DISKUZE K ČLÁNKU Konzistence komisařů pokulhává. Šéf Haasu o tom, proč protestovali proti Alonsově a Pérezově vozu

Günther Steiner se vrací k průběhu Velké ceny Spojených států, po níž podali protest proti monopostu Fernanda Alonsa, který v jejím průběhu přišel o zpětné zrcátko. Komisaři mu následně udělili 30sekundovou penalizaci a Španěl tak přišel o body.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Konzistence komisařů pokulhává. Šéf Haasu o tom, proč protestovali proti Alonsově a Pérezově vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 26.10.2022 12:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 9 lidí) 25.10.2022 10:47
Já to říkal hned, že v případě Magnusena… »
» RoBertino (Hlasovalo 7 lidí) 25.10.2022 12:17
Ono to vypadá, jako když Red Bull má díly… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 25.10.2022 14:11
S tou nekonzistencí má samozřejmě pravdu. Pokud… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    Naprostý souhlas s Günterem. Alonsa je mi moc líto, ale podle pravidel to tsk je správně, ale myslím si, že po odvolání tu penaltu z procesních důvodů zruší. Takže kozy s vlci....
    A co se Pereze týká, tak to nechápu už vůbec. Prostě dvojí metr jak vyšitej.
    A to se tu nikdo nebaví o uvolněném Maxově "blatníku" nad předním kolem. To taky mohl být nebezpečný díl. Minimálně vypadal stejně uvolněně, jako kdysi Kevinovo křídlo.
    Vivat FIA!

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    89.24.34.XXX
    Ma pravdu ten hoch od Haasu.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    S tou nekonzistencí má samozřejmě pravdu. Pokud jde o nelegálnost vozu bez zrcátka, pak bych řekl, že nemá.
    Je běžné, že po kolizi nesplňuje vůz předpisy. Má ostré hrany, nemusí splňovat rozměry nebo hmotnost. Může mít poškozený palivový systém a přijít o benzín pod limit.
    Nechci se dožít toho, že po každé kolizi bude nevinný účastník diskvalifikován, protože mu někdo jiný "znelegálněl" auto. 17

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Já bych řekl, že spíš Steiner naráží na to, že když chceme dodržovat pravidla v nějakém ohledu ad absurdum (koncovka křídla, která dle vyjádření týmu nemohla ulétnout a taky ani v jednom případě neulétla), tak hold máme dodržovat pravidla vždycky (pokud je vůz bez zrcátka nezpůsobilý k jízdě, tak podle mě měla přijít technická DSQ ale to je vlastně další úroveň diskuze 12)

      A k tomu znelegalizování auta, podle mě se rozlišují dvě věci. Pokud v důsledku nehody máš třeba "nelegální" podlahu, tak je to okej. Nicméně pokud nehoda zasáhne bezpečnostní prvek (zmiňuje se držák hlavy, pásy, atd.) tak bohužel konečná. A pokud je zrcátko bezpečnostní výbava, s čímž bych asi souhlasil, tak to rozhodnutí je okej

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No, něco na tom bude. 17

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        zrcátko může být považováno za bezpečnostní výbavu jen u těch vozů, které řídí piloti, kteří zrcátka používají. u ostatních se jedná o zcela zbytečný prvek 18.

        ale vážně - naprostý souhlas. pokud nebylo auto způsobilé, měla ihned následovat DSQ. nějakých +30s je v tomhle případě zcela nesmyslný trest. pokud nešlo o jízdu bez zrcátka, ale o to, že mohlo upadnout, měl Alonso dostat během jízdy s uvolněným zrcátkem "černou s terčem" a bylo by vyřešeno. řešit to penalizacemi po závodě a to až na základě protestu soupeře je ...... jak to správně nazvat? nestandardní? no a vysvětlení, proč nebyl do boxů odeslán, či na konci stejně penalizován Perez to už je čirý výsměch 05 02 a přijetí, podle všeho pozdního podání protestu? tak to už jen dokresluje současnou situaci. k smíchu, nebo k pláči?

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    RoBertino

    185.63.97.XXX
    Ono to vypadá, jako když Red Bull má díly nadimenzované tak, aby případná troska upadla dřív, než si toho někdo všimne. Což je nesmysl - Magnussen dostal černo-oranž po dvou kolech, Checo s tím wingletem jezdil šest kol, než mu při předjíždění Strolla uletěl a málem Kanaďana trefil. Ať mi nikdo neříká, že na něj byli hodní jen kvůli Mateschitzovi.
    A ještě k Fernandovi. Je třeba si uvědomit, že to zrcátko mu upadlo ve 49. kole, takže startovní pole inkriminovaným úsekem jelo minimálně sedmkrát a při záběrech z kokpitů bylo na trati vidět. A to se v tom místě bojovalo o pozice - nechci domýšlet, co by se stalo, kdyby ho někdo trefil. Pod vychvalované halo by se taková věc dostala - jak říkají naši současní bratři ve zbrani, dříve třídní nepřátelé - ajncvaj.

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.183.80.XXX
      Tak hlavně FIA opět nedokázala přijmout rozhodnutí, ukázat oběma vlajku. A co je ještě horší, to zrcátko tam viděli válet snad všichni, jen ne FIA. Opět naprostá neschopnost. Stačilo na 15 sekund vyhlásit VSC a zrcátko odstranit z trati.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        90.183.80.XXX
        Navíc protest prý podal Haas pozdě. Teď předpokládám bude FIA hledat důvod, proč i přesto podání akceptovala. 02

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          194.212.104.XXX
          nebo trest anuluje a vrátí zpět původní výsledky dosažené na trati se zdůvodněním, že se jim ve velíně zastavily hodiny, protože jim došla baterka...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Já to říkal hned, že v případě Magnusena vytvořili komisaři naprosto **** hloupej precedens. Protest Haasu z jejich strany naprosto v pořádku a smolíček pro Alonsa.

    A v případě křídla RB versus křídla Haasu je to snad ještě větší vtip. Haas má prý v křídle výztuhu, která zajistí že boční koncovka neuletí, což samozřejmě RB nemá. Ve výsledku je tak bezpečnější varianta méně výhodná, protože jste za ní trestaní povinou zastávkou.

    + 9 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nový šéf Ferrari Frederic Vasseur

Největší problém u Ferrari? Montoya mluví o nejistotě. Favorizoval Todta

Alpine bude jedním z šesti dodavatelů, zásobujících F1 za tři roky

F1 bude mít šest dodavatelů motorů

Prezentace Red Bullu 2019

Mistrovský Red Bull spojuje své síly s Fordem, odhaluje svou novou zbraň RB19 + FOTO

Pilot stáje Renault F1 Jean-Pierre Jabouille v roce 1978

Do třetice všeho zlého - loučíme se s dalším francouzským pilotem

Mick Schumacher

McLaren rozšiřuje svou řadu rezervních jezdců o Schumachera z Mercedesu

Sergio Pérez s vozem RB18 v Austinu

Trest tým strašně omezuje, stěžuje si šéf Red Bullu

Mick Schumacher v závodě v Miami

Tost lituje, že Schumacher nesehnal sedačku. Německo má velký problém

Představení nového Haasu

Jako první představuje svůj vůz Haas + FOTO

Pohonná jednotka za zády Ferrari F1-75

Ferrari komentuje údajný nárůst výkonu své pohonné jednotky o 30 koní

Carlos Sainz v Mexiku před svým týmovým kolegou

"Ferrari letos nebude mít jezdce č. 1, pokud ale bude třeba, zasáhnu!" varuje nový šéf Vasseur

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama