DISKUZE K ČLÁNKU Sainz o Ferrari F1-75: Jak ovlivní ovladatelnost nového vozu jeho vyšší citlivost a tužší zavěšení?
Pilot Ferrari Carlos Sainz již má ze simulátoru zkušenosti s novým monopostem F1-75. Jaké jsou jeho dojmy ve srovnání s předchozí generací vozů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sainz o Ferrari F1-75: Jak ovlivní ovladatelnost nového vozu jeho vyšší citlivost a tužší zavěšení?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mansell_fan
09:15 11.02.2022 37.188.228.XXX
O velkých problémech Renaultu se mluvilo už první covid rok, tehdy je asi zachránily tyhle překlenovací úvěry, ale holt se to s nima táhne dál.
Kaša
23:10 10.02.2022 194.228.79.XXX
Ty jsi fakt legendární překrucovač .... a ani jsi nepochopil co jsem tím myslel. Tam šlo o to že dokonce Masi použil stejné slovní spojení "motor race" na poslání Wolffa někam což slyšel před chvíli od Wheatlyho z RB, tudíž to nazančuje určitou ovlivnitelnost Masiho jako osoby ....
A to ty tady nechápeš jasně psaná pravidla, když tady pořád tvrdíš že nějaká neoficiální dohoda mezi týmy aby se nezdržovalo SC ale aby se snažilo dojet závod pod zelenou vlajkou se nadřazuje nad psaná pravidla, což je úplně mimo, očividně nechápeš jak pravidla fungují .... první musíš dodržet pravidla (včechny auta pozadu nechat předjet vs nebo nenechat předjet žádné)+ ještě jedno kolo za SC, a až potom uplatňovat nějakou ústní dohodu týmů s FIA o snaze dokončit závod po zelenými vlajkami ....
A to ty tady nechápeš jasně psaná pravidla, když tady pořád tvrdíš že nějaká neoficiální dohoda mezi týmy aby se nezdržovalo SC ale aby se snažilo dojet závod pod zelenou vlajkou se nadřazuje nad psaná pravidla, což je úplně mimo, očividně nechápeš jak pravidla fungují .... první musíš dodržet pravidla (včechny auta pozadu nechat předjet vs nebo nenechat předjet žádné)+ ještě jedno kolo za SC, a až potom uplatňovat nějakou ústní dohodu týmů s FIA o snaze dokončit závod po zelenými vlajkami ....
Mike17
22:22 10.02.2022 185.149.130.XXX
Jo, stačí používat logiku. To jedno kolo nezaručí, že se všichni sjedou. Kdybys to trochu sledoval, ne vždy se tak stane. Zvlášť, když jsou mokré závody, tak se často stává, že jim to trvá více kol.
Jedno kolo je tam proto, že stihnou poodjet a nestane se, že při restartu se budou motat jezdci okolo mezi špičkou. Je už pak jedno za kolik kol je dojedou. To je ta chybějící logika.
Jedno kolo je tam proto, že stihnou poodjet a nestane se, že při restartu se budou motat jezdci okolo mezi špičkou. Je už pak jedno za kolik kol je dojedou. To je ta chybějící logika.
Mike17
22:17 10.02.2022 185.149.130.XXX
Neznalost čeho? Vždyť sami se tu už dva měsíce točíte výhradně na tom, že Masi měl počkat ještě jedno kolo, protože tak je to v pravidlech.
Nikdo, ani jediný z vás tu nepsal o tom, že měl počkat na to, až se celé pole sjede zase dohromady. Proč, protože všichni vědí, že to 1 kolo navíc je správně. Tak jak to je? Jedno, nebo druhé? Nebo budete přeskakovat z jednoho na druhé dle potřeby?
V pravidlech je, že po předjetí všech má jet SC ještě jedno kolo. Ne x kol, než se všichni sjedou do vláčku. A podle toho SC v této i předcházející sezoně jezdil.
Prostě Wheatly hodil hlášku, kterou Masi dobře věděl. Mohl mu stejně dobře říct, že po zajetí SC začnou piloti závodit. Byla by to stejně "převratná novinka", která by stejně naprosto převrátila dění v F1. Byla by nejspíš pro mnoho lidí důkazem nátlaku. Že to je novinka pro tebe je sice roztomilé, ale irelevantní.
Mohl bych tu hodit stejně hloupou invektivu na tvé názory, ale tu potřebu nemám. Raději se věnuju tématu.
Jo, zapomněl jsem dodat.
Nikdo, ani jediný z vás tu nepsal o tom, že měl počkat na to, až se celé pole sjede zase dohromady. Proč, protože všichni vědí, že to 1 kolo navíc je správně. Tak jak to je? Jedno, nebo druhé? Nebo budete přeskakovat z jednoho na druhé dle potřeby?
V pravidlech je, že po předjetí všech má jet SC ještě jedno kolo. Ne x kol, než se všichni sjedou do vláčku. A podle toho SC v této i předcházející sezoně jezdil.
Prostě Wheatly hodil hlášku, kterou Masi dobře věděl. Mohl mu stejně dobře říct, že po zajetí SC začnou piloti závodit. Byla by to stejně "převratná novinka", která by stejně naprosto převrátila dění v F1. Byla by nejspíš pro mnoho lidí důkazem nátlaku. Že to je novinka pro tebe je sice roztomilé, ale irelevantní.
Mohl bych tu hodit stejně hloupou invektivu na tvé názory, ale tu potřebu nemám. Raději se věnuju tématu.
Jo, zapomněl jsem dodat.
Mike17
21:46 10.02.2022 185.149.130.XXX
Teď jsem četl, že Renault je v problémech. Úvěr 5mld eur, který si měl brát jen jako rezervní je z 80% vyčerpán a situace se nelepší. Těžko říct, jestli je stát bude stůj co stůj držet nad vodou.
Doufejme, že přijdou do F1 další automobilky.
Doufejme, že přijdou do F1 další automobilky.
Mike17
21:07 10.02.2022 185.149.130.XXX
Pravidlo, že se musí čekat, až se všechny vozy zařadí za sebe už dlouho neplatí. Musí se podle regulí pustit vozy o kolo do aktuálního kola a pak ještě 1 kolo má jet SC. Možná to v tom Rakousku vyšlo tak, že se stihli všichni dojet. To se může stávat.
Když prší, tak se vozy nestihnou všechny sjet a stejně se závod pustí. Ikdyž je některý vůz ještě půl kola za ostatními.
Když prší, tak se vozy nestihnou všechny sjet a stejně se závod pustí. Ikdyž je některý vůz ještě půl kola za ostatními.
Miroslav Z.
19:31 10.02.2022 188.75.191.XXX
jestli ti Rakousko 2020 přijde jako pravěk tak dobře, Tam navíc masi prohlásil že dle pravidel musí počkat až auta o kolo zpět se zařadí na konec startovního pole
Mike17
19:25 10.02.2022 185.149.130.XXX
Ano, kdysi dávno v pravěku se čekalo, až celé pole předjede do aktuálního kola, pak se několik několik kol čekalo, až těsně dojedou celé pole a až pak se teprve rozjelo.
Už poněkud dost let se nechají všichni předjet, kolo se počká a pak se hned závodí bez toho, aby se čekalo, až se opozdilci zařadí těsně za zbytek pole.
Nevím, jestli jsi pořádně nečetl co jsem psal, nevíš to, nebo máš potřebu zase jen něco řešit.
Už poněkud dost let se nechají všichni předjet, kolo se počká a pak se hned závodí bez toho, aby se čekalo, až se opozdilci zařadí těsně za zbytek pole.
Nevím, jestli jsi pořádně nečetl co jsem psal, nevíš to, nebo máš potřebu zase jen něco řešit.
Kaša
19:02 10.02.2022 194.228.79.XXX
Naopak, vždy se čekalo aby se vozy o kolo zpět mohli přejet a samozřejmě i zařadit za zbylou skupinu vozů, a pak je v pravidlech povinné ještě jedno kolo! Nevín jestli je to nevědomostí, nebo lhaním, ale od tebe bych takový nesmyslný výrok právě čekal!
Mike17
18:03 10.02.2022 185.149.130.XXX
Nebyl důvod k tutlání. Navíc je to veřejně dostupné, tak jak to chceš tutlat?
V té konverzaci není nic překvapivého ani šokujícího. Že se vozy nemusí zařadit za konec pole je naprosto normální a Masi to věděl. Už nevím kolik to je let, kdy jsem naposledy viděl, jak se čeká na zařazení těch vozů na konec pole.
V té konverzaci není nic překvapivého ani šokujícího. Že se vozy nemusí zařadit za konec pole je naprosto normální a Masi to věděl. Už nevím kolik to je let, kdy jsem naposledy viděl, jak se čeká na zařazení těch vozů na konec pole.
Kaša
15:11 10.02.2022 82.142.123.XXX
Ale ohledně Ferrari v roce 2022 .... doufám že budou bojovat s Mercedesem a McLarenem o titul, sice nejsem jejich fanoušek, ale Charlese a hlavně Carlose mám rád, tak snad budou mít dobrou káru! a ať jsou čestně poraženi Mercedesem nebo McLarenem!
Kaša
15:08 10.02.2022 82.142.123.XXX
A taky si myslím že Masi měl za úkol pokud to bude možné tak udělat z Maxe šampiona, ale udělal to strašně okatě a myslím že padne jeho "hlava" ohledně pozice ředitele závodu .... každopádně bude v "zákulisí" odškodněn, nějak se upraví pravidla a půjde se dál.
Na jednu stranu je mi Maxe líto že získal tak poskvrněný titul (ikdyž mám problém s jeho nečistým stylem závodění), ale na druhou stranu by max bez přičinění Masiho vůbec nezískal. takže .....
Na jednu stranu je mi Maxe líto že získal tak poskvrněný titul (ikdyž mám problém s jeho nečistým stylem závodění), ale na druhou stranu by max bez přičinění Masiho vůbec nezískal. takže .....
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek