DISKUZE K ČLÁNKU Konzistence komisařů pokulhává. Šéf Haasu o tom, proč protestovali proti Alonsově a Pérezově vozu
Günther Steiner se vrací k průběhu Velké ceny Spojených států, po níž podali protest proti monopostu Fernanda Alonsa, který v jejím průběhu přišel o zpětné zrcátko. Komisaři mu následně udělili 30sekundovou penalizaci a Španěl tak přišel o body.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Konzistence komisařů pokulhává. Šéf Haasu o tom, proč protestovali proti Alonsově a Pérezově vozu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
tom11
12:32 26.10.2022 194.212.104.XXX
zrcátko může být považováno za bezpečnostní výbavu jen u těch vozů, které řídí piloti, kteří zrcátka používají. u ostatních se jedná o zcela zbytečný prvek .
ale vážně - naprostý souhlas. pokud nebylo auto způsobilé, měla ihned následovat DSQ. nějakých +30s je v tomhle případě zcela nesmyslný trest. pokud nešlo o jízdu bez zrcátka, ale o to, že mohlo upadnout, měl Alonso dostat během jízdy s uvolněným zrcátkem "černou s terčem" a bylo by vyřešeno. řešit to penalizacemi po závodě a to až na základě protestu soupeře je ...... jak to správně nazvat? nestandardní? no a vysvětlení, proč nebyl do boxů odeslán, či na konci stejně penalizován Perez to už je čirý výsměch a přijetí, podle všeho pozdního podání protestu? tak to už jen dokresluje současnou situaci. k smíchu, nebo k pláči?
ale vážně - naprostý souhlas. pokud nebylo auto způsobilé, měla ihned následovat DSQ. nějakých +30s je v tomhle případě zcela nesmyslný trest. pokud nešlo o jízdu bez zrcátka, ale o to, že mohlo upadnout, měl Alonso dostat během jízdy s uvolněným zrcátkem "černou s terčem" a bylo by vyřešeno. řešit to penalizacemi po závodě a to až na základě protestu soupeře je ...... jak to správně nazvat? nestandardní? no a vysvětlení, proč nebyl do boxů odeslán, či na konci stejně penalizován Perez to už je čirý výsměch a přijetí, podle všeho pozdního podání protestu? tak to už jen dokresluje současnou situaci. k smíchu, nebo k pláči?
tom11
09:33 26.10.2022 194.212.104.XXX
Naprostý souhlas s Günterem. Alonsa je mi moc líto, ale podle pravidel to tsk je správně, ale myslím si, že po odvolání tu penaltu z procesních důvodů zruší. Takže kozy s vlci....
A co se Pereze týká, tak to nechápu už vůbec. Prostě dvojí metr jak vyšitej.
A to se tu nikdo nebaví o uvolněném Maxově "blatníku" nad předním kolem. To taky mohl být nebezpečný díl. Minimálně vypadal stejně uvolněně, jako kdysi Kevinovo křídlo.
Vivat FIA!
A co se Pereze týká, tak to nechápu už vůbec. Prostě dvojí metr jak vyšitej.
A to se tu nikdo nebaví o uvolněném Maxově "blatníku" nad předním kolem. To taky mohl být nebezpečný díl. Minimálně vypadal stejně uvolněně, jako kdysi Kevinovo křídlo.
Vivat FIA!
Hwrychlik H.
09:06 26.10.2022 90.183.80.XXX
Navíc protest prý podal Haas pozdě. Teď předpokládám bude FIA hledat důvod, proč i přesto podání akceptovala.
Hwrychlik H.
00:04 26.10.2022 90.183.80.XXX
Tak hlavně FIA opět nedokázala přijmout rozhodnutí, ukázat oběma vlajku. A co je ještě horší, to zrcátko tam viděli válet snad všichni, jen ne FIA. Opět naprostá neschopnost. Stačilo na 15 sekund vyhlásit VSC a zrcátko odstranit z trati.
daaviid23
14:43 25.10.2022 90.182.169.XXX
Já bych řekl, že spíš Steiner naráží na to, že když chceme dodržovat pravidla v nějakém ohledu ad absurdum (koncovka křídla, která dle vyjádření týmu nemohla ulétnout a taky ani v jednom případě neulétla), tak hold máme dodržovat pravidla vždycky (pokud je vůz bez zrcátka nezpůsobilý k jízdě, tak podle mě měla přijít technická DSQ ale to je vlastně další úroveň diskuze )
A k tomu znelegalizování auta, podle mě se rozlišují dvě věci. Pokud v důsledku nehody máš třeba "nelegální" podlahu, tak je to okej. Nicméně pokud nehoda zasáhne bezpečnostní prvek (zmiňuje se držák hlavy, pásy, atd.) tak bohužel konečná. A pokud je zrcátko bezpečnostní výbava, s čímž bych asi souhlasil, tak to rozhodnutí je okej
A k tomu znelegalizování auta, podle mě se rozlišují dvě věci. Pokud v důsledku nehody máš třeba "nelegální" podlahu, tak je to okej. Nicméně pokud nehoda zasáhne bezpečnostní prvek (zmiňuje se držák hlavy, pásy, atd.) tak bohužel konečná. A pokud je zrcátko bezpečnostní výbava, s čímž bych asi souhlasil, tak to rozhodnutí je okej
Mike17
14:11 25.10.2022 185.149.130.XXX
S tou nekonzistencí má samozřejmě pravdu. Pokud jde o nelegálnost vozu bez zrcátka, pak bych řekl, že nemá.
Je běžné, že po kolizi nesplňuje vůz předpisy. Má ostré hrany, nemusí splňovat rozměry nebo hmotnost. Může mít poškozený palivový systém a přijít o benzín pod limit.
Nechci se dožít toho, že po každé kolizi bude nevinný účastník diskvalifikován, protože mu někdo jiný "znelegálněl" auto.
Je běžné, že po kolizi nesplňuje vůz předpisy. Má ostré hrany, nemusí splňovat rozměry nebo hmotnost. Může mít poškozený palivový systém a přijít o benzín pod limit.
Nechci se dožít toho, že po každé kolizi bude nevinný účastník diskvalifikován, protože mu někdo jiný "znelegálněl" auto.
RoBertino
12:17 25.10.2022 185.63.97.XXX
Ono to vypadá, jako když Red Bull má díly nadimenzované tak, aby případná troska upadla dřív, než si toho někdo všimne. Což je nesmysl - Magnussen dostal černo-oranž po dvou kolech, Checo s tím wingletem jezdil šest kol, než mu při předjíždění Strolla uletěl a málem Kanaďana trefil. Ať mi nikdo neříká, že na něj byli hodní jen kvůli Mateschitzovi.
A ještě k Fernandovi. Je třeba si uvědomit, že to zrcátko mu upadlo ve 49. kole, takže startovní pole inkriminovaným úsekem jelo minimálně sedmkrát a při záběrech z kokpitů bylo na trati vidět. A to se v tom místě bojovalo o pozice - nechci domýšlet, co by se stalo, kdyby ho někdo trefil. Pod vychvalované halo by se taková věc dostala - jak říkají naši současní bratři ve zbrani, dříve třídní nepřátelé - ajncvaj.
A ještě k Fernandovi. Je třeba si uvědomit, že to zrcátko mu upadlo ve 49. kole, takže startovní pole inkriminovaným úsekem jelo minimálně sedmkrát a při záběrech z kokpitů bylo na trati vidět. A to se v tom místě bojovalo o pozice - nechci domýšlet, co by se stalo, kdyby ho někdo trefil. Pod vychvalované halo by se taková věc dostala - jak říkají naši současní bratři ve zbrani, dříve třídní nepřátelé - ajncvaj.
daaviid23
10:47 25.10.2022 90.182.169.XXX
Já to říkal hned, že v případě Magnusena vytvořili komisaři naprosto **** hloupej precedens. Protest Haasu z jejich strany naprosto v pořádku a smolíček pro Alonsa.
A v případě křídla RB versus křídla Haasu je to snad ještě větší vtip. Haas má prý v křídle výztuhu, která zajistí že boční koncovka neuletí, což samozřejmě RB nemá. Ve výsledku je tak bezpečnější varianta méně výhodná, protože jste za ní trestaní povinou zastávkou.
A v případě křídla RB versus křídla Haasu je to snad ještě větší vtip. Haas má prý v křídle výztuhu, která zajistí že boční koncovka neuletí, což samozřejmě RB nemá. Ve výsledku je tak bezpečnější varianta méně výhodná, protože jste za ní trestaní povinou zastávkou.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek