DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci zvítězil Leclerc před Verstappenem a Sainzem, Magnussen v Q3
Premiérovou pole position sezony 2022 získal Charles Leclerc před druhým Maxem Verstappenem a třetím Carlosem Sainzem. Lewis Hamilton si zapsal 5. čas a jeho týmový kolega George Russell byl až devátý. Krom továrního týmu se dařilo i ostatním s pohonnou jednotkou Ferrari. V Q3 jsme viděli Bottase společně s Magnussenem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V kvalifikaci zvítězil Leclerc před Verstappenem a Sainzem, Magnussen v Q3
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
12:37 21.03.2022 185.149.128.XXXAle já nepsal, že je to jen tvůj výklad a nikoho jiného. To slovíčko "jen" tam neslouží jako jedině tvůj a nikoho jiného, ale že je to pouze tvůj pouhled na věc. Jakože to JEN VÝKLAD a ne fakt. V tomto případě tvůj a lidí, co to vidí stejně.
O tom, že ředitelství udělalo nějaká pochybení nikdo nepochybuje. Tedy kromě Alonsa. Ale pořád jsem neviděl citaci, kde se píše co konkrétně Masi udělal špatně.
Konkrétně jsem četl OD FIA, že pravidla umožňovaly více výkladů, jeden z nich Masi asi zvolil. A že se stala LIDSKÁ chyba.
Pořád dokolečka to samé. Citace, za co konkrétně může Masi, se někam ztratila, takže není dál o čem.
-
Situs
13:09 21.03.2022 88.101.227.XXXNapadlo tě vůbec že když tam píšou o lidské chybě že to tak nemělo proběhnout? Klidně si slepě stůj za tím že to nebyla vina ředitele závodu, ono to konec konců není tak podstatné, podstatné je že přiznali že to jak to proběhlo byla lidská chyba. A další fakt je že Masi už ředitele závodu dělat nebude.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
11:48 20.03.2022 185.149.128.XXXMyslíš takovou manipulaci, jakože byl Masi řízen Red Bullem, protože mu řekli, že lapované vozy nemusejí dojíždět pole a může pokračovat závod (motor race)?
Nebo takovou, že hodím citaci někoho výroku a ty mne označíš za lháře, přestože se citace dá najít? -
-
-
-
-
-
-
Situs
10:47 20.03.2022 88.101.227.XXXCo se vyšetřování týče, vyšlo knižně že tam bylo ukradnuto jedno kolo jak vyžadují pravidla a vyšlo knižně že šlo o lidskou chybu nepustit všechny. O tom už netřeba mluvit. Žádná dohoda nebyla nadřazena pravidlům a ani o 15.3 ani slovo. Tohle už můžeme definitivně uzavřít.
Osobně si myslím že by se FIA měla vyjádřit nejen k tomuto průšvihu s chybou Masiho ale taky k tomu šlendriánsky zamítnutému protestu komisaři, to nebylo košer.
A škoda že není nic od Masiho, lidsky bych chtěl slyšet jeho postoj takto s odstupem aby on sám sdělil proč chyboval nebo proč je přesvědčen že nechyboval. Prostě aby se pokusil obhájit on sám z jeho strany.
V každém případě to vedlo k tomu že si FIA uvědomuje že jejich činy musí mít nějakou formu a zodpovědnost. Jsou tam očividně kroky k lepšímu a teď i jmenují sportovního ředitele, který bude dohlížet na psaní pravidel. Člověk se musí ptát kdo byl za to vlastně zodpovědný doposud? Asi všichni a nikdo-
Mike17
10:56 20.03.2022 185.149.128.XXXOno tam o dohodě týmů a článku 15.3. není ani slovo, ale oboje existuje. Stejně jako tam není (aspoň co jsem četl) nic o tom, že bylo ukradeno jedno kolo a co přesně MASI udělal špatně. Přesto se dá odvodit, že špatně něco bylo.
Z věty "FIA ale nadále preferuje končit Grand Prix v závodním režimu než za zpomalovacím vozem.", se dá klidně při troše vůle vyvodit, že Masi napostupoval úplně špatně.
Je to zase jen o výkladu toho, co si tam člověk chce najít. S tímto závěrem není nic definitivně uzavřeno. Prostě to zůstane kontroverzní s různými výklady.-
-
Mike17
11:17 20.03.2022 185.149.128.XXXTak jestli myslíš čtení mezi řádky, tedy textů které tam explicitně nejsou, ale dá se vytvořit domněnka, že to tak autor mohl myslet, pak máš asi pravdu.
Pokud to tam explicitně je, dá se to většinou citovat.
Jako se dá citovat toto: "Z analýzy vyplynulo, že existují různé výklady článku 48.12 a/nebo článku 48.13. To zřejmě přispělo k nejasnostem kolem postupu pouštění vozů před safety car a načasování restartu," doplnila FIA."
Je tam přesně napsáno, že výkladů pravidel je víc. To není čtení mezi řádky, to přesně tam je. Jestli ty různé výklady jsou na základě článku 15.3. a dohody týmů, je už čtení mezi řádky, když to tam budu chtít vidět.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek