DISKUZE K ČLÁNKU AlphaTauri odhaluje nový monopost AT03 + FOTO
Dceřiná stáj Red Bullu AlphaTauri (bývalé Toro Rosso) sídlící v italské Faenze dnes představila auto, se kterým bude letos závodit v seriálu Formule 1. Jak se vám líbí nové AT03?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: AlphaTauri odhaluje nový monopost AT03 + FOTO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Senor
12:13 17.02.2022 178.255.168.XXX
Nebudu hodnotit neco o cem se na F1 psalo, ze se někdy tvaril výkonnější tem a jindy druhy motor.
Je hezke, ze rikas ze Honda neumela dat vyssi vykon na ukor zivotnosti, ale bylo kde? Max mel od jezdcu vyrazen cerstvy motor, ktery vzdy jel na maximalni pocet zavodu, sezonu tedy odjel vcelku na 3 motory. Takze na konci sezony nebyl prostor zkusit jet na vetsi vykon. Je asi fakt, ze Mercedes ma za ty leta vetsi zkusenosti a Honda s lonskym prepracovanym motorem vlastne jela prvni sezonu a nemaji asi vse odzkoušeny.
Jinak ale pocitam, ze hlavni vyhoda Merglu na konci sezony byl podvozek, kdy pokles zadku na rovince byl brutalni, jasne videtelny z dalky. Vzpomenme jak letel RB s pruznym zadnim kridlem, ac v mezich pravidel, tak Mercedes nestihal.
Proto doufam, ze RB na podobnem systemu zadku letos taky zapracoval, protoze to bude mozna opet rozhodovat v zavode
Je hezke, ze rikas ze Honda neumela dat vyssi vykon na ukor zivotnosti, ale bylo kde? Max mel od jezdcu vyrazen cerstvy motor, ktery vzdy jel na maximalni pocet zavodu, sezonu tedy odjel vcelku na 3 motory. Takze na konci sezony nebyl prostor zkusit jet na vetsi vykon. Je asi fakt, ze Mercedes ma za ty leta vetsi zkusenosti a Honda s lonskym prepracovanym motorem vlastne jela prvni sezonu a nemaji asi vse odzkoušeny.
Jinak ale pocitam, ze hlavni vyhoda Merglu na konci sezony byl podvozek, kdy pokles zadku na rovince byl brutalni, jasne videtelny z dalky. Vzpomenme jak letel RB s pruznym zadnim kridlem, ac v mezich pravidel, tak Mercedes nestihal.
Proto doufam, ze RB na podobnem systemu zadku letos taky zapracoval, protoze to bude mozna opet rozhodovat v zavode
GRAHAM
11:53 17.02.2022 88.103.238.XXX
To jsem nepsal, jen a nejsou to moje slova, že MercEdes měl pořÁd motor prostěcelkově silnější a to i v ERS systému.
Honda neuměla dát více výkonu , ani když by snižila životnost motoru. A je otazka jak tzo bylo vše doopravdy. Mercedes hoodně mlžil...
Honda neuměla dát více výkonu , ani když by snižila životnost motoru. A je otazka jak tzo bylo vše doopravdy. Mercedes hoodně mlžil...
Senor
19:57 16.02.2022 37.188.244.XXX
Souhlasim, ze tam je spoluprace, o tom zadna. Ale bylo to povoleno, aby tymy nekrachovaly, nekoncily. Takze tam vzniklo toto.
Na druhou stranu by se dalo rici, ze McL mel nefer vyhodu oproti Renaultu, protoze se lehce dostal k motoru, ke kteremu se Renault nikdy nedostane.
Na druhou stranu by se dalo rici, ze McL mel nefer vyhodu oproti Renaultu, protoze se lehce dostal k motoru, ke kteremu se Renault nikdy nedostane.
Senor
19:53 16.02.2022 37.188.244.XXX
Na konci jel motor novy softem naladeny na nizsi zivotnost vs motor po kolika, 8 zavodech stary na konci zivotnosti??? Srovnany to bylo, staci precist stranky Formule 1, kde to jasne rikaji a poukazuji i na doladeny system zaveseni Merglu, ktery jim daval poklesem zadku velkou vyhodu na rovinkach. Dle tebe to ale bylo jen o motoru, coz neni pravda. Takze tam nehledam co tam neni A nespekuluju
Senor
09:26 16.02.2022 178.255.168.XXX
To je jasne, ale ta mechanicka cast bude dulezita v jinych rychlostech. Motor jasne, ale ze by bylo neco zasadniho nelze predpokladat. Pocitam, ze Mergl s Hondou opet nastejno, Ferrari neco dotahne a Renault tezko hodnotit. Nepocitam ze budou pred Ferrari a pocitam, ze budou mit v pripade zmen koncepce nejvetsi problemy s poruchovisti. Tady jsou zajimave informace,bjak Renault automibilka ma velke financni problémy, ktere sice popira, ale kdo vi. Takze je otazka, kolik financi meli a budou mit na vyvoj a investice do zazemi do hudoucna
GRAHAM
16:07 15.02.2022 88.103.238.XXX
To nevím zda bude přičinou, KEY moc dobře ví jak to tam fungovalo. Jestli jsou v povolených mezích nevím. To ví jen oni. V každém pořípadě tam je velký prostor si pomáhat a nejde o to, jak na tom bude AT , ale aby AT nějaké své hodiny či peníze, to jest vývoj celkově... nepřenechala RB. Takže se fakt zase nepletu.
V každém připadě tahle spolupráce v budoucnu musí skončit, každý musí být soběstačný. To by měl být cíl. Můj názor...
V každém připadě tahle spolupráce v budoucnu musí skončit, každý musí být soběstačný. To by měl být cíl. Můj názor...
Senor
14:14 15.02.2022 178.255.168.XXX
Myslim ze se pletes. Vse v mezich povolenych a vse bude zaviset na uspechu a neuspechu tymu jajo McL a Renault. Pokud budou nahore bude se mlčet, pokud sly špatnou cestou a nepojede to,vtak bude problem a bude se zase hledat vinik jinde nez ve vlastnich radach. Pocitam takovy Aston bude spolupracovat s Merglem na podobne urovni. Mam pocit ze to auto ma celkem dost detailu, jako kdyby ho delal Mergl, ale jen pocit, ta barva je pecka a vypada to uzasne, dokonale
Senor
14:10 15.02.2022 178.255.168.XXX
Jiste je, ze nekdo bude lepsi nez druhy, kdo to bude uvidime. Treba tim McL sleduje vytlaceni vzduchu na bok podlahy a lepsi utesneni. Kdo vi, tedy oni to vi, fo tim sleduji. Jak rikam hodne napovi Mergl, RB a Ferrko. Vsichni umely dlouhodobe lepsi auto a pocitam ze zvoli s velkou pravdepodobnosti nejlepsi smer. Jaky to bude uvidime, klidne muzou byt dva, podobne jako u prednich kridel pred lety. Iksyz se nakonec ukazalo, ze cesta Merglu a RB byla pravdepodobnw lepsi.
Pocitam ze kopirovat pujde vse v klidu, akorat to bude chtit komponenty, ktere pujdou ryvhle premistit, preskladat. S malym chladicem pujde vse lepe nez s velkym. Takze na tom pak bude zaviset cas.
Osobne mi zatim prijde cesta AT a Astonu jako technicky narocnejsi na poskladani komponentu, takze tu vidim moznost lepsi vykonosti. Nikdo se preci nevrhne na neco, co je slozite a k nicemu. Ale nepredbihejme a pockejme na testy, ikdyz ty budou take spise o funkcnosti nez o vykonu. Takze jak rikal Tost nebo kdo, prvni 3 zavidy a pak budeme hodnotit
Pocitam ze kopirovat pujde vse v klidu, akorat to bude chtit komponenty, ktere pujdou ryvhle premistit, preskladat. S malym chladicem pujde vse lepe nez s velkym. Takze na tom pak bude zaviset cas.
Osobne mi zatim prijde cesta AT a Astonu jako technicky narocnejsi na poskladani komponentu, takze tu vidim moznost lepsi vykonosti. Nikdo se preci nevrhne na neco, co je slozite a k nicemu. Ale nepredbihejme a pockejme na testy, ikdyz ty budou take spise o funkcnosti nez o vykonu. Takze jak rikal Tost nebo kdo, prvni 3 zavidy a pak budeme hodnotit
GRAHAM
13:41 15.02.2022 88.103.238.XXX
No uvidíme které řešení bude lépe fungovat. Pokud to Mclaren trefil, tak ty jeho vychytavky nebude nikdo mocio kopirovat, protože nebudou fungovat. Taky se nemusel KEY trefit, kdo ví. Nakonec obě řešení, či více řešení může fungovat podobně.
Senor
13:28 15.02.2022 178.255.168.XXX
Koukni na fotky a jestli to neni opticky klam, tak AT vypada ze ma zaveseni hodne vysoko a jak hoeni tak spodni ramena a dole pak zustalo hodne mista pro proudeni vzduchu. Vypada to hodne dobre a funkcne. Otazka je kdo to delal, jestli AT nebo to koupily od RB
Mansell_fan
11:28 15.02.2022 62.209.230.XXX
To je zase jenom kamufláž na zmatení soupeřů. Do testů vyjede McLaren se zadní tuhou nápravou s listovými pery
GRAHAM
11:18 15.02.2022 88.103.238.XXXAktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek