DISKUZE K ČLÁNKU Je po spekulacích: Binotto končí ve funkci šéfa Ferrari

Ferrari oznámilo, že Mattia Binotto na konci roku opustí pozici šéfa závodního týmu, který po slibně rozjeté sezóně na titul opět nedosáhl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je po spekulacích: Binotto končí ve funkci šéfa Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 30.11.2022 16:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 29.11.2022 16:42
Sorry, ale binnoto není a nikdy nebyl manager.… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 29.11.2022 12:20
To je právě ten problém. Binnoto kariérista chtěl… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 29.11.2022 11:43
Já kdyby Mclaren na tom byl jako letos Ferrari… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
Jasně, nejspíš to tak s tou Fia i dopadlo, ale nutno podotknout, že Wolf měl i s čím hrát. Přece jen, to rozhodnutí Massiho bylo kontroverní a de facto rozhodlo o titulu. Být to opěčně, něco by si mohl prolobovat naopak Horner. Kolik by v takové situaci dokázalo prolobovat Ferrari netuším, ale zdá se mi, že tahá oproti těm dvama týmům za kratší konec i bez Binotta. Já s Tvým pohledem souhlasím, jen sem podotknul, že se mi zdá, že je tam toho víc než je jen ten či onen šéf u rudých. Jinak se kouzelníkovi panu Binottovi omlouvám, že mu zde stále komolím příjmení 04 A vlastně i Wolffikovi 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak ten "odchod" by vždy vážným argumentem pro FIA, aby jim vyšla vstříc. Jak píšeš, obě strany se potřebují. Takže FIA si Ferrari chce udržet.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
tady nejde o hrozby odchodem, stejně každý ví, že F1 ferrari potřebuje a stejně tak ferrari potřebuje F1. Možná se teď trošku tyhle váhy zhoupnou se vstupem ferrari do le mans pokud dokáží uspět. Potom by F1 mohla mít velký problém a ferrari by ten odchod mohlo myslet i vážně...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
to nebylo o ranci peněz, mcl měl rozpočet na podobné úrovni celou dobu, stejně tak williams. Todtovi se podařilo dát dohromady poměrně dobrej tým lidí a když se podíváš, kde tihle lidi skončili, tak půlka jich je v mercedesu a půlka u FIA...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Je potřeba ale říci, že Ferrari do toho nasypalo takovej ranec peněz, + lidské zdroje že ten titul pak už udělat museli. To teď nejde takto udělat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já myslím, že +- budou. Že se občas vyskytne nějaký milion, který jako myslel že tam nepatří a on tam patřil. Pokud ten milion bude stát tým milionů mnohem víc, jako u RB, nebude motivace to výrazně porušovat.
A myslím, že tohle o Binottoví nebylo. Ale pravdu máš v tom, že Binotto asi nikdy FIA nepohrozil, že Ferrari odejde. Je to nějaký divný, když tím několik let Ferrari nehrozí. Hned má člověk pocit, že je v F1 něco špatně. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

62.209.230.XXX
Jasně, ani silná osobnost nedokáže všechno, v tom máš pravdu. Na Wolffa ve Ferrari bych byl hodně zvědavý, tam by se ukázaly jeho schopnosti. Problémy Ferrari jsou strukturální a asi by to chtělo čas udělat z Italů fungující tým. Todt na to potřeboval 4 roky, než ten tým začal šlapat a pak další 3 než to udělalo titul. Ovšem tehdy bylo Ferrari i v hluboké technické krizi, nejenom manažerské. Teď si myslím že by to šlo rychleji, technicky jim to přece jen docela funguje (viz letošní auto).
Jinak třeba krásný příklad jak to Wolffík umí politicky je přelom loňského a letošního roku kdy se několikrát setkal soukromě se Sulayemem. Během té doby taky Mercedes vyhlásil že nebude hnát causu Abu Zabi k civilnimu soudu. Už tehdy se spekulovalo že za to že Mercedes nebude rozmazávat skandál z posledního závodu bude do budoucna po FIA něco chtít. A voilà, za půl roku FIA schvaluje směrnici proti poskakování, která medvědům nesmírně prospěla.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Racek

Racek

78.80.232.XXX
No, jestli byl či nebyl manažer, to nevím, netrofal bych to hodnotit, ale otázkou je též tým, zdali ho mohl svobodně budovat nebo mu byl naoktrojován... Spíše skočil do rybníku a zjistil, že okolí neumí plavat. Ale Ferrari šlo nahoru a v začátku roku připravilo nejlepší vůz. Pak .. no jo..
Také stál proti Hornerovi a Wolfovi. A jejim dlouholetým zkušenostem, oni chyby téměř nedělají. . No, přivedl Ferrari zas ke špičce. A to mu připisuji k dobru.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Racek

Racek

78.80.232.XXX
No jo, zrovna když se to už docela naučil ... to tak bývá. Ted přijde další nováček a bude se učit a učit ...
Mimochodem, Binotto připravil přes zimu Ferrari velmi dobře. Pak začaly problémy technické i ve vývoji. A to už nebyla tak úplně jeho vina. A nakonec došly prachy...
Ono těch chyb ve strategii nebylo zas tolik, viz ostatní týmy... Těměř bezchybný byl jen Red Bull, až poslední závody úplně nezvládl na což doplatil Perez. Ale i tak, dobrý výkon.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
Měl by to být trend a taky by se mi to líbilo. Jenže realita je jinde a tohle je zatím utopie. V praxi se však ukazuje, že Rebull i Mercedes dokáží brnkat na ty správný nitky, když je potřeba. A když to bohužel funguje takto, tak nezbývá chtě nechtě ostatním na to přistoupit a vyrovnat hru než jen doufat, že se něco změní...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

94.113.224.XXX
Ztraceni politicke sily by mel byt trend pro vsechny tymy F1. Mene politiky a zakulisnich praktik, vice zavodeni a rozhodovani o vysledcich na trati 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
V každým případě Wolf i Horner jsou štiky v rybníce a Binnoto na jejich místě by nemusel být ani poloviční, to nerozporuju. Spíš by mě zajímalo, jak by si vedlo politicky Ferrari např. s Wolfem v čele, kolik by toho dokázal protlačit. Docela určit víc, už jen kvůli pověsti a nepopiratelným schopnostem, jen si říkám, jestli by to byl rozdíl řádů nebo jen o něco větší síla než má Ferrari teď.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
Vyloženě to nerozporuji a síla osboby je nesmírně důležitá. Nejsem si ale jistý, jestli srovnávat tehdejší Mclaren a Williams v dobách jejich největší slávy s tím jak je to dnes. Pořád tam vidím enormní vliv toho, co za tím člověkem stojí. Wolf a Horner stojí na špici, stejně jako se daří jejich týmům v pohárech. Binnoto alias Ferrari síla zhruba odpovídá té třetí příčce. Nevím jak je na tom Brown, Rossi nebo třeba sám Vasseur či Steiner. Přijde mi, že ti poslední dva jsou oba politicky okleštění, přestože můžou být silný tvrdý osobnosti. S Alfou i Hasem si Fia letos vytřela podlahu. A kdyby Horner šel dělat šéfa třeba do Williamsu, kolik by toho dokázal prolobovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

95.80.230.XXX
A binnotovi to fungovalo? Vždyť v současné době má asi jednoho ze dvou nejlepších pilotů co jsou ve startovním poli a on je schopen jej v podstatě zašlapat aby se nedotknul pomalejšího sainze? Jako sorry, ale tohle si skutečný šéf nemůže dovolit. Když člověk poslouchá jak si sainz buduje politickou kliku u ferrari, ale reálně na titul nemá výkonost, ale binnoto mu to žere... Už jen tohle nevypovídá o dobrých manažerských schopnostech. A já netvrdím, že binnoto je hlupák, ale inteligence a tůrčí schopnosti automaticky neznamenají dobrou schopnost vést lidi, spíš naopak. Čím inteligentnější člověk v technické rovině, tím větší je to sociální idi*t a vím očem mluvím...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

86.49.254.XXX
Je to o síle té osoby. Lidi jako Ron Dennis a Frank Williams měli v dobách nejvêtší slávy velký vliv a přitom za nima nestály automobilky. Dnes je to právě Wolff a Horner. Takovou těžkou váhu musí sehnat i Ferrari a upřímně, nejsem si jistý že je taková k mání. Potřebovali by takovou trefu jaká se jim v sedmdesátkách povedla s mladým Montezemolem a v devadesátkách s Todtem

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Vono je to hodně těžký...v F1 je aktuálně trojice týmů které jsou absolutní TOP.

Asi každej uzná že Mercedes je vítězná mašina která pěknejch pár let kromě toho že měla všechno potřebný pro úspěch prakticky nedělala chyby a neustále odváděla 100 %. Wolffovi se musí nechat že ten dobře promazanej stroj opravdu dobře řídil...když už Mercedes neměl takový náskok...přivedl do něj vyloženou jezdeckou dvojku a podpořil maximálně Hamiltona...prostě za ta léta vlastně neudělal jedinou vážnou chybu...a když...tak v době nadvlády kdy to ve finále výsledky a triumfy neohrozilo.

No a pak tu máme Redbull...to že vyklidil ty nejvyšší posty mělo v nástupu hybridní éry především co do činění s motorem...a pak po odchodu Vettela taky se tým vypořádával s faktem že má vynikajícího Ricciarda...ale asi ještě talentovanějšího Verstappena...dopadlo to odchodem Ricciho a Verstappen taky potřeboval dospět. Krom toho Renault obnovil tovární tým...a Redbull až spojením s Hondou dospěl po letech do pozice že skutečně mohl konkurovat Mercedesu. To že Horner je nejdéle sloužícím šéfem týmu není náhoda...jeho osobnost je podle mě srovnatelná s Wolffem.

A s těmito dvěma obry soupeří nejtradičnější a legendární Ferrari. I když základ mají na vysoké úrovni, není jednoduché udržet se na takové úrovni jako ti dva největší rivalové. Doba kdy Bernie a Mosley měli "podporu" Ferrari za samozřejmost je ta tam.
V době kdy sahalo Ferrari v souboji s Mercedesem po úspěchu nedokázalo udělat ten rozhodující krok...pak přišla aféra s motorem...odchod Vettela a v podstatě přestavba týmu.

Za mě letos Ferrari zaslouží palec nahoru...i když nakonec najdeme spoustu věcí které se dají kritizovat, pro mě byli nejpříjemnějším překvapením sezóny a podíleli se na tom že především v úvodu sezóny měly závody říz a bojovalo se moc pěkně.

Jen lidi uvnitř Ferrari vědí...Binotto byl šéfem...takže za ty neúspěchy v důsledku chyb je zodpovědný. Ovšem i když Leclerc a podle mě i Sainz jsou skvělí piloti, chybí jim zkušenosti v souboji o absolutní vítězství...v minulosti bylo velmi těžké bojovat s téměř dokonalým Hamiltonem...momentálně je úplně stejně těžké bojovat s téměř dokonalým Verstappenem. Kromě toho Mercedes v určité době zvolil cestu absolutní podpory Hamiltona...a u Redbullu jakbysmet. U Ferrari do toho šli aniž by postavili Sainze do role jednoznačného podporovatele Leclerca...třeba skutečně šli do letošní sezóny s cílem "naučit" se bojovat o tituly.

Já bych Binottovi dal důvěru ještě příští rok...pokud by Ferrari příští rok nevyhrálo...pak by podle mě sám Binotto rezignoval.

Osobně si myslím že v určité fázi sezóny Ferrari už vůbec na tituly nemyslelo a začalo pracovat na příštím roce...aby nemuselo slevovat z výkonu aktuálně nejlepšího motoru, aby si udrželo výkonnost šasí...a aby identifikovalo chyby se strategiích.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
Navenek působí jako usměvavý klaun a ťulpas, ale pokud dokázal vystrnadit i Arrivabeneho, tak na tom aspon v některých ohledech nebude tak daleko o Wolfa s Hornerem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
V podstatě s tím souhlasím a i bych řekl, že to Binnoto zkusil. Nakonec stěžoval si i na dodržování rozpočtových stropů vůči Redbullu, ještě myslím nepodepsali ty dohody na motory po roce 26 také vzhledem k Redbullu, apod. Ferrari by chtělo, ale postupem doby ztrácí politickou sílu a ztrácí i spojence, viz. daleko autonomější týmy Alfa a Hass Kdyby to byl naprostý ňouma, tak by v politickým Ferrari nemohl dělat ani šéfa motorárny, ani nakonec šéfa týmu a nemyslím si o něm, že je hlupák, aby podcenil důležitost lobbingu. Horner i Wolf jsou první ligy, ale není to jen o síle té osoby, musí být síla organizace v pozadí, a jsou to spojené nádoby. Uvidíme, jestli nový šéf bude v tomhle poli úspěšnější, doufám že jo, ale obávám se toho, že sílu nemá Ferrari jako celek.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.239.XXX
Arrivabene a jeho kultura strachu. Nefungovalo to díky tomu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama