DISKUZE K ČLÁNKU Šéf McLarenu přiznává jednání s Audi, očekává spojení Red Bullu s Porsche

Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown přiznává, že jednal s Audi o potenciálním vstupu skupiny Volkswagen do Formule 1. Podle něj dojde také na partnerství Porsche s Red Bullem, který loni ovládl šampionát jezdců.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf McLarenu přiznává jednání s Audi, očekává spojení Red Bullu s Porsche

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 171, poslední 24.01.2022 10:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 19.01.2022 11:40
Takže zase klasická kachna alá Hogr ? 13 »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 19.01.2022 19:19
Koukám, že mezitím Brown potvrdil, co se psalo. … »
» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 20.01.2022 05:59
A proč ne zastavit závod, pořádně to neuklidit a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
No, ono těch chyb bylo během sezony více, ale ony se ty pravidla dají často různě "interpretovat". Problém s posledními koly v Abi Dhabi že tam to nebylo o interpretaci, ale přímo o nedodržení/porušení pravidel a to překvapivě právě ředitelem závodu, který má na dodržování pravidel dohlížet .... o to je to větší kontroverze!

Spousta lidí navíc zapomíná, že tam nešlo nejen o puštění VŠECH aut o kolo zpět, ale taky o to že po tom co všechny auta o kolo zpět předjedou SC, tak se stejně musí odjet ještě jedno kolo za SC, takže to bylo další nedodržení pravidel.
Jasně že se týmy domluvili na dojetí závodu pod zelenými vlajkami, ale logicky se při tom počítá že se dodrží pravidla (což se nestalo)!
Myslím si dle průběhu posledních závodů že to nebyl jen špatný úsudek od Masiho, ale spíše je za tím politická hra v F1. kdy potřebovali nutně nového šampiona ... a i ten titul se hodil např. i Hondě, že? Samozřejmě že se toto nebude smět zveřejnit, a bude to spíš řečeno že to byla chyba v úsudku jednotlivce, ale byla to tzv. "honest mistake" - že to bylo vlastně myšleno dobře ..... Myslím si že kdyby to fakt Masi chtěl jen pro show, tak dá černou vlajku! pak by bylo vlastně závodění "narovinu" a pravděpodobně by vyhrál Ham (protože měl rychlejší káru). Ale ten záměr tam vidím kvůli tomu že když dáte někoho na nejměkčích čerstvých gumách proti někomu na starých nejtvrdších gumách, tak je to spíše poprava v přímém přenosu a určitě ne fér souboj ..... tedy jasný záměr zvýhodnit Maxe a RB.

No a Ham určitě vydělal několikrát (Imola, Silverstone) na červených vlajkách, ale tam při tom nebyly porušeny pravidla! to je ten rozdíl ....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Škoda že ti kteří teď tak prahnou po hlavě Masiho byli zrovna ti kteří kritizovali jeho další minely během šampionátu...

Můžeš vysvětlit co je na tom škoda?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
No řekl to co jsem napsal i já...Masi ovlivnil výrazně ten závěr posledního závodu...ale chyb během roku bylo mnohem víc. Kromě toho jediný co bylo v AZ špatně je to že do stejného kola nebyla puštěna všechna auta...kdyby bylo o kolo víc k dispozici...tahle podmínka byla velmi pravděpodobné splněna. Masi promeškal včasné puštění o kolo zpět jedoucích aut...možná chtěl závod nechat dojet pod SC...a pak buď sám změnil rozhodnutí a rozhodl se nechat závodit alespoň to poslední kolo...nebo na něj dokonce někdo zatlačil...čemuž by odpovídala ta laxnost FIA při vyšetřování.
No a dojet závod za SC? Spokojení by byli podle mě (pokud budou všichni upřímní) jen fanoušci Hamiltona a Mercedesu (a asi ani ti by všichni nebyli nadšení).
Škoda že ti kteří teď tak prahnou po hlavě Masiho byli zrovna ti kteří kritizovali jeho další minely během šampionátu...a jednou u věcí je že často nechává jezdit SC dlouho a okrádá tak všechny o skutečné závodění.
Vím že to nebylo tak jak mělo...ani mě se ten závěr nelíbil...ale upřímně řečeno vyhrát Hamilton...považoval bych výsledek šampionátu za nespravedlivý vůdci Verstappenovi. Asi tak jak když Mansellovi praskla guma v Adelaide 1986...
Podotýkám že tím nechci snižovat ten vliv Masiho rozhodnutí...jen to nevidím tak černě...Hamilton taky v průběhu roku vydělal na několika případech kdy byl závod ovlivněn zastavením.

Albers dobře říká že šetřit by se mělo víc než poslední kolo v posledním závodě.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Inu, možná ano...je to otázka pro obě strany...chce VW koupit McLaren? A chce McLaren prodat podíl VW? A chce VW majoritní podíl McLarenu? A chce McLaren prodat majoritní podíl? V McLarenu má majoritní podíl nyní kdo? Mumtalakat Holding Company? Záleží co udělají Arabové...
Je to byznys...obvzlast nyní kdy mají týmy nové smlouvy a F1 je uzavřena společnost.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
Mít pod kontrolou konkurenční sportovní vozy Mclaren a ještě na nich vydělávat je dobrej obchod a Lambo, Mclaren , Porsche je dobrá trojka, z tohoto pohledu. I by tam vznikla logicky nějaká úspora, ohledně toho, že si nebudou konkurovat a zdílet některé věci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Taky souhlasím. Nebylo to první minela Masiho a jeho velkou chybou bylo, že nepustil během toho kola i zbylé 3 piloty. Mohl mít dnes klid.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To nedává přece žádný smysl.
1. RB by nevadilo je 2 kola. Naopak. max by měl větší šanci na předjetí, než za 1 kolo.
2. Kdyby podle tebe nezdržoval, stihl by restart s jedním kolem zcela podle regulí a předpisů a nemusel být teď kritizován. To jako dělal něco naschvál sám proti sobě?

A nebo šel na ruku Wolffovi a záměrně se snažil dojet za SC? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Jo, dobře se Albers vyjádřil 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Zdržoval tak, aby byl restart pouze na jedno kolo. To aby jsme si rozuměli.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Takže on to zdržoval záměrně? Dobře. V tom případě šel na ruku Mercedesu. Ten měl zájem to prodlužovat a dojet závod za SC. To je fajn, že to tak veřejně řekneš, protože většina kritiků Masiho tvrdí opak, že šel na ruku RB.
Nevím, jestli to od nich teď neschytáš. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

185.99.177.XXX
Já četl názor Christina Alberse. Podepisuji v plném rozsahu 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Komunikace FIA s týmy je velice důležitá ať už se jedná o Mergl, RB, nebo třeba Haas.
Jen si myslím, že během závodu by se měl ředitel věnovat pouze závodu a na vykecávaní s týmy by měl být určený jeden ze 26ti komisařů FIA.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Já vidím příčinu celého průšvihu v tom, že Masi chtěl stůj co stůj protlačit Emila na titul i za cenu porušení pravidel a na úkor fair play. A provedl to tak hloupě a viditelně, že ho měli vyrazit okamžitě po závodě a ještě na nej podat žalobu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Pokud má VW zájem pouze dodávat motory, tak mě to moc netankuje, když máme tři stálice. Na deset to stačí, ale větší počet samozřejmě vítám.
Jó kdyby se VW zapojil do F1 vlastním týmem, tak to by byla jiná. Dobrých týmů není nikdy dost.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
A co žadonění Mercedesu v rádiu? Přirozeně tam byl i nátlak Redbullu..ale Redbull a Verstappen na tom vydělali...takže se řeší jen oni...že Wolff se snažil ovlivnit rozhodování Masiho už nikoho nezajímá?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Vždyť jsem to psal....ty okolnosti o kterých jsem se zmínil nejsou přímo zodpovědné za ten zmatený závěr.
Ale znáš to ne? Kromě následků je třeba řešit taky příčinu...a tam už to není úplně jen o Masim.

Najdi si to co řekl třeba Martin Brundle...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Vždyť jo Ferdo...oba jen odhadujeme.
Ale je fakt že se o vstupu VW nyní mluví už hodně vážně, takže si myslím že to nebude jen plácání.
Uvidíme...pro mě jako fanouška F1 by byl vstup VW velmi pozitivní...pokud se tak stane a vstoupí s Audi a Porsche současně...rozšíří to konkurenci a to je vždycky dobře.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
To je nesmysl. Právo mlčet mají oba. U Masiho chápu důvody a stejně u Lewise. Oba chtějí, aby utichly emoce a jestli se má něco řešit, tak s chladnou hlavou, ať z toho není hon na čarodějnice.
Problém jsou novináři, kteří se to pořád snaží řešit. Ideálně ať se dál AD neřeší, vyvodí se jen precedens do budoucna a Masiho obětují hněvu lidu. A jde se dál.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ale ano, zdržoval a záměrně. Jenže to zdržování z nějakého důvodu přehnal až se dostal s restartem do ouzkých a proto aby stihl restart, tak porušil pravidlo v seřazování jezdců.
Prostě ať se na tenhle závěr sezóny podíváš z kterékoliv strany chceš, tak za tímhle průšvihem stojí zoufalý Masi.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama