DISKUZE K ČLÁNKU Haas angažoval k Magnussenovi německého veterána, Schumacher končí

Je jasno. Haas dnes oznámil jméno druhého jezdce pro sezonu 2023. Mick Schumacher u týmu končí, nahrazuje ho Nico Hülkenberg.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Haas angažoval k Magnussenovi německého veterána, Schumacher končí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 19.11.2022 18:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 2 lidé) 17.11.2022 22:53
Hmm Micka je škoda, bylo do něj investováno… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 18.11.2022 10:32
Podívejte se pánové, Magnussen je v F1 od 2014 a… »
» RoBertino (Hlasovali 2 lidé) 19.11.2022 18:23
No, Fando, zazářil v Jordanu - kvalifikoval se ve… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Markklokan

    Markklokan

    85.163.84.XXX
    Tak problém Schumachera je větší bodový zisk magnusena. Schumacher se mi zdá že je rychlejší ale konzistence která je nutná pro větší bodový zisk, se mu nedařila.
    Jinak bych vzpomněl Davida coultharda který v sezóně 2007 vyhrál asi šest kvalifikací nad webberem a šťastnou konstelaci měl na konci sezóny o 4 body víc, ten také řekl, že byl v té sezóně lepší.
    Nevím jak Schumacher bude pokračovat, ale já myslim, že je lepší jak cunoda

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Spíš ty nehody jsou problém, než body...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        podívej se po youtube jak začínal starej schumacher. Co začínal, v podstatě neměl problém několikrát během roku rozvěsit auto po svodidlech. Když zkrátka hledáš limity, tak je jednou překročíš a když ti tým začne vyhrožovat, že když to rozbiješ, tak končíš, tak logicky zpomalíš... Tohle je začarovanej kruh současných pravidel. Ti mlaďoši to fakt nemají jednoduchý
        A vzpomeň si na hamiltona, ten byl taky mistr crash, ale protože byl rychlej a mcl v té době neměl hluboko do kapsy, tak si z toho dělali maximálně prču...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.62.XXX
          Starej Schumacher nejdříve zazářil v Jordanu a pak se vyrovnal Piquetovi v Benettonu a to tak, že Piquet vesměs dostal padáka...

          Každopádně tyhle nehody v době rozpočtových stropů, zákazů testování apod. prostě bolí... Je to zkrátka úplně jiná F1...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • RoBertino

            RoBertino

            185.63.97.XXX
            No, Fando, zazářil v Jordanu - kvalifikoval se ve Spa na 7. místě a v závodě skončil ještě před Eau Rouge. Na Piqueta zpočátku neměl, ale Nelson chtěl podstatně víc peněz, takže si Flavio nechal nadějné mládí a k němu vzal protřelého harcovníka Brundlea. A ono to fungovalo! Nelson už byl notně za zenitem a zbavit se ho nebyla otázka výkonnostní, nýbrž finanční!

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          194.212.104.XXX
          ono je něco jiného rozstřelit auto u týmu, který nemá problém s financemi a v týmu, který obrací každou libru, euro, dolar, či dokonce korunu, pokud by se k nějaké dostali. také se těžko srovnává doba bez finančních stropů a současnost, kdy je množství peněz uměle tlačeno dolů.
          prostě těmi nehodami je mladej Šumák pro HAAS moc drahej. předpokládá se, že Hulk bude v tomto směru podstatně levnější.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.62.XXX
            Hlavně když jsou ty stropy, tak tím snižuje rozpočet pro vývoj... Ledacos se dá ošulit, obelhat... Ale cena náhradních dílů, oprav atd. bude dost daná + netestuje se a zkušenosti pak chybí...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              95.80.230.XXX
              ono je otázkou, jetli by se vůbec schumacher v současné F1 prosadil...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.62.XXX
                To si myslím, že obecně nemá smysl řešit, prosadí se vždy ti, kteří jsou ve správný čas na správném místě... A s Mickem to ani nijak nesouvisí...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  95.80.230.XXX
                  no možná nesouvisí, možná souvisí. Michael potřeboval najezdit mraky kilometrů, aby s autem podával extrémně dobré výkony. Zkrátka si auto vyzkoušel za různých nastavení v různých podmínkách a dokázal to potom používat v závodech a ty geny se přeci jen dědí. Když člověk čte různé vzpomínky inženýrů a mechaniků, kteří měli možnost pracovat s několika mistry světa, tak se dočte, že schumacher nebyl nejtalentovanější, ale nejpreciznější. A když to člověk srovná s tím, jak mladej potřebuje hromadu času, aby se přizpůsobil autu, tak v tom vidím tento přístup...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • B2SoS

    B2SoS

    78.80.98.XXX
    Proleze skrz to uklizené místo do Audi? Nebo je to konec? Nepřeju mu to

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Možností bude X... Může to být to Audi, může se uvolnit místo u Williamsu, uvidíme co bude s Albonem... Uvidíme jak dlouho vydrží Alonso v Astonu atd. atd. Kdykoli může skončit někdo nahoře jako LH, SP... Nebo být odejit jako DR... Ledy se pak zásadně hnou...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.62.XXX
    Mick si dá rok rezervy u Mercedesu a pak se do F1 vrátí... Na jednu stranu je dobře, že díky rozpočtovým stropům týmy angažují piloty dle nesporných kvalit... A Hulk nesporně kvalitní je... Nicméně Micka je škoda, bylo do něj investováno příliš mnoho úsilí...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      88.103.132.XXX
      Hmm Micka je škoda, bylo do něj investováno příliš úsilí a on dostal nakládačku od podprůměrného Magnussena a dokázal akorát rozbíjet jedno auto za druhým. Sorry, to jsou fakta.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        zas tak marnej bejt nemůže, když dokázal získat titul jak v F3, tak F2. U malých týmů je holt problém, že to srovnání jezdců nemusí být úplně vypovídající a nevíš, co se dělo uvnitř. Na můj vkus měl mladej až moc smůly, oproti magnumovi, ale žádná o tom, že pokud chtěl pomýšlet na top tým, tak měl magnuma jednoduše smazat...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.62.XXX
        Mně nepřijde, že dostal nakládačku... Mně přijde, že Haas se poslední dva roky, co tam Mick je, plácá na chvostu a ok Magnussen v té bídě vytěžil víc... Přál bych Mickovi Alfu, popř. AT... Myslím si, že by to bylo průkaznější, než tenhle boj o přežití v Haasu....

