DISKUZE K ČLÁNKU "Sotva sezóna začala, Leclerca už čeká penalizace," říká Marko a dává za příklad Mercedes

Sezóna Ferrari se otočila o 180° po sérii dalších technických závad - z vedení v šampionátu je najednou velká ztráta, kterou nyní komentuje odborný poradce Red Bullu Helmut Marko.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Sotva sezóna začala, Leclerca už čeká penalizace," říká Marko a dává za příklad Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 17.06.2022 10:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovali 5 lidé) 16.06.2022 17:16
Asi tak, není úplně náhoda ,že Charles už… »
» Senor (Hlasovali 4 lidé) 16.06.2022 14:49
Na druhou stranu jen a jen sami, vlastni skvelou… »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 16.06.2022 15:32
Přesně tak... A právě proto nemůže Mercedes… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.183.80.XXX
    Zajímavá technická směrnice ohledně poskakování se rýsuje. A nejvíce na to doplatí pravděpodobně Mercedes. Ale to je v pořádku.
    Jinak nevím jestli to je tím že Mercedes má světlý nebo tím že je vlivem úzkých bočnic vidět více podlahy, ale vizuálně to vypadá z hodně fotek jako kdyby jezdili s daleko nižší výškou než jiní.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jan.

      Jan.

      188.244.60.XXX
      Na to jsem hrozně moc zvědavý.
      Asi Mercedes ani nenapadlo, že by mohlo přijít nějaké spravedlivé pravidlo, které nebude znevýhodňovat ty, kteří zvládli připravit monopost lépe než oni.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Tohle zní jako zpráva z dezinfo webu... Nic není řečeno, ale bojte se, něco se chystá... 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        90.183.80.XXX
        Ale ono to tak defakto je. Budeme měřit a pokud nevyhovíte tak Vás diskvalifikujeme. Jaké hodnoty budou hraniční se teprve dozvíte v sobotu.
        Jinými slovy, v pátek si testujte všechna možná nastavení a jestli to bylo k něčemu se dozvíte ráno. Super. 05

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.177.XXX
    Tak za odstoupení Leca v Baku může prý přehřátí výfukového ventilu a následné vniknutí "cizích látek" do šneku turba, které poškodilo lopatky a nakonec to celé blaflo. Souvislost s vysokou teplotou v Baku (a v Barceloně) je myslím dost zřejmá

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.177.XXX
    Bojovat ještě o titul Ferrari jistě může, ale chce to občas dojet do cíle 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.176.29.XXX
      Asi tak, není úplně náhoda ,že Charles už startoval 15 krát z PP, ale vyhrál "jen" čtyřikrát

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.177.XXX
        To je mimochodem úplně stejná statistika jakou měl Senna po prvních třech letech v F1 04 Čárlí je podobný kvalifikační démon

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          89.176.29.XXX
          Přiznám, že to jsem ani nevěděl, nicméně srovnání se Sennou se nabízí. Charles je fakt výborný v kvalifikacích a určitě není o nic horší v závodech, ale různé strategické chyby, selhání a poruchy způsobují tuhle "nevyváženost" 01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    86.49.255.XXX
    Bohuzel to vypada, ze se rudi pripravi o titul jen a jen sami jako v predeslych sezonach. Muzou tak jenom spolehat na megahaluz jako napr. rok 2007.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.77.XXX
      Na druhou stranu jen a jen sami, vlastni skvelou praci, o nej dokazi bojovat. Vzdy je jednodussi se na nekoho vymluvit 03
      Ono ve vysledku nejde rici, ze se o nej pripravi sami, protoze je nekdo jako RB nuti jit na hranu. Jinak by je RB prevalcoval. Podobne se da rici, ze RB s Ferrkem nuti Mergl jezdit se skakajicim autem, protoze kdyby ta spicka nebyla tak v predu, muze mergl v klidu zvolnit.
      Takze neni pravda, ze se o titul pripravi sami, jen proste vyhraje ten lepsi a kdo mel vice stesti, ktere preje pripravenym 03

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Přesně tak... A právě proto nemůže Mercedes zvýšit světlou výšku, protože by povolil v tlaku na ostatní a dal by jim prostor dostat se do komfortu...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama