DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton o problémech s aerodynamikou: "V příštím závodě se to nezlepší!" Mercedes ale věří, že je brzy vyřeší

Lewis Hamilton varuje, že tento víkend v Saúdské Arábii Mercedes stále moc konkurenceschopný nebude. Jeho technický ředitel James Allison nicméně věří, že se jim potíže s aerodynamikou podaří vyřešit během dvou až tří závodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton o problémech s aerodynamikou: "V příštím závodě se to nezlepší!" Mercedes ale věří, že je brzy vyřeší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 25.03.2022 12:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 24.03.2022 09:30
Hlavně ať se F1 nevrátí k aktívním podvozkům. Už… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 24.03.2022 10:49
Sebovi se do Saudské Arábie moc nechce. »
» Lukáš J. (Hlasoval 1 člověk) 24.03.2022 11:00
rychleji to asi vyřešit nejde no....navíc mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Sebovi se do Saudské Arábie moc nechce.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lukáš J.

    Lukáš J.

    212.96.172.XXX
    fakt se těším, jaký potenciál ten jejich monopost má a jaký progres s ním dokáží dělat :))) už jen vyřešením poskakování dokáží určo srazit v závodním tempu tu jednu sekundu na Feráčo...uvídíme, těšíme se

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      Bohužel F1 takto nefunguje, většinou se mistrem světa stává ten, kdo je nejsilnější od prvního závodu sezóny... Jakou fanoušek doufám, že to zvrátí... Ale jako realista se obávám, že letos budou rádi za 1-2 vítězství... Výkonnostně budou v podobné pozici jako Mclaren v loňské sezóně...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lukáš J.

        Lukáš J.

        212.96.172.XXX
        ano, obecně se dá asi souhlasit...tady si však myslím, že vyřešení onoho poskakování jim opravdu přinese výrazný časový posun, bylo to vidět jak v rychlých zatáčkách, tak na maximálce, ten monopost by určitě letěl rychleji, kdy toliko nenarážel na asfalt...ale uvidíme... a kdybych se měl ještě přisadit, tak v minulé sezóně určitě Mergl nebyl nejsilnější od samého začátku, to se snad shodneme, že jim ta pravidla uškodila výrazněji oproti RB, a titul měli - konstruktérský tedy

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          Já souhlasím, že neměli nejlepší auto... Resp. byli nejlepší na méně okruzích než RB... Jenže pořád to bylo špičkové auto, bez zásadních nedostatků... Teď mají celou řadu problémů a zatímco je budou odstraňovat, tak Ferrari a RB budou své vozy ladit a výkonnostně posouvat... Tahle zpráva nám říká že tak trochu odepsali následující závod a možná ještě 2 další...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Lukáš J.

            Lukáš J.

            212.96.172.XXX
            rychleji to asi vyřešit nejde no....navíc mají velký odpor - odkrytá zadní kola, kvůli chybějícím bočnicím :))) ironie atd., proto jsem psal, že se těším, jaký ten potenciál v tom autě je a jak se jim bude dařit...uvidíme

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.61.XXX
              Ty zadní kola tj zajímavá poznámka... Nicméně tohle na rozdíl od problémů s pohupováním museli vidět ve větrném tunelu... Takže doufám, že na tohle řešení mají...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Lukáš J.

                Lukáš J.

                212.96.172.XXX
                já ti nevím, kdesi jsem četl, že tam snad simulují rychlost do 180, asi jde spíše o simulování proudění vzduchu, tím hopsáním by si akorát rozbili pás...ale tak či tak se k tak výraznému pohupování asi ani nedostali....a jestli se nepletu, tak byli překvapeni na prvních testech úplně všichni - zejména tou měrou pohupování

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  85.162.8.XXX
                  To o těch 180 jsem právě slyšel taky... Předpokládám, že kdyby tam mohli nastavit 300+, tak už se jim to houpe a kroutí i v tom tunelu...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Lukáš J.

                Lukáš J.

                212.96.172.XXX
                navíc, jak jsem se teď dočetl u konkurenčního webu, dle Alilisona mají u Merglu největší zadní křídlo, což je teda vidět i okem laika, brutální hrablo :))))

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Hwrychlik H.

              Hwrychlik H.

              90.183.80.XXX
              Ohledně těch odkrytých zadních kol to nemusí být až takový problém. Po prvních testech z Barcelony byl někde velice pěkný rozbor z jízd na mokru kde analyzovali z vodní tříště jak které auto usměrňuje tok vzduchu do zadní části vozu. Každé auto to mělo jinak.

              Viz třeba: https://www.youtube.com/watch?v=LsDo_mKV0NQ
              Ale původně jsem to četl v nějakým pěkným článku s pěknými fotkami.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Hlavně ať se F1 nevrátí k aktívním podvozkům. Už teď je ve vozech tolik kybernetiky, že jezdci v nich sedí už pouze jako podpůrný prvek nutný k řízení vozu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      To by hodně snížilo vliv samotného jezdce... Možná by se vozy ovládaly lépe, ale rozdílná výkonnost jednotlivých vozů by se projevila více a to by vedlo k nudnějším závodům...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama