DISKUZE K ČLÁNKU "Vyhráli bychom, i kdyby Leclerc nehavaroval," věří Red Bull

Max Verstappen po nehodě Charlese Leclerca ovládl Velkou cenu Francie 2022, ovšem Red Bull věří, že by ji vyhrál i tehdy, pokud by pilot Ferrari žádnou chybu neudělal. Jaké má pro to argumenty?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Vyhráli bychom, i kdyby Leclerc nehavaroval," věří Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 30.07.2022 03:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 3 lidé) 26.07.2022 17:49
Tak dle posledních zpráv od insiderů z Maranella… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 26.07.2022 11:25
Tenhle nápad už se tu párkrát vyskytnul. Ideální… »
» Hwrychlik H. (Hlasovali 2 lidé) 26.07.2022 14:36
Přesně tak, Ferrari dostalo Leclerca pod tlak tím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No, nějak jsem přesvědčen, že na Charlesově nehodě má velkou vinu už asi nepříliš dobrý stav pneumatik a Leclerc to prostě přestal respektovat při snaze vydržet co nejdéle. Konec konců, zdá se, že ve Ferrari došli posléze ke stejnému názoru, proto Sainze povolali dost včas do boxů. Mimochodem, Sainz je ve skvělé formě a jel báječně. Začíná být rychlejší než jeho kolega...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    89.111.65.XXX
    Tak hlavne je dulezite, ze na to Ferrari ma a bojuje. Ikdyz se to treba letos nepovede, tak klobouk dolu za jejich pokrok. Nekteri jim mohou jen zavidet, nedokázali za 10 let pokrok, co Ferrko za posledni 2 roky. Jejich pokrok po problemech s cinknutym motorem je obdivuhodny 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      86.49.227.XXX
      V tom máš pravdu. Ale pokud management týmu nebude držet krok s technickým pokrokem, tak to na titul nikdy nebude.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.227.XXX
    Tak dle posledních zpráv od insiderů z Maranella měl Charles ve Francii k dispozici 3 strategie. Plán A, což byla chaotická strategie úspěšnê použitá již v Monaku a Británii. Plán E známý z Rakouska, tedy výbuch a požár motoru. No a potom ještě nevyzkoušený a překvapivý plán B, náraz do bariéry. 13

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    37.48.42.XXX
    A není to jedno? Kdyby Charles nehavaroval, tak mu pokaci strategii, nezvladnou výměnu kol, nebo mu na autě něco exne. Známe cirkus Ferrari.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      přesně, už jen tím, že Charlese nepovolali do boxů hned po Maxovi se vzdali šance na vítězství, navíc kdo ví, jestli by jim zas neodešel motor při nahánění Maxe na špinavém vzduchu

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Ferrari pohnojilo strategii, pokud by zajel leclerk do boxů hned v následujícím kole po emilovi, tak by si pozici udržel, takhle to prokaučovali a údajně vyvíjeli na leclerka tlak, který nezvládl.
    Každopádně by se to chtělo zamyslet nad DRS. Tady bylo zase jednoznačně vidět, že se emil držel leclerka jenom díky DRS, pokud by měl jen určitý počet pokusů s otevřeným spojlerem, tak by se ho nedokázal držet tak dlouho a závod by se vyvíjel také úplně jinak...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      37.48.49.XXX
      Tenhle nápad už se tu párkrát vyskytnul. Ideální by bylo mít za závod určitý počet ( nebo čas) využití DRS a ještě k tomu klidně i odstupnovane podle postavení na roštu. A využití dle uvážení pilota. Klidně k obraně, k útoku, k dojetí, či ujetí soupeři...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.183.80.XXX
      Přesně tak, Ferrari dostalo Leclerca pod tlak tím, že musí jet a sice středních ale už dost ojetých co nejrychleji, aby minimálně po přezutí vyjel těsně za Verstappenem. Ale oni prostě věřili.
      To by nikdy RB nebo Mercedes kdyby soupeř jezdil takto kousek za nimi neudělali. Okamžitě by kopírovali soupeřovu strategii. Osobně si ale myslím že někdo chytrý z té brzké zastávky vydedukoval, že pojedou na 2 pitstopy.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        dannak

        84.246.166.XXX
        Tak dost mozna by jeli, resp. museli, pokud by az do konce LEC a VER zavodili/jeli (temer) naplno. Coz se ale nestalo, takze VER pak uz vlastne jen kontroloval, rozhodne nemusel nijak vyrazne tlacit a zkracovat pneumatikam zivotnost.
        Ale zas je to zavodeni a jezdeni na hrane, nekdy tesne za...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        85.207.82.XXX
        Tak jestli je to ten stejný inženýr, který dělal strategii v Monaku a Británii, nemohu nic než s Hornerem souhlasit 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama