DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ: Leclerc přezutí nechápe. "Strategie by nepomohla," zní však z Ferrari

Po závodě na Hungaroringu znovu na pódiu Verstappen, Hamilton a Russell. Nicméně opět je jednou z hlavních otázek strategie Ferrari... Jak hodnotí dnešní závod v Maďarsku jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ: Leclerc přezutí nechápe. "Strategie by nepomohla," zní však z Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 02.08.2022 21:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Aclaim (Hlasovalo 9 lidí) 31.07.2022 20:07
Udělat takhle super idiotskou chybu je jedna věc.… »
» Hwrychlik H. (Hlasovalo 7 lidí) 31.07.2022 19:38
Binotto jdi do háje. Po předjetí Russella měl… »
» Fanda.LH (Hlasovalo 6 lidí) 31.07.2022 20:08
Mattia Binotto, šéf týmu Chyběla rychlost a tempo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • shazec

    shazec

    194.59.240.XXX
    Ferrari tvrdí, že strategie by nepomohla, ale když si uděláte vlastní analýzu, tak zjistíte, že to je úplnej nesmysl. Až do svého pitu pro hardy měl Leclerc prakticky stejnou strategii jako Hamilton.
    V prostředním stintu měl na měkkých stejné a místy i lepší tempo než Hamilton a o dvě kola mladší pneu. Před pitem pro hardy měl na Hama náskok 13s a vedl závod, nemusel se na nikoho ohlížet a jet si vlastní rychlé tempo.
    Pak přišel úplný nesmysl s tvrdými pneu, ale kdyby zůstal na trati tak můžeme očekávat že by měl podobné tempo jako Ham.
    Pro softy pak stejně zajel o 3 kola později než Ham a jeho tempo bylo opět stejné/lepší než Hamiltonovo. Po pitu byl za Hamem o 15s, před VSC na konci závodu to bylo 12,5s.

    Suma sumárum měl skončit nějakých 15s před Hamiltonem pokud by jel stejnou strategii a u Ferrari nevymýšleli k*tiny. Vzhledem k tomu, že Ham byl před VSC nějakých 10-11s za Maxem, tak by Charles a Max asi bojovali o vítězství v závodě.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      I úplně nevzdělanej polod...nt pochopí jednoduchou závislost... Čím pomalejší okruh, tím lepší měkký gumy... Čím rychlejší okruh, tím tvrdší gumy... Čím větší zima, tím lepší měkký gumy... Čím větší teplo, tím lepší tvrdý gumy... Maďarsko není nejrychlejší okruh + bylo chladně, mrholilo... Za takových podmínek zahřeješ tvrdé gumy těžko... Přesto se o to u Ferrari pokusili a pak vypouštěj do éteru takový h...a...

      Kdyby jeli normálně, tak by Charles vyhrál. V závěru by si dal Maxe k svačině na červených gumách...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        90.183.80.XXX
        To jestli by vyhrál nebo ne to ve hvězdách. Ale určitě by na konci byl přímý souboj o první místo. Otázkou by také bylo, jak moc už na konci MV šetřil pneu a kolik v nich vlastně zůstalo potenciálu. Ale přesně jak píše shazec, čistě matematicky podle časů co jezdil LEC a LH by LEC vyhrál.
        Jinak to jak udělal SR na prakticky stejných pneu, to bylo předjetí dne. Už v brzdné zóně šel pozdě na brzdy a ještě se stačil dostat před něho a zavřít mu zatáčku.
        Ale koukal jsem na tréninky a kvalifikaci a opakovaně byl LH daleko lepší na brzdy než SR. Jednou naměřili rozdíl 13 metrů a vždy brzdil LH větší silou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • 71jaros

    71jaros

    85.71.12.XXX
    Leclerc by skončil na podiu , možná vyhrál , stačilo jet na žlutých , měl je nejlepší ze všech , mohl jet dlouho a pak dojet červený..jen blbec to nemůže vidět. Mlátil jsem se do hlavy , co to dělají.. 04 04 02

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    85.160.43.XXX
    Neuvěřitelné. Stále se opakující kecy MB volají po jediném. Je čas na změnu a prostě sehnat lepšího šéfa na boxovou zídku.
    Jinak k dnešku nechápu o čem to mele, že neměli rychlost. CHL byl na žlutých rychlejší než všichni okolo včetně MV na červených a trapná obava vedoucí k znehodnocení startu na žlutých je jenom naprostá hloupost vedení F tedy MB. Sttačilo si dát 26 a 26 kol na žlutých a při nejhorším na konci předjet MV, kterej by byl na starejch žlutejch. Prostě do nebe volající hloupost na boxové zídce F je záruku titulů pro RbR a MV.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.183.80.XXX
      Binotto je přesně "produkt" dnešní doby. Setkávám se s tím dnes a denně na naší firmě a i všude okolo. Dnes bohužel málokdo dokáže přiznat chybu. To se nejprve hledá chyba všude okolo, pak se prodrbe 1/2 dne tím že se hledá že JÁ to mám vlastně dobře a chyba je opět někde jinde. A až pokud člověk vytrvá a dodává další a další důkazy, tak se teprve udělá mnohdy několika málo minutové vyřešení.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.103.90.XXX
      26 a 26 na zlutych by pro Ferrarri znamenalo znacnou ztratu. Staci se podivat jak hodne ztratil Hamilton behem dvou kol na zlutych, kdyz se snazil co nejdele prodlouzit prvni stint. Ferrari asi neverilo, ze by strategii dvou zastavek zluta zluta cervena zvladlo a on taky Sainz na cervenych nejel vubec nijak skvele, vzdyt Hamilton si ho vychutnal jak malinu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        37.188.244.XXX
        Sleduji F1 mnoho let. Posledních asi 10 let je součástí mého sledování i sledování Livetimu. Tedy to co ztrácel ChL na MV po jeho přezutí na žlutých by později stejně tak ztrácel MV na ChL, který by měl podstatně mladší žluté. na starých 21 kol žlutých ztrácel v průměru 0,5s a žádný propad v časech tam nebyl(stabilně 1:24.1). Tedy jak jsem psal, při nejhorším by ho musel předjet 10 kol před cílem na červených. Na červené jezdil v reálu časy o 1.1s rychlejší než MV a to podle mě ani nejel naplno, protože věděl, že ani SP nemá šanci ve zbytku závodu dojet(ChL 1.21.8., MV 1.22.9-odchylka od uvedeného průměru spíš ve prospěch ChL třeba 1.21.7-1.23.2).
        CS vůbec řešit nebudu, zamindrákovanej chlap, kterej místo boje s GR po startu blokuje svého týmového kolegu jenom proto aby zůstal před ním mi za to nestojí.
        Navíc zpět k F, ti mají stejné a asi mnohem lepší informace než já a i já hloupý teoretik jsem po přezutí Alpinu na bílou jasně věděl, že tudy ve 20 stupních "zimy", asfalt 18, cesta prostě nevede. Tedy zcela jasně i v průběh závodu jasné rozhodnutí. První žlutá byla 21 kol, druhá tedy měla být 30-32 a pak červená a jasné vítěztsví.
        A nemám sice rád kdyby, ale písnu ho hned dvakrát. kdyby jeli 26,26,18 vrátil by se ChL sice poprvé až na 3 za CS, ale pak by je oba i s GR smrknul a při druhé by se už v poklidu vracel na první. No a druhé, "kdyby", kdyby byli u F normální a nechali ho jet, byl by první už během 12-14 kola, vracel by se tedy už po prvním pitu zpět na první maximálně kousek za GR na druhé a smrknul by ho levou zadní neboť by měl minimálně o 9 kol mladší gumy a v reálu by to bylo o 13 kol mladší. Navíc nechráněním chudinky CS ze strany F, by nedošlo v prvním stimtu ke stažení rozdílu mezi ChL a MV z 10s na 4s, tedy ten by do boje o pódia vůbec nezasáhl a dojel by nejlépe 4tej. Tedy výmluvy F jsou zcela trapné a zbytečné a mají zastřít pouze jejich úplné "posránkovství" a absolutní absenci zdravého rozumu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.62.XXX
    Mattia Binotto, šéf týmu
    Chyběla rychlost a tempo, nemyslím, že jsme dnes mohli vyhrát. Důvod zatím neznám, protože je to letos poprvé, kdy nám chyběla rychlost bojovat o vítězství.

    Klaun roku...

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Aclaim

    Aclaim

    62.245.94.XXX
    Udělat takhle super idiotskou chybu je jedna věc. Není to myslím hodné týmu, který se chce prát o titul, ale OK, prostě to podělali. Ale snažit se nalhávat světu a evidentně i sobě, že tu fatální strategickou chybu neudělali, že bylo špatně vše ostatní, jen ne ta strategie, to je pořádný problém. Navíc je ten pán v celém paddocku asi jediný, kdo si to možná myslí. Horner i Wolf si evidentně říkali “kluci díky, že jste nám to usnadnili”, respektive to v podstatě doslova řekli. Myslím, že se oba piloti nyní zamýšlí nad tím, jestli tohle je ten tým, kde mohou vyhrávat závody a tituly. Pan Binotto bohužel zapadá do profilu “klasický Ferrari totálně neschopný šéf týmu”. “My jsme Ferrari a když něco uděláme špatně, rozhodně budeme všem tvrdit, že jsme to udělali dobře, případně o tom nebudeme mluvit vůbec a zakážeme o tom mluvit všem v týmu.” Tohle je fakt škoda, je po dramatické sezóně, je po nadějích, takhle ještě skončí 3 v konstruktérech. Týmový management předvádí totální katastrofu.

    + 9 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • shazec

      shazec

      194.59.240.XXX
      Tahle mentalita a přístup je důvod proč neustále selhávají v kritických okamžicích. A dokud se to nezmění tak Ferrari ten titul nevyhraje, i kdyby postavili raketovou loď.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.183.80.XXX
    Binotto jdi do háje. Po předjetí Russella měl Leclerc o maličko lepší tempo než Hamilton. Před pitstopem měl na něj náskok 13 sekund. Takže kdyby měl stejnou strategii, tak je naopak velmi pravděpodobné, že by minimálně mohl bojovat o vítězství.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama