DISKUZE K ČLÁNKU Šéf McLarenu přiznává jednání s Audi, očekává spojení Red Bullu s Porsche
Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown přiznává, že jednal s Audi o potenciálním vstupu skupiny Volkswagen do Formule 1. Podle něj dojde také na partnerství Porsche s Red Bullem, který loni ovládl šampionát jezdců.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéf McLarenu přiznává jednání s Audi, očekává spojení Red Bullu s Porsche
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 5 lidé)
20.01.2022 05:59
A proč ne zastavit závod, pořádně to neuklidit a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
05:59 20.01.2022 176.74.150.XXXA proč ne zastavit závod, pořádně to neuklidit a závodit plný počet kol?
-
-
-
-
-
Mike17
10:59 20.01.2022 185.149.130.XXXAno. Minule rozhodl opačně a byl pod palbou kritiky od týmů. Prostě ať udělá co udělá, vždycky je to špatně. Především od týmů, kterým to nevyhovovalo.
Ano, trestání viditelných věcí se mělo dít od začátku. Ne až od Brazílie. Někdo to tu psal už po Rakousku.
Ano, soucitil jsem s ním. Stejně jako se Sennou v roce 89, s Prostem 90, s Hillem 94, se Schumim 97, s ním v roce 2007, s Massou 2008, Alonsem 2010 a 2012.... Prohrát v posledním závodě je smutné.
A ne, RB i Max z toho titulu radost mají. Chceš poslat nějaká videa, jak podle tebe nad titulem truchlí? Je jich na netu plno.
-
-
airwar1939
05:55 20.01.2022 176.74.150.XXXPokud nechceš dojet závod po nehodě 5 kol před koncem za SC, tak jediným řešením je červená vlajka a stopnuti závodu, a nikoli SC a tři porušení pravidel.-
juras
18:27 20.01.2022 88.103.92.XXXS tím souhlasím...ideální řešení. Oba by dostali nové gumy a mohli si to v těch posledních kolech pěkně rozdat.
Jenže po bitvě je každej generál...a moc času na to ideální rozhodnutí Masi neměl.
Nakonec to udělal tak že to poškodilo Mercedes a Hamiltona...ale pravdou je že jen loni různá rozhodnutí poškozovala různé piloty a týmy...bohužel tohle bylo nejviditelnější a nejkrutější.
Stejně tak je pravdou že ačkoliv si třeba myslím že konečný výsledek je spravedlivější než kdyby vyhrál Hamilton...takhle by to být nemělo.
Ale osobně z toho co čtu přímo od lidí z F1...není to úplně tak jednoduché...Masi není jediný viník...být je největší (protože to rozhodnutí udělal a bylo nejvíc vidět). Pak je tady dalších pár špatných věcí...to že se ukázalo že Masi by měl mít zástupce který by mu pomohl v řízení závodu...a kdy se nejvíc projeví nějaká slabina? Když dojde k vyhrocené situaci...
A pak tady máme rádiovou komunikaci směrem od týmů k Masimu...vlastně všichni nyní říkají že to bylo špatně...týmy nesmí ovlivňovat ředitele závodu...a máslo na hlavě v AZ má jak Redbull, tak Mercedes.
Myslím že nejvíc se mi líbí vyjádření Martina Brundla...ten to komentoval velmi nezaujatě a střízlivě...a to je Angličan.-
Mike17
18:39 20.01.2022 185.149.130.XXX
Jen bych dodal, že červené vlajky se nevyvěšují vždycky a nemyslím si, že nehoda Lattifiho splňovala pro přerušení podmínky.
Ten tlak byl v posledních závodech neuvěřitelný a tohle volání Masimu do radia bylo nedůstojné z obou stran. Nechápu, že se to vůbec připouštělo. Měl mít klid na rozhodování.
Každopádně by to (ČV) asi bylo nejférovější řešení dané situace.-
-
Mike17
19:02 20.01.2022 185.149.130.XXXI to má nějaká pravidla. Nebo tentokrát by nevadilo, kdyby o tom Masi svévolně rozhodl bez ohledu na jiná ustanovení?
Ale bylo by hezký to vidět v alternativní realitě. Jak Max i tak na lepších gumách porazí Hamíka. neměl by to tak snadné, ale mohl by ho předjet.
A pak ty úplně stejné reakce tady.
-
-
-
Ferda
18:45 20.01.2022 46.47.176.XXXAle řízení závodu přece nestojí pouze na řediteli závodu. Copak má kolem sebe málo pohůnků? Pouze k tomu, aby hlídali jestli jezdci dodržují traťové limity?
A kde je psáno, že ředitel musí týmům během závodu odpovídat na kdejaký dotaz? Nikde. Veškerou komunikaci by měli řešit velice dobře placení pohůnci typu Radovan Novák a teď Šťovíček.
Týmům je přece úplně jedno jestli dostanou potřebnou informaci od ředitele, nebo jeho odpovědného zástupce, takže v tomto případě bych vůbec neobviňoval týmy, ale zase ředitele, že nezvládá správně zaúkolovat své podřízené.
Když si tohle všechno dáš dohromady, tak by Ti mělo být jasné, že veškerá vina padá na hlavu Masiho a né na týmy a už vůbec né na poškozeného Hamíka. Ten je pouze poškozený, nic víc.-
-
-
Mike17
19:33 20.01.2022 185.149.130.XXXZa mne?
Technicky správně bylo vyjetí SC. U takové drobné kolize standart.
Správně bylo nechat předjet jezdce o kolo. Opět naprosto normální.
A správně bylo nechat zmizet SC co nejdřív. Požadovaly to samotné týmy, aby jezdil SC co nejkratší dobu.
Co nebylo správně? Měli předjet i ostatní piloti o kolo zpět. Neměl zmatkovat a oznámit to dřív, mohli to všichni úplně v pohodě stihnout. Možná Ricciho obral i o bod, kdyby tuším předjel 2 jezdce před sebou. To má Ricci blbý.
Jo, mohl přerušit závod. Ale udělal by to vlastně jen proto, že takto to bylo dost krutý k Hamiltonovi. Ale nikdo neřešil, jestli nebylo krutý k Maxovi, že si Hamík 2x opravil díky přerušení závodu auto, které by jinak do cílé nedojelo, resp. získalo o mnoho bodů míň.
Kdo udělal největší chybu? Mercedes. Prokaučoval strategii. Měli přezout. Minimálně při VSC. I při SC. Pak by zase tlačili na urychlení Masiho oni. Na 100%.-
Ferda
19:42 20.01.2022 46.47.176.XXXTechnicky správně byl zcela dostačující VSC.
Kdyby si Masi nechtěl udělat zcela zbytečnou procházku, tak klasický SC vyjíždět vůbec nemusel a tím by se nemuselo přehazovat pořadí.
Prostě a jednoduše. Na co Masi šáhl, tak bylo zcela mimo mísu. Do mísy patří pouze Masi.-
Mike17
20:00 20.01.2022 185.149.130.XXXVSC se nepoužívá, když je nabouraný vůz přímo na trati.
A ty víš, že Masiho vycházka to zdržela? Proč ti pořád vadí, že potencionálně něco zdržel, když ti vadí, že to šlo moc rychle?
Moc se upínáš na Masiho. Jen je snadný terč. Těch terčů je několik.-
Ferda
20:09 20.01.2022 46.47.176.XXXNa trati nebyly žádné podmínky (suchá trať i přehlednost) které by byly důvodem pro zdržování Safety carem. A pro jeho procházku už vůbec nevidím žádné logické ani technické vysvětlení. Takhle se může zachovat pouze kriminálník zahnaný do kouta, který hraje o čas. O co v té chvíli hrál Masi?-
Mike17
20:26 20.01.2022 185.149.130.XXXPromiň, ale to už je zoufalý ne? Tak on to podle tebe zbytečně prodlužoval, aby pak mohl pustit závod podle vás předčasně? Sorry, nevidíš v tom ani trochu protimluv?
Jako kdyby jste mu vyčítali, že se do konce jelo za SC (kdyby jelo), pak bych tohle chápal.
Ale současně mu vyčítat zdržování a následně příliš velký spěch....-
Ferda
20:37 20.01.2022 46.47.176.XXXAle ano, zdržoval a záměrně. Jenže to zdržování z nějakého důvodu přehnal až se dostal s restartem do ouzkých a proto aby stihl restart, tak porušil pravidlo v seřazování jezdců.
Prostě ať se na tenhle závěr sezóny podíváš z kterékoliv strany chceš, tak za tímhle průšvihem stojí zoufalý Masi. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek