DISKUZE K ČLÁNKU Houpe se pod Binottem definitivně židle? Ferrari zatím lehce mlží

Bezprostředně po skončení sezóny, ještě v Abú Dhabí, se rozeběhly spekulace o možném konci Mattia Binotta v roli šéfa stáje Ferrari, stejně jako o jeho náhradě. Znamenalo by to takovou ne zrovna příjemnou tradici v italském týmu - za neúspěch se platí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Houpe se pod Binottem definitivně židle? Ferrari zatím lehce mlží

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 27.11.2022 20:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 2 lidé) 25.11.2022 20:12
Už je to vpodstatě jistota. Potvrdil to i Čárlí… »
» Racek (Hlasoval 1 člověk) 25.11.2022 21:29
No jo, typický Ital. I Frantíci jsou stejní.… »
» Racek (Hlasoval 1 člověk) 25.11.2022 21:31
No, starýmu Enzovi se taky dost často nedařilo.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • -Situs-

    -Situs-

    88.103.239.XXX
    Co takhle konečně vystrnadit Elkanna, ten mi přijde neschopný hned od začátku 16

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No jo, typický Ital. I Frantíci jsou stejní. Tohle chce pevnou ruku, chladnou hlavu, dobré nervy a dobrou přípravu i zkušenosti. On Binotto pochází od motorů a ty asi uměl... Na druhou stranu, on se mezi Italy hledá manager s chladnou hlavou velice, velice těžko. I když se najde. Přeji jim to.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.254.XXX
    Už je to vpodstatě jistota. Potvrdil to i Čárlí přatelům v Monaku a pak šli všichni slavit 12 Ferrari tohle samozřejmě nevyléčí, ale je to první a nejdůležitější krok. Mates je a vždycky byl obrovský omyl. Jeden z nejhorších F1 šéfů Ferrari v historii, který navíc pošpinil nejslavnější tým podezřením z podvodu. Kdyby žil Enzo Ferrari, už dávno by tohoto neumětela poslal do podnikové kantýny mýt hrnce.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Racek

      Racek

      78.80.232.XXX
      No, starýmu Enzovi se taky dost často nedařilo. Ale teď to trvá opravdu dlouho.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        a o to asi hlavně jde. ono to má, ostatně jako spousta jiných věcí, dvě strany.
        jedna je kontinuita a nějaký čas na koncepční práci, utvoření týmu lidí kolem sebe a pod. prostě aby to nebylo jako s trenéry ve Spartě03.
        ale nesmí to zase trvat příliš dlouho. pokud se ani po několika sezonách nedostaví výsledky, opakují se stejné chyby a zlepšení je v nedohlednu, je třeba provést radikální změny. a to "starý pán" uměl. ten se s tím většinou moc nemazal.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Pravda, Enzo kolikrát vyházel polovinu týmu a občas zahnal lidi, kteří vůbec špatní nebyli. Ale tím se jen málokdy povede udělat nějaký smysluplný restart. Italové bohužel často víc mluví - ale to je jako chtít po občanech snědší národnostni, aby zapomněli na hudbu. Je třeba si uvědomit, že v horizontu času vlastně Ferrari má navrch nad všemi. Nejenže se pořád v F1 drží a nespadlo na samé dno jako třeba Williams - a ten taky válcoval soupeře - nebo McLaren, jenž z celoroční dominance jen sem tam uškubne nějaký náhodný triumf. Nesvádějme vše jen na finance, třebaže hrají roli. Je jasné, že by Scuderii z Maranella slušely víc lepší výsledky, ale ani Real Madrid pořád nevyhrává a Sparta už také není ona železná mašina z minulého století...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            194.212.104.XXX
            tak zrovna finance bych jako příčinu "neúspěchu" Ferrari opravdu nehledal. v dlouhodobém pohledu máš pravdu, já zavzpomínal na commendatore s ohledem na momentální současnou situaci. ano, občas odvolal někoho o něco dříve, než bylo nutné, občas někoho, kdo se mu znelíbil, ale jinak měl zůstat... bylo to vše značně osobní, prostě rodina. to všechno je pravda. ale za něj by tam takhle dlouho Binotto na 99% nezůstal.
            a schválně zkus těm jejich tifosi vysvětlit, že Ferka sice nevyhrávají, ale stejně na tom jsou vlastně dobře. ti ti radostí skočí kolem krku a budou oslavovat druhou pozici v jezdcích a týmech 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • RoBertino

              RoBertino

              185.63.97.XXX
              Tome, zcela přesně si vybavuji, jak jednou někdo psal, že tifosi na Monze řičeli nadšením, když se v nějakém tom nepovedeném roce dostal jejich pilot na pátou pozici. No, nevím, když jejich miláček Gilles v 1981 udělal školáckou chybu a vypadl, tak mu zplundrovali vrtulník, co dostal od Waltera Wolfa... Takže s tím nadšením nad pátou pozicí bych to bral s velkou rezervou.
              Středa platí, Didi se dostaví v náležitém počtu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        193.165.97.XXX
        Nedařilo. Ale možná to bylo tím, že byl až příliš nadčasový.
        Tak silné motory přišly moc brzy. Staré tratě už nedaly takové síle možnost přenosu na dráhu. Tilkehromy přišly až po jeho odchodu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez v deštivém závodě v Japonsku

Pérez se Ricciarda nebojí. Jak se ale zachová Red Bull?

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama