DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari odhalilo vůz F1-75. V Maranellu s ním cílí na tituly + FOTO
Ferrari se chce po velkých změnách před sezónou 2022 vrátit na vítěznou vlnu. Měl by jim pomoci nově představený monopost F1-75 s novou aerodynamikou stavějící na přísavném efektu. Jak se vám líbí?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari odhalilo vůz F1-75. V Maranellu s ním cílí na tituly + FOTO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
13:31 18.02.2022 178.255.168.XXX
nikdo nejančí, já jen doufám, že ta vaše špatně ohraná písnička konečně skončí, když si mercedes konečně vymohl co chtěl a ukázal svoji moc v rámci FIA a bude se tu řešit něco jiného než pod každým článkem ten stejnej pláč na stejnou věc
jumpman
13:29 18.02.2022 178.255.168.XXX
tak já četl, že to má být kvůli povinné homologaci. Hologovaná je pouze zadní část (crash test) a úplnej nos s křídlem homologaci nepotřebuje, čili mají volné ruce pro vývoj... Myslím, že to budou mít příští rok všichni, jestli ne už během této sezony...
Kaša
09:40 18.02.2022 82.142.123.XXX
Já hlavně doufám že bude fungovat více konceptů ... aby to bylo zajímavé a týmy šli ve vývoji "vlastní" cestou a ne aby postupně všechny týmy šli nakonec cestou jednoho řešení! Kdyby to fungovalo McL i ferrari by bylo super. A dnes uvidíme jak vypadá Mercedes, který má dnes i jezdit. No a taky RB už včera nebo den předtím jezdil, ale jsou z toho jen rzmazané fotky a videa .... po dnešku už není moc co k vidění, protože nevěřím moc Alpine, ale taky můžou překvapit. Očekávám je bít se o pozici "lídr středu pole" s AT ... a snad i s RB!
Situs
09:28 18.02.2022 88.101.227.XXX
Stálo by za to udělat pro komisaře nějaký test modelových případů aby alespoň tam byli zajedno. V mých očích díky minulé sezoně vznikl bordel, zmatek a rozpor v daleko větší míře než by se dalo nazvat standardem. Snad se na to také zaměří protože to chce větší konzistenci.
tom11
09:15 18.02.2022 194.212.104.XXX
Logiku by to při velikosti a přehlednosti předních křídel mělo. Tak uvidíme
Navíc údajně nárazová struktura je ta druhá část, takže ten vlastní nos s křídlem mohou měnit a vyvíjet bez homologací = úspora peněz i času. Tak uvidíme, zda je to ta správná cesta.
Navíc údajně nárazová struktura je ta druhá část, takže ten vlastní nos s křídlem mohou měnit a vyvíjet bez homologací = úspora peněz i času. Tak uvidíme, zda je to ta správná cesta.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek