DISKUZE K ČLÁNKU Šéf McLarenu přiznává jednání s Audi, očekává spojení Red Bullu s Porsche

Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown přiznává, že jednal s Audi o potenciálním vstupu skupiny Volkswagen do Formule 1. Podle něj dojde také na partnerství Porsche s Red Bullem, který loni ovládl šampionát jezdců.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf McLarenu přiznává jednání s Audi, očekává spojení Red Bullu s Porsche

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 171, poslední 24.01.2022 10:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 19.01.2022 11:40
Takže zase klasická kachna alá Hogr ? 13 »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 19.01.2022 19:19
Koukám, že mezitím Brown potvrdil, co se psalo. … »
» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 20.01.2022 05:59
A proč ne zastavit závod, pořádně to neuklidit a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Tak už vyšlo knižně, jak to bylo s RB 2020 a jak šli díky Verstappenovi špatným směrem a defacto lze říci, že Gasly měl pravdu.

    Ten rok jsme začali nedaleko Mercedesu, pak jsme uprostřed sezóny zaznamenali masivní propad, než jsme se znovu dostali. Zjevně jsme šli špatným směrem a vzpamatovali jsme se. To je místo, kde nám v naší analýze něco chybělo, pokud jde o směr vývoje. Vůz měl charakteristiku, která se Maxovi [Verstappenovi ] líbila a která mu umožňovala jet rychleji, a tak jak pojedeme dále touto cestou, jeho časy na kolo se budou zlepšovat. Přineslo to ale určitou nestabilitu při vstupu a nakonec dojdete do bodu, kdy to je omezující faktor a nemůžete jet rychleji. To také velmi zkomplikovalo auto pro ostatní jezdce."
    Toto auto, RB16, bylo prvním jehlovým Red Bullem po letech aut se širokým přídí. Měl také design předního křídla, který výrazně zvýšil jeho účinnost, jakmile byla kola řízena za určitý bod, čímž se vyčistil prostor za vnějšími konci křídla. Takže v rychle řízených – tedy nízkorychlostních – zatáčkách by došlo k velkému posunu aerobalance. Což je skvělé pro roztáčení vozu brzy do zatáčky, ale není skvělé, pokud je to tak náhlé, že to vyvolává nestabilitu na zádi tím, že zadní pneumatiky dostatečně progresivně nezatěžují a vedou je rovně za jejich optimální úhel skluzu.Pokud je jezdec tak superkvalifikovaný jako Verstappen, je optimální kompromis mnohem dále směrem k nestabilitě než u běžného jezdce – tj. bude stále dosahovat rychlejších časů na kolo, protože tato vlastnost se dále rozvíjí dlouho za bodem, ve kterém má druhý jezdec. být pomalejší než dříve.

    „Je ironií, že Maxův talent v roce 2020 přispěl k problému, který jsme měli. Má schopnost ovládat tento druh nestability, což by pro některé jiné bylo nemožné. Víme, že někdy může vytvoření vozu na hraně tímto způsobem vytvořit rychlejší auto – a vy si neuvědomíte, že jste jeli špatným směrem, protože z vozu stále získáváte více času na kolo. Ale zpočátku si neuvědomíte, že je to jen proto, že má tolik talentu. Takže pokračujete tímto směrem, ale jdete příliš daleko a trvá vám několik měsíců, než se z toho vrátíte a uvědomíte si, že jste se vydali špatným směrem.


    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.96.XXX
      No nenazval bych to pravdou... Max má talent, ale není zodpovědný za vývovj vozu, od toho je tam tým mnoha lidí... Zkrátka Neweyho tým zvolil horšího konstrukci a přijde mi hodně nešťastné házet to na Maxe, který ji dokázal vytěžit určitým směrem ve svůj prospěch...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        To je vyjadření Redbullu, jak se věci měli. Na Maxe to neházejí, jen vysvětlují proč šli špatným směrem a jakou roli v tom on hrál. On za to mohl ale i nemohl. Gró je o tom, že další piloti měli kvůli tomu megaproblém. Taky Dědek tehdy bublal, že Gasly přeci nebude říkat AN jak má stavět auta. No a Gasly měl pravdu. 11 11 11

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Jako chápu, ale zní mi to alibisticky... Já bych to pořád bral tak, že nedodali 100% top káru a Max našel cestu jak z ní vydolovat maximum... A teď se to otáčí proti němu, protože chudáci "neviděli", že objektivně ztrácí v jiných ohledech...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            Nedal jsem sem celej článek, takže je to jak to pišu. Prostě to auto nebylo vlastně dobrý a Max z něj dobrý udělal. Byla to chyba RB, to je jasný.... a Max byl jeden díl a důležitej té chyby,

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    12 12 12

    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    37.188.186.XXX
    Alain Prost "na rozlúčku" prezradil o motore Alpinu pre rok 2022: "Majú drobný problém. V priebehu simulácií zistili, že nová pohonná jednotka nefunguje tak, ako by chceli."

    No potěš koště....

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.161.XXX
      No a to znamená co? vyšší spotřeba? nižší výkon? horší spolehlivost? to jsou zase flusance za to, že tam skončil

      + 0 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.96.XXX
        Myslím si, že Prost flusat nepotřebuje... Součástí F1 bude kdykoli jen bude chtít...

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.161.XXX
          Tak jsem našel ofiko co řekl: motor Alpine má menší problém se spolhelivostí, kterou nyní dolaďují. Z toho mě teda neplyne nějaká větší katastrofa

          + 1 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.101.227.XXX
            Ono jediný rozhovor který poskytl Prost byl s francouzským Lequipe, ten má placený stránky a jediné co tam nadhodil je co píšeš, že ohledně výkonu zda můžou letos vyhrát je neznámá v motoru, kde je neznámá spolehlivost ale to ho koneckonců netrápí ale že co se týče výkonu musíme si počkat na skutečné porovnání s konkurencí. A vznikne z toho téma 18

            + 0 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        37.188.186.XXX
        To já nevím...co v tom je. Třeba to bude dobrý a třeba ne. V každém případě to pozitivní není.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.161.XXX
    Podle motorsport.com FIA vyzvala týmy, aby v Barceloně jezdili s loňskými vozy a pouze letošním zbarvením a nové vozy si nechala až na Bahrajn.

    + 0 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama