14:19 06.05.2022
77.104.216.XXX
Je to docela jednoduché. Ani je to moc nepřibrzdilo. K investičním stropům by ještě muselo dojít na sjednocení dnes již dostupných nástrojů jako je FCD, Tunely, infrastruktura atd. Zjednodušeně, pokud mají vše toto z minulosti na top úrovni (jako, že mají), mají stejné investice význam jako natankovat 100 litrů do tanku a do Mercedesu. Ten mergl dojede samozřejmě mnohem dále a stejně tak RbR, F M a asi i Alpin a McL získají za stejné peníze díky top "nástrojům" daleko více než ostatní. Každopádně je to krok správným směrem, ale jeho dopad je v řádu minimálně 5 spíš 10 let.
Nejlepším krokem v tomto směru se mi zdá rozdělování hodin strávených na jednotlivých "nástrojích". Slabší týmy mají více hodin a mohou tak ty lepší "dohnat" snadněji : tedy 8 let nadvlády jednoho týmu by se už nemělo opakovat, což má něco do sebe. I když v následujících letech se tam stejně bude střídat spíše jenom ta top 3,4 nebo 5tka.
Z tohoto pohledu je skutečně jediná možnost, získat nového velkého dodavatele motorů nebo majitele stáje, který však předem připraví všechny ty "nástroje" na tu top úroveň, protože po vstupu už to nepůjde. A otázka je jestli do toho bude někdo chtít investovat.