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Podívejte se pánové, Magnussen je v F1 od 2014 a pokud se dobře pamatuji, tak nejlépe se umístil hned při svém prvním závodě. A vlastně i ve své první sezóně. Bylo to také týmem, to si uvědomuji, ale... Pak už byl jenom horším a horším a já ho mám za podprůměr. Přesto tento podprůměrný pilot dokázal zajet, jako "nováček" v týmu Haas lepší výsledky (především na začátku sezóny, kdy to auto bylo ještě jakž takž konkurenceschopné), než mladej Schumi. Ten právě v tu dobu rozbíjel jedno auto za druhým, namísto toho, aby ukázal svůj potenciál.
          Fanda.LH by si mohl pamatovat na debatu před rokem, kdy jsem obhajoval jeho tvrzení, že i Schumi je v F1 díky jisté protekci, stejně jako byl Mazepin. A kdy jsem už tehdá uváděl Schumiho bouračky v trénincích a kvaldách, mnohdy zbytečné. Následující sezónu se nic nezměnilo - bourá dál.
          Tým jako je Haas potřebuje ze sezóny vytěžit peníze na sezónu další. Tam nejsou ambice boje o titul, ale alespoň si zazávodit a vydělat na příští sezónu. Schumi nejspíše není typickým platičem a očekávali od něho nějaké relevantní body a jezdecký progres. Progres možná nějaký nastal, ale bodově nevyvážil finanční ztráty, které díky svým bouračkám způsobil. Haas holt není Mercedes, Ferrari, či RedBull, aby si mohl dovolit nad zlikvidovanými vozy mávnout rukou a svého "mazánka" dál protlačovat na úkor druhých, lepších.
          A schválně se koukněte na diskuze z minulého roku a všeobecné názory na Schumiho učinkování v této sezóně. Všichni jste se shodovali, že by měl Magnussena porazit, pokud chce dokázat, že do F1 patří. A teď už zase hledáte výmluvy a omluvy jen proto, že jde o Schumachera. Já bych to i bral, kdybyste byli stejně ohleduplní v názorech na dvojky Schumiho staršího. A to ty dvojky jezdily mnohem lepší výsledky a závody, když mohli. 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            95.80.230.XXX
            on je problém, že nevidíš do vnitřní politiky týmu. Mladýmu taky dost často zničili dobře rozjetej závod strategií. Za mě si magnusen udělal respekt a nedopustí, aby mu inženýr hloupým nápadem zlikvidoval závod, ale schumacher musí držet kušňu. Podívej se na suzuku, kde byl na poměry haasu hodně rychlej a dostane strategii, která mohla fungovat jen pokud by byla do dvou kol červená, jinak všem bylo jasné, že je nesmyslná, ale haas ho na ni nechá, ale magnuma nikoliv...
            Máš pravdu, že nepřesvědčil, ale i v současném poli jsou daleko marnější jedinci...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Jasně, že politika týmu také hraje roli a mnohdy dost významnou. Ale podle mne týmy, jež potřebují každý bod do PK, nedělají naschvály pilotům a vlastně je jim i jedno, kdo ty body přiveze. Ty na to koukáš optikou Ferrari, či jiných týmů bojujících o tituly v jednotlivcích i konstruktérech. Tam se upřednostňují jedničky na úkor dvojek. Tam se podráží a politikaří. Haas bych nepodezíral ze zaujatosti proti mladýmu Schumimu. Já jsem tuto sezónu vypustil, tak nejsem schopen na konkrétní závod jakéhokoliv názoru. Ale nemám důvod ti nevěřit. Přesto bych se spíše přikláněl k chybě, než k politice. (I když možná to slíznul za ty bouračky...)
              Jinak souhlas, že tam asi jsou i marnější piloti, než je mladej Schumi.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Ale já nejsem s tím co říkáš nějak v rozporu... Určitě Magnussena porazit měl, určitě neměl tak moc bourat atd. atd. Opakovaně říkám, že je v F1 kvůli svému jménu. Výsledky nakonec získal, ale politika v motorsportu neumožňuje všem rovné podmínky... A někdo se do té pozice dostane nesporným talentem, jiný přeplatí cokoli... A někdo má jméno, kontakty, příběh, který ho posune do pozice, kdy se zkrátka dostane k tomu o něco lepšímu materiálu...

            Každopádně celkově jeho angažmá v F1 hodnotím jako velké selhání a to nejen jeho... Haas zřejmě nebyl tou dobrou přípravkou proto, aby v F1 uspěl... Auto špatné, šéf drsný co si nebere servítky... A kologové... Od Mazepina se nemohl naučit nic, ten to nakonec nezvládl vůbec... A Magnussen bezesporu mnohem zkušenější jezdec, ale bez velkého renomé... Věřím, že vedle Kimiho v Alfě by to bylo mnohem lepší...

            Zastavil bych se u označení průměr, podprůměr... F1 je vrchol, kam se dostane jen velice omezený okruh lidí, kteří ještě k tomu působí v různých týmech, jsou mezi nimi obrovské rozdíly ve zkušenostech, v tom jaké mají vztahy atd. atd. Je velice těžký pilota jako je Magnussen objektivně zařadit... A i když se schodneme, že je to podprůměr, tak ten rozptyl díky tomu, jak je to v F1 napěchované, je tak malý, že to označení není příliš vypovídající...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama