DISKUZE K ČLÁNKU Aston Martin využil jen 10 % věcí z loňského vozu, kvůli přísavnému efektu bude jezdit co nejníže

Aston Martin včera ukázal svou novou zbraň a jeho technický ředitel Andrew Green pohovořil o tom, jakým výzvám při jeho vývoji čelili a co očekává od výkonnosti vozů pro rok 2022.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Aston Martin využil jen 10 % věcí z loňského vozu, kvůli přísavnému efektu bude jezdit co nejníže

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 12.02.2022 07:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 11.02.2022 21:27
Rozdíl ve velikosti bočnic je nebe a dudy. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      Mě se moc líbí. Od Astonu značně odlišné bočnice.... Jsem fakt zvědav na ostatní a na porovnání všech, až budou k dispozici 01

      Jenom mě trošku mrzí, že o představení McL debatujeme pod článkem o Astonu 05

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    McLaren to brzy spustí [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.231.XXX
    Prý by se mohl vrátit i Coandův efekt v nějaké pasivní formě (ne za pomoci motorových map), nová pravidla pro zadní část údajně mají pár slabých míst přes která by foukaný difuzor šlo protlačit. Jako potěš koště, FIA bude asi od startu řešit jednu šedou zónu vedle druhé, protože týmy to prostě budou zkoušet.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • MiGac21

    MiGac21

    88.103.227.XXX
    Jsem zvědavý, co s tímhle efektem přisávání udělají některý hrbolatý tratě :-)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    194.228.79.XXX
    Nevypadá to špatně, ani ta barva není marná, ... jen mi připadá nezvyklé jak vysoko je přední křídlo. Je to fakt divné. 07

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.249.XXX
      Ten pohled zepředu se mi nelíbí, čumák je relativně hodně vysoko

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        Jo, přijde mi to jako pěkný auto s ladnými liniemi, ale ten čumák nahoře je vada na kráse. Mám pocit jako by auto bylo nadzvedlé a posouvali s ním.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.185.XXX
      Takhle v pohybu mi to nejvíc připomíná Indycar monoposty nějakých 10 let zpátky, než se tam začly používat ty nevzhledné blatníky kolem kol
      Jo a Seb přemýšlí o jménu pro letošní auto. Favoritem je Michael na počest odcházejícího legendárního ředitele závodu 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.231.XXX
    Návrat Venturiho efektu. Čím nižší světlá výška, tím rychlejší proudění vzduchu pod vozem a tím vyšší přítlak. Uvidíme jestli to bude až tak extrémní jako před 30 lety kdy na hrbolech podlaha drhla o asfalt a pěkně to jiskřilo 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Nebude to ani zdaleka tak extrémní... Tehdy měli zástěrky, které to utěsnili po stranách a posléze měnili nastavení tlumičů, které jim umožnily klesnout až na vozovku... Z pravidel si obecně dělali trhací kalendář, nic takovéhu už dnes nehrozí...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama