DISKUZE K ČLÁNKU Sainz se obává dlouhodobých zdravotních následků jízdy se současnými vozy F1

Pilot F1 jako nemoc z povolání? Carlos Sainz otevírá debatu o dlouhodobých zdravotních dopadech jízdy s letošní generací monopostů F1. V důsledku přísavného efektu poskakují na rovinkách, tužší zavěšení a nízkoprofilové pneumatiky vedou k větším nárazům při přejíždění obrubníků. Podle něj by se vedení soutěže mělo zamyslet nad budoucími úpravami pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz se obává dlouhodobých zdravotních následků jízdy se současnými vozy F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 20.05.2022 14:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 2 lidé) 20.05.2022 10:16
Super, Carlos se nebojí to říct .... 01 »
» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 20.05.2022 11:32
Nakonec je to o tom co říkám neustale... F1… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    37.48.1.XXX
    Ty nizkoprofilove pneumatiky ve spojení s tvrdší zavěšením z důvodu purposingu se opravdu nepovedly.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    95.82.132.XXX
    Nakonec je to o tom co říkám neustale... F1 potřeboval v první řadě zpomalit... Tlak na rychlost vede k drtivé většině problémů současné F1...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Super, Carlos se nebojí to říct .... 01

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Nepříjde mi, že by řekl nějak převratnou věc 12
      Na téma letošního poskakování na rovinkách a obrubníků se vyjádřilo už víc jezdců

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Taky myslím. Čekám, že se to poskakování časem omezí na minimum. A obrubníky asi budou muset zkousnout. Těžko se vrátí menší kola.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          37.48.1.XXX
          Problém je v tom, že z důvodu houpání potřebujete tužší závěsy. Ale s tím se nedá jezdit přes obrubníky. A nizkoprofilove pneumatiky jsou tužší než ty předchozí, takže potřebuji méně tuhé závěsy. Takže ty požadavky jdou proti sobě, a řešením jsou aktivní závěsy.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Já tomu rozumím. Ale moc nečekám, že se aktivní závěsy vrátí. Chlapci si budou muset nazvyknout sedínku na nárazy.
            Samozřejmě mýlit se můžu.
            03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama