DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě

Lewis Hamilton si přeje, aby závěry z šetření průběhu loňské Velké ceny Abú Zabí byly přístupné všem, nikoliv interně pouze týmům Formule 1. Zároveň vyzývá provozovatele sociálních sítí k patřičným krokům, pokud by některému z jezdců bylo vyhrožováno jako Nicholasovi Latifimu po loňském finále.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton tlačí na FIA, aby zprávu o Abú Zabí zpřístupnila veřejnosti, kritizuje sociální sítě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 378, poslední 23.02.2022 16:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 08:28
To se Emilovi vůbec nebude líbit. Už vykopnutím… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 08:39
Tak ta zpráva by samozřejmě měla být veřejná,… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 21.02.2022 09:59
To, že nikdo nebude předjíždět SC z jezdců okolo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    No dobře, no.
    Beru zpět i svůj útočný příspěvek mířený na HellHogra.

    Vybudujme zde lepší diskuze! 21

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Takže kluci, tady jsou všechy SafetyCary od roku 2012. 12

    [odkaz na stránku]

    Máte to i s vysvětlením. 11 11 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Oceňuji že tomu věnoval tolik času, neuvěřitelný.

      Jestli to dobře chápu tak od roku 2012 (135 SC) se nestal nikdy žádný případ že by nepouštěli lapované vozy pokud tam nějaké byli. Nikdy se nestalo že pokud je pouštěli že by to neodstartovali až to následné kolo, a většinou dokonce čekali i déle. A jen jednou se stalo že se to nepodařilo a to v SIngapuru 2015 kdy Alexandr Rossi zhatil celou proceduru tím že mu nefungovala radiová komunikace a on tak nikdy nedostal příkaz ať zbylé vozy předjede. Dávali tomu načas ale nakonec se to rozjelo tak jak to bylo i s vozy o kolo zpět.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Jj, je to tak. Bohužel ale Jonathan Wheatley našeptal Masimu že to lze udělat lépe a jinak a že to je motosport a dopadlo takhle hloupě.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          Kdo pak tedy může neustále pochybovat o rozhodnutí Mercedesu nepřezouvat a udržet si první pozici? To se prostě stihnout dle pravidel nedalo a potvrzuje to příběh jak Masi zařídil Hamovi v daném šampionátu oprátku.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    62.209.230.XXX
    Ferrari dle CFD simulací dokázalo díky těm prohlubním u bočnic vpodstatě vymazat aerodynamický odpor a naopak zvýšit přítlak o 10 procent, srovnáváno s podobně dlouhými bočnicemi Astonu. Svatý grál všech konstruktérů, minimální drag a maximální grip. To je doplněk k tomu co tu postnul Graham 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Jj je to tak., snad bude mít létající rybka radost. 11 Já už Masiho moc řešit nechci, tohle je mnohem lepčejší.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.160.XXX
        Myslíte to co Anderson kritizoval a nazval bočnice Ferrari jako by dělali dva odlišné týmy?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          Já bych počkal co budou testovat. Anderson po dvou hodinách koumaní řekne verdikt. No to úplně nefunguje....maximálně na klikaní. Ten koncept bude fungovat určitě dobře. Bude nejrychlejší? To nevím...na krásu se nejezdí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.160.XXX
            No toho bych se právě zdržel, že bude určitě fungovat dobře, to právě nikdo neví 11

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.238.XXX
              Počkej znovu, fungovat to bude, ale nemusí to bejt nejrychlejší řešení.
              Musíme počkat, pry i na motory budou zcela jiné požadavky na výkon ze zatáček, prostě mapovat motor se prý bude muset zhola jinak. Bude se ladit a ladit a někdo z toho bude vítěz. Raději bych mód, každej chvilku,tahá pilku.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mansell_fan

              Mansell_fan

              62.209.230.XXX
              CFD simulace i aerodynamický tunel jsou zrádné, to je jasné. V zatáčkách to auto vůbec nemusí fungovat. Ferrari z roku 1992 s dvojitým dnem v tunelu lámalo rekordy v přítlaku a když vyjelo na okruh, tak jeho směrová stabilita byla na úrovni trakaře. Ale zas předpokládám že tohle už si o 30 let později v Maranellu snad ošéfovali 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama