DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton o problémech s aerodynamikou: "V příštím závodě se to nezlepší!" Mercedes ale věří, že je brzy vyřeší

Lewis Hamilton varuje, že tento víkend v Saúdské Arábii Mercedes stále moc konkurenceschopný nebude. Jeho technický ředitel James Allison nicméně věří, že se jim potíže s aerodynamikou podaří vyřešit během dvou až tří závodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton o problémech s aerodynamikou: "V příštím závodě se to nezlepší!" Mercedes ale věří, že je brzy vyřeší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 25.03.2022 12:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 24.03.2022 09:30
Hlavně ať se F1 nevrátí k aktívním podvozkům. Už… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 24.03.2022 10:49
Sebovi se do Saudské Arábie moc nechce. »
» Lukáš J. (Hlasoval 1 člověk) 24.03.2022 11:00
rychleji to asi vyřešit nejde no....navíc mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Od Rosse jsem to četl zhruba před rokem. To o hopsandách tušil jen málokdo.
            Teď se ozývají jiní, ale opozice zase říká, že se musí šetřit.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Jinak Ross se už chlubí jak se mu tihle mastodonti ohromně vydařili.
            Nemáme zprávy o žádných negativech, což mi samozřejmě dělá ohromnou radost. Řekl.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Loqenc

          Loqenc

          85.71.3.XXX
          Při testech je chtěl George Russell. A není divu, to poskakování Merglu asi není moc příjemné 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Možná by to nebylo špatné, vliv aera by se snížil, mezi auty by asi nebyl takový rozdíl. Takže by se nakonec vliv jezdce možná i zvýšil. Já bych to bez křišťálové koule předem neodsuzoval. Pokud to v simulacích vyjde dobře pro závody, tak proč ne.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Já už Aktívní podvozky zažila můžu Tě ujistit, že i bez nich jsou současné vozy hodně nudné a s nimi by jsi usínal už po třetím kole.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Loqenc

          Loqenc

          85.71.3.XXX
          Možné to je, ale přísavný efekt se dnes dost liší od minulosti. Teď není ani tak nebezpečný a závodění to pomohlo. Záleží na provedení.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Současný ground efekt je založený na gigantickém difuzoru. Kdysi se používaly na bočnicích sukně, které se dotýkaly asfaltu.
            [odkaz na stránku]

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.61.XXX
            Věř, že je krátkozraké řešení... Bez aktivního zavěšení má jezdec jedno nastavení, kterému musí přizpůsobovat jízdní stopu a být v tomto ohledu co nejpreciznější... Ve chvíli, kdy bude aktivní zavěšení, tak bude mít "dokonalé" nastavení pro každou zatáčku, rázem bude mnohem snazší to přesně trefit, mnohem snazší šetřit pneumatiky atd. atd.

            Pokud chceš lepší závody, tak musíš piloty a týmy dostat pod tlak... Tohle je prostředí šílenejch profesionálů, kteří dělají chyby jen minimálně a každá úleva se sakra projeví...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Tj bohužel realita a zatímco oni teprve hledají řešení, tak ostatní se budou zlepšovat... Příště bude mít Mercedes co dělat s Haasi a Alfami...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc pokračuje v nepříliš přesvědčivých výsledcích (ilustrační foto)

Druhý trénink - rudé Ferrari způsobilo červenou vlajku, Norris nenašel přemožitele

Carlos Sainz s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

První trénink v Maďarsku vyhrál Carlos Sainz

Sergio Pérez věří, že si své místo u Red Bullu udrží

Cunoda místo Péreze? "Jsem připraven bojovat i proti Maxovi," reaguje hrdě Japonec

Lance Stroll s Aston Martinem AMR24

"Prožíváme vzrušující období." Aston Martin o novém aerodynamickém tunelu a příchodu Hondy

Max Verstappen se vydává zpět na trať

Verstappen žádá další vylepšení vozu. "V Maďarsku musí fungovat!" nabádá Marko

Juan Pablo Montoya byl velkým talentem, ale na mistrovský titul nikdy nedosáhl.

V Goodwoodu se opět projedou staré vozy Williams. Do kokpitu se vrátil jeden z rebelů F1

Liam Lawson se loni coby náhradník předvedl v dobrém světle. Byl by v Red Bullu úspěšný?

Staré téma v novém hávu. Zvoní Pérezovi umíráček?

Vyváženost výsledků v podání obou pilotů - to McLarenu hodně prospívá

Zak Brown cítí šanci: Pérez nám otevřel dveře

Lewis Hamilton s Mercedesem W15

Rozjetý Mercedes nasadí do letní přestávky ještě 2 sady vylepšení. Bude pohádka pokračovat?

Charles Leclerc s vozem SF-24 za deště

Ferrari SF-24 po nasazení vylepšení divoce poskakuje, šéf vývoje šasi Cardile končí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama