DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari odhalilo vůz F1-75. V Maranellu s ním cílí na tituly + FOTO

Ferrari se chce po velkých změnách před sezónou 2022 vrátit na vítěznou vlnu. Měl by jim pomoci nově představený monopost F1-75 s novou aerodynamikou stavějící na přísavném efektu. Jak se vám líbí?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari odhalilo vůz F1-75. V Maranellu s ním cílí na tituly + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 18.02.2022 13:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 17.02.2022 14:31
Nejhezčí Ferrari za hodně dlouhou dobu, ta černá… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 17.02.2022 15:03
Loni Ferrari ani jednou nepomohl, tak letěl. 12 »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 17.02.2022 15:07
Jestli jim to pojede aspoň z poloviny tak jak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.183.80.XXX
    Jedním slovem nádhera. Teď aby to taky jezdilo pekelně rychle.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    Tak ta vana po stranách, to je super 03 Nevím jak to bude funkční to se teprve uvidí ale je to další novinka 11 Auto celkově určitě pěkné 01

    Změny u Alpine určitě vítané, Otmar už se čekal delší dobu ale i ten druhý k motorům vypadá na dobrou posilu.

    Pozitivní zprávy zakončuje Masi 14 Ještě tu má nějakého obhájce že na to jak konal měl právo? Nezvládl to a jeho vyhazov to definitivně potvrzuje.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      86.49.231.XXX
      A vrací se starý pardál Herbie Blash 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.160.XXX
        Plus pozitivní změna rotace dvou ředitelů závodů + zákaz týmů komunikovat s ředitelem závodů během právě zavodu + virutální poradní síň pro ředitele závodu během GP s vícero komisaři

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          Stálo by za to udělat pro komisaře nějaký test modelových případů aby alespoň tam byli zajedno. V mých očích díky minulé sezoně vznikl bordel, zmatek a rozpor v daleko větší míře než by se dalo nazvat standardem. Snad se na to také zaměří protože to chce větší konzistenci.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Josef K.

      Josef K.

      109.164.75.XXX
      Něco podobného řešil již McLaren, ale moc se to neosvědčilo. Nemohou hledět zpět. Je třeba vymyslet něco jinak, ne? Tohle to určitě nebude to pravé ořechové. 20

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      No,, podle mínusáků to vypadá na čtyři poslední Masiho zastánce 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Nejvíce mě překvapil čumák ze dvou dílů. Sice nevím jestli to náhodou není nějaká habaďura, ale jestli se Ferrari skutečně rozdělit čumák na dvě části aniž tím utrpěla váha vozu a nárazová struktura, tak klobouk dolů. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      Logiku by to při velikosti a přehlednosti předních křídel mělo. Tak uvidíme 11
      Navíc údajně nárazová struktura je ta druhá část, takže ten vlastní nos s křídlem mohou měnit a vyvíjet bez homologací = úspora peněz i času. Tak uvidíme, zda je to ta správná cesta.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tak já četl, že to má být kvůli povinné homologaci. Hologovaná je pouze zadní část (crash test) a úplnej nos s křídlem homologaci nepotřebuje, čili mají volné ruce pro vývoj... Myslím, že to budou mít příští rok všichni, jestli ne už během této sezony...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.159.XXX
    Ach... 21 Nejkrásnější ferrari od mé oblíbené série 640 z přelomu 80. a 90. let! 01 Černá křídla jsou prostě nejvíc. A ani oni nemají pull-rod vpředu, nemá ho ani Mercedes podle uniklého fota z továrny, čili evidentně je toto řešení příliš velký risk a cesta do pekel 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      já bych ten pull rod nezatracoval. Je jinak těžké kolo a to může pomoci s nastavením a pro mcl to může být trefa do černého a příští sezonu to můžou všichni kopírovat...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.159.XXX
        Jsem zvědavý zda nakonec bude McLaren sám. Třeba se s tím jiní mohou vytasit až při testech nebo dokonce na první Velkou cenu. Ferrari dle italských zdrojů pull rod vpředu mít mělo, buď teda nakonec vyměkli, nebo to mají v záloze, kdo ví

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          zavěšení je základ šasi a jelikož s tím chtějí zítra na dráhu, tak spíš předpokládám, že to zvažovali, ale z nějakého důvodu zavrhli. V době rozpočtového stropu těžko postaví dvě auta, jen aby zmátli konkurenci. To spíš věřím tomu, že ty jejich bočnice jsou jen nějakým krytem, který nakonec sundají...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Forza!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama