DISKUZE K ČLÁNKU "Vyhráli bychom, i kdyby Leclerc nehavaroval," věří Red Bull
Max Verstappen po nehodě Charlese Leclerca ovládl Velkou cenu Francie 2022, ovšem Red Bull věří, že by ji vyhrál i tehdy, pokud by pilot Ferrari žádnou chybu neudělal. Jaké má pro to argumenty?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Vyhráli bychom, i kdyby Leclerc nehavaroval," věří Red Bull
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 3 lidé)
26.07.2022 17:49
Tak dle posledních zpráv od insiderů z Maranella… »
» Hwrychlik H.
(Hlasovali 2 lidé)
26.07.2022 14:36
Přesně tak, Ferrari dostalo Leclerca pod tlak tím… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Racek
03:46 30.07.2022 78.80.232.XXX
No, nějak jsem přesvědčen, že na Charlesově nehodě má velkou vinu už asi nepříliš dobrý stav pneumatik a Leclerc to prostě přestal respektovat při snaze vydržet co nejdéle. Konec konců, zdá se, že ve Ferrari došli posléze ke stejnému názoru, proto Sainze povolali dost včas do boxů. Mimochodem, Sainz je ve skvělé formě a jel báječně. Začíná být rychlejší než jeho kolega...
Mansell_fan
19:44 27.07.2022 86.49.227.XXX
V tom máš pravdu. Ale pokud management týmu nebude držet krok s technickým pokrokem, tak to na titul nikdy nebude.
Senor
12:47 27.07.2022 89.111.65.XXX
Tak hlavne je dulezite, ze na to Ferrari ma a bojuje. Ikdyz se to treba letos nepovede, tak klobouk dolu za jejich pokrok. Nekteri jim mohou jen zavidet, nedokázali za 10 let pokrok, co Ferrko za posledni 2 roky. Jejich pokrok po problemech s cinknutym motorem je obdivuhodny
dannak
09:03 27.07.2022 84.246.166.XXX
Tak dost mozna by jeli, resp. museli, pokud by az do konce LEC a VER zavodili/jeli (temer) naplno. Coz se ale nestalo, takze VER pak uz vlastne jen kontroloval, rozhodne nemusel nijak vyrazne tlacit a zkracovat pneumatikam zivotnost.
Ale zas je to zavodeni a jezdeni na hrane, nekdy tesne za...
Ale zas je to zavodeni a jezdeni na hrane, nekdy tesne za...
Mansell_fan
17:49 26.07.2022 86.49.227.XXX
Tak dle posledních zpráv od insiderů z Maranella měl Charles ve Francii k dispozici 3 strategie. Plán A, což byla chaotická strategie úspěšnê použitá již v Monaku a Británii. Plán E známý z Rakouska, tedy výbuch a požár motoru. No a potom ještě nevyzkoušený a překvapivý plán B, náraz do bariéry.
Petr Hloušek
17:35 26.07.2022 194.79.55.XXX
přesně, už jen tím, že Charlese nepovolali do boxů hned po Maxovi se vzdali šance na vítězství, navíc kdo ví, jestli by jim zas neodešel motor při nahánění Maxe na špinavém vzduchu
airwar1939
14:37 26.07.2022 37.48.42.XXX
A není to jedno? Kdyby Charles nehavaroval, tak mu pokaci strategii, nezvladnou výměnu kol, nebo mu na autě něco exne. Známe cirkus Ferrari.
Hwrychlik H.
14:36 26.07.2022 90.183.80.XXX
Přesně tak, Ferrari dostalo Leclerca pod tlak tím, že musí jet a sice středních ale už dost ojetých co nejrychleji, aby minimálně po přezutí vyjel těsně za Verstappenem. Ale oni prostě věřili.
To by nikdy RB nebo Mercedes kdyby soupeř jezdil takto kousek za nimi neudělali. Okamžitě by kopírovali soupeřovu strategii. Osobně si ale myslím že někdo chytrý z té brzké zastávky vydedukoval, že pojedou na 2 pitstopy.
To by nikdy RB nebo Mercedes kdyby soupeř jezdil takto kousek za nimi neudělali. Okamžitě by kopírovali soupeřovu strategii. Osobně si ale myslím že někdo chytrý z té brzké zastávky vydedukoval, že pojedou na 2 pitstopy.
tom11
11:25 26.07.2022 37.48.49.XXX
Tenhle nápad už se tu párkrát vyskytnul. Ideální by bylo mít za závod určitý počet ( nebo čas) využití DRS a ještě k tomu klidně i odstupnovane podle postavení na roštu. A využití dle uvážení pilota. Klidně k obraně, k útoku, k dojetí, či ujetí soupeři...
jumpman
09:13 26.07.2022 178.255.168.XXX
Ferrari pohnojilo strategii, pokud by zajel leclerk do boxů hned v následujícím kole po emilovi, tak by si pozici udržel, takhle to prokaučovali a údajně vyvíjeli na leclerka tlak, který nezvládl.
Každopádně by se to chtělo zamyslet nad DRS. Tady bylo zase jednoznačně vidět, že se emil držel leclerka jenom díky DRS, pokud by měl jen určitý počet pokusů s otevřeným spojlerem, tak by se ho nedokázal držet tak dlouho a závod by se vyvíjel také úplně jinak...
Každopádně by se to chtělo zamyslet nad DRS. Tady bylo zase jednoznačně vidět, že se emil držel leclerka jenom díky DRS, pokud by měl jen určitý počet pokusů s otevřeným spojlerem, tak by se ho nedokázal držet tak dlouho a závod by se vyvíjel také úplně jinak...
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek