DISKUZE K ČLÁNKU 4 DRS zóny: F1 se po 3 letech vrací do Austrálie i s Vettelem, trať bude po zrušení šikany rychlejší

Formule 1 se poprvé od roku 2019 vrací do Melbourne. Městská trať prošla rozsáhlými úpravami, do sezóny konečně nastoupí s Aston Martinem i Sebastian Vettel, očekává se napínavý duel mezi Ferrari a Red Bullem, který FIA okoření rekordními 4 DRS zónami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: 4 DRS zóny: F1 se po 3 letech vrací do Austrálie i s Vettelem, trať bude po zrušení šikany rychlejší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 10.04.2022 13:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 05.04.2022 12:20
Na jedno mínus nepotřebuješ 10 nicků. Dělat… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 05.04.2022 13:30
Sorry, jak se manipuluje, jsi názorně předvedl. … »
» daaviid23 (Hlasovalo 7 lidí) 05.04.2022 17:01
Kdyby jste furt neřešili nic neříkající plusy a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • grol2

    grol2

    193.8.87.XXX
    Při tom množství DRS zón si říkám, jestli by to nemohli pustit zkrátka všude. Asi ne na všech tratích, ale minimálně na těch městkých by to bylo jednodušší.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      To asi neklapne. Kdyby povolili DRS všem a kdykoliv, tak se jeden vůz k druhému už ani nepřiblížil.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • grol2

        grol2

        193.8.87.XXX
        Ne všem, všude. Pravidlo pod 1s zachovat. Zóna přes celý kolo a detekční zóna na cílové čáře.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    109.183.45.XXX
    Hlavní pozitivum téhle trati v minulosti bylo, že byla první po (kdysi dlouhé) zimní pauze. Jinak okruh samotný mě vždycky hrozně nudil. Obávám se, že teď už zbyde jen ta nuda.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Uvidíme, jestli to bude s novými auty lepšejší :)

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • badys

        badys

        46.13.68.XXX
        Zatím se stejně předjíždí nejvíce pod DRS. Takže nic moc nečekám .

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          A to máme teprve začátek sezóny se zcela novými vozy se kterými se týmy teprve učí pracovat. Až týmy své vozy vyladí a jezdci si na ně zvyknou, tak nastane příšerná nuda.
          Nazval bych tuhle éru jako obdobím temna.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Ale na tom se nic změnit ani nemohlo... Tady jde o to, že díky nové aerodynamice má jezdec větší šanci se do zóny drs vůbec dostat...

          Aby bylo možné předjíždět bez DRS, tak by museli vozy zásadně zpomalit, přijít o výkon, přítlak... Což zřejmě nereálné... Popř. by se muselo přejít na nové tratě s mnohem delšími rovinkami... Což je ještě nereálnější...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Jinak kluci pozor, Kubajs a dalších 10 nicků tady mínusuje v módu tak, aby nás rozeštval. To je materiál. 18

    + 0 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Na jedno mínus nepotřebuješ 10 nicků. Dělat závěry z jednoho mínusu o tom, kdo se o co snaží, je....
      Vlastně ono pak dává smysl, co si všechno dokázal vytvořit za pohádky o RB. 20

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      37.188.242.XXX
      Kdyby jste furt neřešili nic neříkající plusy a mínusy, tak by jste byli šťastnější 13

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.128.XXX
        01

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        přesně tak 01 a za to máš ode mě + 18

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      to byl určitě Michael Masi 18

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    85.158.196.XXX
    Závod v neděli v 7:00, rozumný čas na sledování. 01

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Podlaha Alfy Romeo

Velké sponzorské přesuny: ORLEN míří k AlphaTauri, kdo podepsal s Alfou?

Nové vozy jsou již ve finálních fázích výroby

Haas oznamuje, kdy ukáže VF-23. Známe data představení nových vozů všech týmů

Max Verstappen během rozhovoru na galavečeru FIA

Verstappen nechce, aby Ricciardo pracoval na nastavení monopostu Red Bulu

Pietro Fittipaldi první den při testech v Bahrajnu

Haas oznámil jméno třetího pilota. Pokračuje nositel slavného jména

Vůz AMR22 v Singapuru

Aston Martin chystá chytré inovace, vůz AMR23 se z 95 % liší. Oceňuje Alonsovu precizní zpětnou vazbu

Lando Norris s McLarenem MCL36 v Mexiku

McLaren musí udělat stejně velký pokrok jako loni Ferrari, nabádá Norris

Carlos Sainz v závodě v Mexiku

Sainz chce lepší vstup do sezony: Loni jsem měl jiná očekávání, říká

Kubica, Robert

Byl jsem smířený, že mě Kubica u Ferrari nahradí, vzpomíná Massa

Mick Schumacher před závodem ve Francii

Zbavit se Schumachera? Nelogické, vzkazuje Haasu Surer

Sebastian Vettel v Ázerbájdžánu

Windsor o Vettelovi: Když měl ideální vůz, exceloval, když ne, byl průměrný

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama