DISKUZE K ČLÁNKU "Vyhráli bychom, i kdyby Leclerc nehavaroval," věří Red Bull

Max Verstappen po nehodě Charlese Leclerca ovládl Velkou cenu Francie 2022, ovšem Red Bull věří, že by ji vyhrál i tehdy, pokud by pilot Ferrari žádnou chybu neudělal. Jaké má pro to argumenty?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Vyhráli bychom, i kdyby Leclerc nehavaroval," věří Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 30.07.2022 03:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 3 lidé) 26.07.2022 17:49
Tak dle posledních zpráv od insiderů z Maranella… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 26.07.2022 11:25
Tenhle nápad už se tu párkrát vyskytnul. Ideální… »
» Hwrychlik H. (Hlasovali 2 lidé) 26.07.2022 14:36
Přesně tak, Ferrari dostalo Leclerca pod tlak tím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No, nějak jsem přesvědčen, že na Charlesově nehodě má velkou vinu už asi nepříliš dobrý stav pneumatik a Leclerc to prostě přestal respektovat při snaze vydržet co nejdéle. Konec konců, zdá se, že ve Ferrari došli posléze ke stejnému názoru, proto Sainze povolali dost včas do boxů. Mimochodem, Sainz je ve skvělé formě a jel báječně. Začíná být rychlejší než jeho kolega...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    89.111.65.XXX
    Tak hlavne je dulezite, ze na to Ferrari ma a bojuje. Ikdyz se to treba letos nepovede, tak klobouk dolu za jejich pokrok. Nekteri jim mohou jen zavidet, nedokázali za 10 let pokrok, co Ferrko za posledni 2 roky. Jejich pokrok po problemech s cinknutym motorem je obdivuhodny 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      86.49.227.XXX
      V tom máš pravdu. Ale pokud management týmu nebude držet krok s technickým pokrokem, tak to na titul nikdy nebude.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.227.XXX
    Tak dle posledních zpráv od insiderů z Maranella měl Charles ve Francii k dispozici 3 strategie. Plán A, což byla chaotická strategie úspěšnê použitá již v Monaku a Británii. Plán E známý z Rakouska, tedy výbuch a požár motoru. No a potom ještě nevyzkoušený a překvapivý plán B, náraz do bariéry. 13

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    37.48.42.XXX
    A není to jedno? Kdyby Charles nehavaroval, tak mu pokaci strategii, nezvladnou výměnu kol, nebo mu na autě něco exne. Známe cirkus Ferrari.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      přesně, už jen tím, že Charlese nepovolali do boxů hned po Maxovi se vzdali šance na vítězství, navíc kdo ví, jestli by jim zas neodešel motor při nahánění Maxe na špinavém vzduchu

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Ferrari pohnojilo strategii, pokud by zajel leclerk do boxů hned v následujícím kole po emilovi, tak by si pozici udržel, takhle to prokaučovali a údajně vyvíjeli na leclerka tlak, který nezvládl.
    Každopádně by se to chtělo zamyslet nad DRS. Tady bylo zase jednoznačně vidět, že se emil držel leclerka jenom díky DRS, pokud by měl jen určitý počet pokusů s otevřeným spojlerem, tak by se ho nedokázal držet tak dlouho a závod by se vyvíjel také úplně jinak...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      37.48.49.XXX
      Tenhle nápad už se tu párkrát vyskytnul. Ideální by bylo mít za závod určitý počet ( nebo čas) využití DRS a ještě k tomu klidně i odstupnovane podle postavení na roštu. A využití dle uvážení pilota. Klidně k obraně, k útoku, k dojetí, či ujetí soupeři...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.183.80.XXX
      Přesně tak, Ferrari dostalo Leclerca pod tlak tím, že musí jet a sice středních ale už dost ojetých co nejrychleji, aby minimálně po přezutí vyjel těsně za Verstappenem. Ale oni prostě věřili.
      To by nikdy RB nebo Mercedes kdyby soupeř jezdil takto kousek za nimi neudělali. Okamžitě by kopírovali soupeřovu strategii. Osobně si ale myslím že někdo chytrý z té brzké zastávky vydedukoval, že pojedou na 2 pitstopy.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        dannak

        84.246.166.XXX
        Tak dost mozna by jeli, resp. museli, pokud by az do konce LEC a VER zavodili/jeli (temer) naplno. Coz se ale nestalo, takze VER pak uz vlastne jen kontroloval, rozhodne nemusel nijak vyrazne tlacit a zkracovat pneumatikam zivotnost.
        Ale zas je to zavodeni a jezdeni na hrane, nekdy tesne za...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        85.207.82.XXX
        Tak jestli je to ten stejný inženýr, který dělal strategii v Monaku a Británii, nemohu nic než s Hornerem souhlasit 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama