DISKUZE K ČLÁNKU Mercedesu scházely ty správné nástroje pro rychlejší řešení problémů s vozem W13, přiznává Wolff

Šéf Mercedesu Toto Wolff, přiznal, že jim z počátku sezóny scházely v továrně ty správné nástroje pro řešení potíží s jejich letošním monopostem W13. Očekává, že s jeho nástupcem W14 dosáhnout velkého pokroku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedesu scházely ty správné nástroje pro rychlejší řešení problémů s vozem W13, přiznává Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 22.09.2022 20:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovali 3 lidé) 22.09.2022 16:10
Těmi "nástroji" myslí tlak na FIA a… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 22.09.2022 11:23
Větší tlak je na RB... Ten má vítězné auto již… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • -Tony-

    -Tony-

    193.165.97.XXX
    Těmi "nástroji" myslí tlak na FIA a úpravu pravidel?

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      193.165.96.XXX
      RB to s tím tlakem na Masiho vážně přehnal. Chudák teď musí dodržet mlčenlivost i když ho jeho blízcí smetli ze stolu.
      Nebo nebohé Ferrari. To dokoce muselo od FIA příjmout trest aniž by bylo veřejnosti oznámeno jaký a za co.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    86.49.255.XXX
    Muze mi to prosim nekdo prelozit do cestiny?
    Co je konkretne mysleno temi nastroji prosim?
    Tou simulaci je myslen nedostatek pro vypocty diky stropu, nebo ze nevedeli, jak to maji simulovat, ci neco dalsiho?!?!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.62.XXX
    Větší tlak je na RB... Ten má vítězné auto již dnes a rozhodnout se pro změnu je o dost riskantnější... Mercedes si může dovolit riskovat, ačkoli věřím, že u současné koncepce zůstane... Co mě straší je ztráta v kvalifikaci. Zřejmě, když se jede na plný výkon, tak to současnému vozu nesvědčí ani trochu... Tak jsem zvědav co s tímhle chtějí dělat...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      když se podíváš na to porovnání s red bullem, tak ta plocha podlahy vedle bočnic, která reálně bude vytvářet přítlak je v podstatě srovnatelná, ale red bull může díky širšímu vršku bočnic lépe usměrnit tok vzduchu. Navíc ty bočnice mercedesu jsou sic super úzké ale zároveň super hrbaté, takže je otázkou jak moc jsou aerodynamicky efektivní. Nepochybuji o tom, že pokud by tento koncept byl výhodnější, tak že ho newey nedokáže postavit, ale nepostavil...
      Takže jedinou šancí mercedesu na příští sezonu je opět špinavá politika a změny pravidel v jejich prospěch, s čímž už tedy začali...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vylepšený McLaren MCL36 v novém zbarvení pro GP Singapuru

McLaren usiluje o velký pokrok při vývoji vozu pro rok 2023. Uvědomuje si, kolik ztrácí na špici

George Russell s Mercedesem W13 v Monze

Neuvěřitelné, jak to Mercedes letos podělal, kroutí hlavou šéf Red Bullu

Charles Leclerc s poruchou motoru

Když opakujete chyby, musíte něco změnit, říká Todt o Ferrari. Vrátí se do Maranella?

Daniel Ricciardo a jeho přilba před závodem na Monze

Rok volna? Uvažoval bych o něm, když mě nakonec posune dopředu, říká Ricciardo

Max Verstappen před svým týmovým kolegou v Belgii

Horner lituje, že Red Bull nezískal Piastriho

Juki Cunoda na startu před závodem v Holandsku

Japonská stopa z F1 nezmizí. Cunoda potvrzen u AlphaTauri

Start závodu v Rakousku

Formule 1 zveřejnila nový kalendář - v roce 2023 nabídne 24 závodů. Kam nově zamíří a kde skončí?

Okruh v americkém Austinu

Tréninky v Suzuce a v Austinu budou prodlouženy. Pirelli vysvětluje důvod

George Russell s Mercedesem W13 ve Spa

Zachovat ultra-úzké bočnice auto úplně změnit? Mercedes chce letos porazit Ferrari a v roce 2023 titul

Nyck de Vries při svém debutu s Williamsem v Monze

Má nakročeno do F1? de Vries přiznává jednání s třemi týmy a jmenuje je

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:00)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama