DISKUZE K ČLÁNKU Williams předvádí nové auto FW44 i zbarvení, už jej otestoval na okruhu + FOTO
Williams Racing světu představil svůj nový monopost FW44 s inovovaným tmavěmodrým zbarvením včetně log nových sponzorů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Williams předvádí nové auto FW44 i zbarvení, už jej otestoval na okruhu + FOTO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
juras
15:04 16.02.2022 176.97.15.XXXUpřímně... design a technická řešení začnu sledovat až v testech.
Barevné lepší než loni...
Jsem rád že tam je letos Albín...Latifi jako platící dvojka je dobrej.
Ale trochu jsem zklamanej...doufal jsem že podepíší titulárního sponzora...tak doufejme že ten bude následovat.
Letos budou mít od Mercedesu i převodovku... takže to by mělo být určitě plus. Bylo by pěkné pokud by se zařadili do středu pole a pravidelně bodovali.
Osobně mám zatím z toho týmu který v Grove budují dobrý pocit...podle mě mají nějakou koncepci a skládají mozaiku dohromady (na rozdíl od jak se ukázalo nekoncepčního angažování Lowa).
Capito má za sebou úspěchy... -
Mansell_fan
13:15 16.02.2022 62.209.230.XXXTy kryty u předních kol jsou trochu problém. Zhoršují totiž výhled jezdce do boku. Latifi: "V některých zatáčkách je viditelnost rozhodně horší. Bude záležet na profilu."
Albon: "Na tak otevřené trati, jako je Silverstone to bylo v pořádku. Větší problémy ale pravděpodobně budeme mít na městských okruzích jako Monako, Baku, Jeddah. Když projíždíte zatáčkou, kola a kryty blokují velkou část vašeho zorného pole, takže se díváte více dopředu do zatáčky. Ale na pouličním okruhu vidíte jen zeď. To by mohlo být složité."
A prý to asi nebude moc pomáhat v orientaci při soubojích s jiným autem. Proč tam ty kryty vlastně jsou?-
Petr
13:45 16.02.2022 78.157.167.XXXŘídí úplav z předních pneumatik a směřují ho mimo zadní křídlo. To měly obvykle na starost víry vytvářené předním křídlem či foukáním vzduchu skrz poloosu, bylo to ale velmi ctlivé na zvířený vzduch při jízdě vozů v těsném závěsu. Tyto kryty dělají totéž, ovšem aerodynamicky čistějším způsobem (a čistější je i vzduch za novou generací vozů).-
-
Senor
16:32 16.02.2022 178.255.168.XXXJsem zvedav jestli se vse potvrdi. Drive tobylo zadni kridlo vysoke uzke a pak zase nizke siroke a porad dokola a porad se resi jizda v zavesu a porad se tak nejak ukazuje ze teorie je zrochu jinde nez praxe. Takze jsem fakt zvědav na prvni hodnoceni jezdcu, co oni na nova auta a aero reseni, jestli to bude krok vpred
-
-
Senor
09:32 16.02.2022 178.255.168.XXXWilliams dle fotek z testu podobny koncept bocnic jako McL. Takze tu mame 2 auta s tradicnejsi koncepci vs 3 s podseknutymi bocnicemi
Vypada to na zajimavou sezonu s moznymi dalsi zasadnejsimi zmenami i v dalsim roce, az se v průběhu sezóny ukaze mozny nejlepsi smer
Uz aby tu byla TOP3 a trochu to rozsekla -
GRAHAM
22:11 15.02.2022 88.103.238.XXX -
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek