DISKUZE K ČLÁNKU AlphaTauri odhaluje nový monopost AT03 + FOTO

Dceřiná stáj Red Bullu AlphaTauri (bývalé Toro Rosso) sídlící v italské Faenze dnes představila auto, se kterým bude letos závodit v seriálu Formule 1. Jak se vám líbí nové AT03?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: AlphaTauri odhaluje nový monopost AT03 + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 73, poslední 17.02.2022 12:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 14.02.2022 20:20
FIA a Liberty potvridli 3 sprinty letos a to na… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 14.02.2022 13:00
Pořád nějaký problémy 13 »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 14.02.2022 13:27
Já když mám nějaký trápení, tak se podívám na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Senor

    Senor

    178.255.168.XXX
    Tak Alfa vypada hodne podobne jako Aston. Proudeni vzduchu pod podseklymi bocnicemi smerem k difuzoru. AT jak podsekle bocniceme, tak shora pres chladice. McL zatim vypada na tradicni reseni z minulych let.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      No uvidíme které řešení bude lépe fungovat. Pokud to Mclaren trefil, tak ty jeho vychytavky nebude nikdo mocio kopirovat, protože nebudou fungovat. Taky se nemusel KEY trefit, kdo ví. Nakonec obě řešení, či více řešení může fungovat podobně.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        178.255.168.XXX
        Jiste je, ze nekdo bude lepsi nez druhy, kdo to bude uvidime. Treba tim McL sleduje vytlaceni vzduchu na bok podlahy a lepsi utesneni. Kdo vi, tedy oni to vi, fo tim sleduji. Jak rikam hodne napovi Mergl, RB a Ferrko. Vsichni umely dlouhodobe lepsi auto a pocitam ze zvoli s velkou pravdepodobnosti nejlepsi smer. Jaky to bude uvidime, klidne muzou byt dva, podobne jako u prednich kridel pred lety. Iksyz se nakonec ukazalo, ze cesta Merglu a RB byla pravdepodobnw lepsi.
        Pocitam ze kopirovat pujde vse v klidu, akorat to bude chtit komponenty, ktere pujdou ryvhle premistit, preskladat. S malym chladicem pujde vse lepe nez s velkym. Takze na tom pak bude zaviset cas.
        Osobne mi zatim prijde cesta AT a Astonu jako technicky narocnejsi na poskladani komponentu, takze tu vidim moznost lepsi vykonosti. Nikdo se preci nevrhne na neco, co je slozite a k nicemu. Ale nepredbihejme a pockejme na testy, ikdyz ty budou take spise o funkcnosti nez o vykonu. Takze jak rikal Tost nebo kdo, prvni 3 zavidy a pak budeme hodnotit 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          Nezapomeň na podvozek, kinematika odpružení bude dělat taky podstatnou část výkonu a ten fakt vidět není a nebude. O motoru nemluvě. Může někde překvapit a výkonově utéct. Bude to skládanka všeho.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            178.255.168.XXX
            To je jasne, ale ta mechanicka cast bude dulezita v jinych rychlostech. Motor jasne, ale ze by bylo neco zasadniho nelze predpokladat. Pocitam, ze Mergl s Hondou opet nastejno, Ferrari neco dotahne a Renault tezko hodnotit. Nepocitam ze budou pred Ferrari a pocitam, ze budou mit v pripade zmen koncepce nejvetsi problemy s poruchovisti. Tady jsou zajimave informace,bjak Renault automibilka ma velke financni problémy, ktere sice popira, ale kdo vi. Takze je otazka, kolik financi meli a budou mit na vyvoj a investice do zazemi do hudoucna

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.238.XXX
              Já myslím že rozdily budou, nejde jen o max výkon. Ani loni to nebylo srovnané a na konci to už vůbec. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Senor

                Senor

                37.188.244.XXX
                Na konci jel motor novy softem naladeny na nizsi zivotnost vs motor po kolika, 8 zavodech stary na konci zivotnosti??? Srovnany to bylo, staci precist stranky Formule 1, kde to jasne rikaji a poukazuji i na doladeny system zaveseni Merglu, ktery jim daval poklesem zadku velkou vyhodu na rovinkach. Dle tebe to ale bylo jen o motoru, coz neni pravda. Takze tam nehledam co tam neni 12 A nespekuluju

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  88.103.238.XXX
                  To jsem nepsal, jen a nejsou to moje slova, že MercEdes měl pořÁd motor prostěcelkově silnější a to i v ERS systému.
                  Honda neuměla dát více výkonu , ani když by snižila životnost motoru. A je otazka jak tzo bylo vše doopravdy. Mercedes hoodně mlžil...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Senor

                    Senor

                    178.255.168.XXX
                    Nebudu hodnotit neco o cem se na F1 psalo, ze se někdy tvaril výkonnější tem a jindy druhy motor.
                    Je hezke, ze rikas ze Honda neumela dat vyssi vykon na ukor zivotnosti, ale bylo kde? Max mel od jezdcu vyrazen cerstvy motor, ktery vzdy jel na maximalni pocet zavodu, sezonu tedy odjel vcelku na 3 motory. Takze na konci sezony nebyl prostor zkusit jet na vetsi vykon. Je asi fakt, ze Mercedes ma za ty leta vetsi zkusenosti a Honda s lonskym prepracovanym motorem vlastne jela prvni sezonu a nemaji asi vse odzkoušeny.
                    Jinak ale pocitam, ze hlavni vyhoda Merglu na konci sezony byl podvozek, kdy pokles zadku na rovince byl brutalni, jasne videtelny z dalky. Vzpomenme jak letel RB s pruznym zadnim kridlem, ac v mezich pravidel, tak Mercedes nestihal.
                    Proto doufam, ze RB na podobnem systemu zadku letos taky zapracoval, protoze to bude mozna opet rozhodovat v zavode

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      88.103.238.XXX
                      Nebudem se tahat o niance, je bezesporu že Honda měla loni výbornej motor. Byli hodně konkurenceschopní. Hlavně na začátku kdy Mercdesu hůře fungoval ERS systém. Pak ho vyladily a měly ho pro změnu lepší oni.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Multilink Mclarenu.

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      62.209.230.XXX
      To je zase jenom kamufláž na zmatení soupeřů. Do testů vyjede McLaren se zadní tuhou nápravou s listovými pery 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      Koukni na fotky a jestli to neni opticky klam, tak AT vypada ze ma zaveseni hodne vysoko a jak hoeni tak spodni ramena a dole pak zustalo hodne mista pro proudeni vzduchu. Vypada to hodne dobre a funkcne. Otazka je kdo to delal, jestli AT nebo to koupily od RB

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Já myslím že o spolupraci AT a RB ještě letos hodně uslyšíme. Fakt hodně a nebudou to kladné řeči. 12

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          178.255.168.XXX
          Myslim ze se pletes. Vse v mezich povolenych a vse bude zaviset na uspechu a neuspechu tymu jajo McL a Renault. Pokud budou nahore bude se mlčet, pokud sly špatnou cestou a nepojede to,vtak bude problem a bude se zase hledat vinik jinde nez ve vlastnich radach. Pocitam takovy Aston bude spolupracovat s Merglem na podobne urovni. Mam pocit ze to auto ma celkem dost detailu, jako kdyby ho delal Mergl, ale jen pocit, ta barva je pecka a vypada to uzasne, dokonale 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            To nevím zda bude přičinou, KEY moc dobře ví jak to tam fungovalo. Jestli jsou v povolených mezích nevím. To ví jen oni. V každém pořípadě tam je velký prostor si pomáhat a nejde o to, jak na tom bude AT , ale aby AT nějaké své hodiny či peníze, to jest vývoj celkově... nepřenechala RB. Takže se fakt zase nepletu.
            V každém připadě tahle spolupráce v budoucnu musí skončit, každý musí být soběstačný. To by měl být cíl. Můj názor...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Senor

              Senor

              37.188.244.XXX
              Souhlasim, ze tam je spoluprace, o tom zadna. Ale bylo to povoleno, aby tymy nekrachovaly, nekoncily. Takze tam vzniklo toto.
              Na druhou stranu by se dalo rici, ze McL mel nefer vyhodu oproti Renaultu, protoze se lehce dostal k motoru, ke kteremu se Renault nikdy nedostane.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama