DISKUZE K ČLÁNKU Albon dostává trest pro Melbourne. Sainze zajímá, proč FIA nepřikázala Pérezovi vrátit pozici dříve

Komisaři po Velké ceně Saúdské Arábie zkoumali počínání jezdců během ní a dodatečně udělili penalizaci Alexanderovi Albonovi, zatímco ostatní vyvázli bez trestu. Mezi ně patří i Sergio Pérez, nad čímž se podivuje Carlos Sainz. Co se vlastně během závodu přihodilo?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Albon dostává trest pro Melbourne. Sainze zajímá, proč FIA nepřikázala Pérezovi vrátit pozici dříve

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 29.03.2022 11:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» badys (Hlasovali 2 lidé) 28.03.2022 10:21
Já bych řekl , že trest pro Albona je správný.… »
» Hwrychlik H. (Hlasovali 2 lidé) 28.03.2022 13:11
Souhlas. O tom že Sainz přejel safetycar čáru… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 29.03.2022 07:13
Za mě je ten trest v pořádku, Albon začal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    Za mě je ten trest v pořádku, Albon začal předjíždět až v brzdné zóně a to je jednoznačně špatně. Prostě tam tu příd strčil až při brždění, celou rovinku jel s odstupem za Strolem.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      V takovém případě, by se musely dávat pentle za každé předjíždění.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Asi nejlepší pro závodění celkově by bylo hodnotit jako "závodné incident"! Albon poslal na poslední chvíli, a Stroll to zavřel. ..... ale! V pravidlech pro závodění prostě je že se pozice pilota hodnotí až na vrcholu apexu(jestli to dobře chápu), takže Albon měl právo tam takhle být - a pro Strolla jasná pentle. 02

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Carlos má pravdu, takové věci jsou pořád pomalu řešené v F1.
    Ale co mě naprosto zaráží je trest pro Albona!!! Jako on je velkou částí vozu na úrovni Strolla, Stroll ho zavře a jede do zatáčky jako by tam nebylo druhé auto (není to poprvé), a oni dají penále Albonovi???!!! Však měl být za takový manévr penalizován Stroll! 10
    Považte jaký je v tom rozdíl když dělal minulou sezonu Max mnohem horší manévry na Hama než teď Albon na Strolla .... rozdíl je že ham se vyhýbal až mimo trať, a naproto tomu Stroll to na prasáka zavře. Už vůbec nechápu uvažování komisařů - asi musej mít dobrej matroš. 10 02

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • badys

      badys

      46.13.68.XXX
      Já bych řekl , že trest pro Albona je správný. Takhle se většinou v minulosti vždy tyto souboje posuzovaly. Nepamatuješ Massu a Hamiltona. Tam byla vždy argumentace , že se cpe někam kde není místo.
      Jo minulý rok , byl vyjímečný. Tam byla touha po změně............... 12

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No právě naopak! Třeba v Indii 2011 dostal Massa trest za zavření Hamiltona ve stejném stylu jak to udělal Stroll Albonovi!!! 03
        A pravidlech je jasně dáno že jestli před apexem máš velkou část vozu vedle soupeře, tak ti musí nechat místo .... takže podle mě je to celkem jasné - vinna Stroll. A komisaři amatéři! 02

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          89.111.77.XXX
          jestli to nebude otazka spise te velke casti auta. Komisari treba v okamzik zavirani videli jen malou cast auta, jen slovickareni, ale mozne. Jen uvaha 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Pokud dobře interpretuji pravidla, tak na apexu zatáčky musíš být významnou částí auto vedle soupeře, a významná část auta se pokládá za to, když máš aspoň svoje přední gumy na úrovni jeho zadních - a Albon měl svoje přední gumy dokonce v úrovni pilota, takže v tu chvíli podle pravidel měl nechat Stroll Albonovi místo, což se nestalo.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Senor

              Senor

              89.111.77.XXX
              Tak to pak asi jo, souboj jsem nevidel.
              Slo mi o to, jestli neresili metry a pak nerekli, ze v moment, ktery rozhodoval tam ty pneu jeste nemel.
              Z myho pohledu jsou ty tresty celkem komedie, bud nekonzistentnost a nebo ten trest nenaplni vyznam trestu, kdy dotycny vlastne nic nepociti a to nejen komisari, ale i trate bez kacirku atd.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kaša

                Kaša

                82.142.123.XXX
                https://www.youtube.com/watch?v=YYpZ-ykc36w

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Taky přestávám FIA rozumět. Masiho rozhodování určitě muselo být silně infekční. 07

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Senor

                  Senor

                  37.188.225.XXX
                  Jak rikas, tady asi neni jina moznost, nez rici, ze ho zam Stroll zavrel a nenechal mu misto. Nechaval ho najet uz z dalky, naprosto evidentni

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Přesně jak píšeš. Podle pravidel které fungovaly snad od nepaměti, tedy od doby kdy se kontakty takového typu začaly penalizovat měl být opentlený Stroll.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Mezi Massou a Hamíkem to bylo trochu jinak. Tam se jednalo o plnění týmových příkazů. Copak už jsi zapoměl na slova "Felipe znič Hamiltonovi závod"?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.183.80.XXX
      Souhlas. O tom že Sainz přejel safetycar čáru první šlo zjistit za 30 sekund maximálně. A následně jít do RB info že mají vrátit ihned pozici jinak bude dodatečný trest.
      A ohledně Albona opět souhlas. On je předními koly na úrovni prostředku auta soupeře, žádné masivní probrzdění tam není, dokonce jede krásně svou stopu na apex a soupeř to zavře. Stroll tam měl nechat o 0,5-1 metr více místa a mohl z toho být krásný souboj i v další zatáčce doprava. To opravdu pořád a dokola rozhodují dementi? Já myslel že to jsou bývalí závodníci, ale jsou to až na výjimky dementi.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      U incidentu mezi Sainzem a Pérem jsem si nejdříve myslel, že Péro bude opentlený za otálení s navrácením pozice, když FIA strašila, že už nebude jezdce upozorňovat, ale rovnou trestat.
      Pérovi skutečné trvalo hodně dlouho než Sainzovi oprávněnou pozici vrátil, ale nebyla to standardní situace a chápu, že Péro v té rychlosti jakou jel nemusel poznat, že Sainz čáru přejel o chlup dříve než on. V takových případech je správné, že se čekalo na upřesnění FIA. Teď ale nevím jak dlouho trvalo FIA, než potvrdila že Péro musí přenechat pozici Sainzovi a jak dlouho trvalo než Péro před sebe Sainze pustil, tak si nemůžu dovolit někoho soudit.
      Snad jen doufat, že FIA měla na práci momentálně důležitější rozhodování a tuhle malichernost na chvíli odložili.
      Nakonec nikdo k újmě nepřišel, takže OK.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama