Trpělivost růže přináší, ale to tam neznají. Binotta si měli určitě nechat. Nevím zda na stejném místě, ale měl určitě zůstat. 14

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      To je právě ten problém. Binnoto kariérista chtěl dělat šéfa a nebo nic, jako inženýr by byl určitě platný.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        62.209.230.XXX
        Přesně. Vyštval Arriho, protože chtěl být big boss, na což ovšem nikdy neměl.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.239.XXX
        Já počkám, tohle kopání nemám rád. Respektovat že jsou tady prozatím lepší týmy je základem být na špici. U Ferrari se ze všeho dělá věda. Kde je psáno že mají být nejlepší ? Nikde, ale všichni to furt řeší. 21 leté periody , ale to nechci řešit. F1 je ráda že Ferrari má. Možná i to stálé tlučení do Ferrari je pro F1 dobré....ale já s tím lidsky nesouhlasím. F1 je prostě Anglie, tam je středobod všehoohledně F1 a Ferrari je v nevýhodě, ohledně zaměstnanců. Tak to je.

        Za mne letos měli monopost výbornej. Tečka. 14

        PS : Kopat do člověka který dělal pro Ferrari tolik let je za mne zcela špatné!!! A něco to dotyčných vypovídá.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          95.80.230.XXX
          Sorry, ale binnoto není a nikdy nebyl manager. Byl dobrým inženýrem, ale v podstatě svým jednáním rozložil tým. Nedokázal ten tým dát ani do latě, ani jej bránit na politické scéně F1. Ve srovnání s hornerem, nebo wolfem byl jak prvňáček. To jsou smutná fakta. Stejně tak je otázkou, jak moc ta tajná dohoda poškodila ferrari při vývoji vozu, ale motor byl binnotovou doménou a nedivil bych se, kdyby za celým problémem stál on a konec arrivabeneho byl výsledkem boje za použití dané šedé zóny. A za mě byl arrivabene dobrým šéfem pro ferrari.
          A že nemá ferrari nikde napsáno, že musí být nejlepší? To samozřejmě nemá, ale je jediným týmem, který se nejen účastní F1 od samotného počátku, ale zároveň se celou dobu dokáže držet v užší špičce. Porazit ferrari je cílem v podstatě všech automobilek, jezdit za ferrari je touhou téměř všech pilotů v poli. Asi to něco znamenat bude, nemyslíš?

          + 6 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            86.49.254.XXX
            Perfektně vystiženo, Jumpmane. Na Binotta mám naprosto stejný pohled. Na postu inženýra výborný človêk, vzestup Ferrari 2017 a 2018 jde mimo jiné i za ním, ale pak mu asi zachutnala sláva a pomohl rozložit tým který pod Arrim prostě šlapal. Bohužel v tom sehrála své i smrt Marchionneho, která vyvolala boj o moc. Mates si bláhově myslel že roli manažera zvládne, ale naprosto selhal po všech stránkách. A těžko navíc hledat něco dobrého na člověku který byl ochoten obcházet pravidla 02

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              95.80.230.XXX
              dík 14
              ale slovy colina chapmana - kdo v F1 nepodvádí, tak se dost nesnaží 11

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.239.XXX
              Arrivabene a jeho kultura strachu. Nefungovalo to díky tomu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                95.80.230.XXX
                A binnotovi to fungovalo? Vždyť v současné době má asi jednoho ze dvou nejlepších pilotů co jsou ve startovním poli a on je schopen jej v podstatě zašlapat aby se nedotknul pomalejšího sainze? Jako sorry, ale tohle si skutečný šéf nemůže dovolit. Když člověk poslouchá jak si sainz buduje politickou kliku u ferrari, ale reálně na titul nemá výkonost, ale binnoto mu to žere... Už jen tohle nevypovídá o dobrých manažerských schopnostech. A já netvrdím, že binnoto je hlupák, ale inteligence a tůrčí schopnosti automaticky neznamenají dobrou schopnost vést lidi, spíš naopak. Čím inteligentnější člověk v technické rovině, tím větší je to sociální idi*t a vím očem mluvím...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Já nejsem naivní, nečekám zázračnej převrat k mistrovským zítřkům.
          Nicméně realita je taková, že Binotto byl ve funkci šéfa přinejlepším jalovel

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • B2SoS

    B2SoS

    193.165.68.XXX
    Obvyklý konec spekulací v F1 poslední dobou...
    Mně chybět nebude.

    Tak co, ještě se spekuluje o Fredovi?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      193.165.68.XXX
      Tak kdo to bude?

      Ta připravenost týmu... No, řekněme, že jeho technickou část bych v tom ohledu nerozporoval

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Pápá 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Gratuluji.
      Musím si rýpnout: To je asi letošní největší úspěch Ferrari. 12
      Pozitivní krok k tomu, aby se příští rok Ferrari vrátilo k boji o titul. Ikdyž je to závislé na tom, kdo ho nahradí.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        No vidíš, to mě ani nenapadlo, že tohle je vlastně největší úspěch Ferrari letos 11

        Jinak úplně tomu nevěřím, že se pro příští rok něco může změnit. Respektive může se změnit vedení týmu a asi strategie, akorát že to nakonec nebyla rozhodující ztráta Ferrari, to byla technika a to se tak lehce nezmění. Příští rok se podle mě bude Ferrari dívat na výfuky nejen RB ale i Mercedesu a to lepší strategie nezachrání.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama