DISKUZE K ČLÁNKU Šéf McLarenu přiznává jednání s Audi, očekává spojení Red Bullu s Porsche
Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown přiznává, že jednal s Audi o potenciálním vstupu skupiny Volkswagen do Formule 1. Podle něj dojde také na partnerství Porsche s Red Bullem, který loni ovládl šampionát jezdců.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéf McLarenu přiznává jednání s Audi, očekává spojení Red Bullu s Porsche
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 5 lidé)
20.01.2022 05:59
A proč ne zastavit závod, pořádně to neuklidit a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Kaša
10:55 24.01.2022 82.142.123.XXX
No, ono těch chyb bylo během sezony více, ale ony se ty pravidla dají často různě "interpretovat". Problém s posledními koly v Abi Dhabi že tam to nebylo o interpretaci, ale přímo o nedodržení/porušení pravidel a to překvapivě právě ředitelem závodu, který má na dodržování pravidel dohlížet .... o to je to větší kontroverze!
Spousta lidí navíc zapomíná, že tam nešlo nejen o puštění VŠECH aut o kolo zpět, ale taky o to že po tom co všechny auta o kolo zpět předjedou SC, tak se stejně musí odjet ještě jedno kolo za SC, takže to bylo další nedodržení pravidel.
Jasně že se týmy domluvili na dojetí závodu pod zelenými vlajkami, ale logicky se při tom počítá že se dodrží pravidla (což se nestalo)!
Myslím si dle průběhu posledních závodů že to nebyl jen špatný úsudek od Masiho, ale spíše je za tím politická hra v F1. kdy potřebovali nutně nového šampiona ... a i ten titul se hodil např. i Hondě, že? Samozřejmě že se toto nebude smět zveřejnit, a bude to spíš řečeno že to byla chyba v úsudku jednotlivce, ale byla to tzv. "honest mistake" - že to bylo vlastně myšleno dobře ..... Myslím si že kdyby to fakt Masi chtěl jen pro show, tak dá černou vlajku! pak by bylo vlastně závodění "narovinu" a pravděpodobně by vyhrál Ham (protože měl rychlejší káru). Ale ten záměr tam vidím kvůli tomu že když dáte někoho na nejměkčích čerstvých gumách proti někomu na starých nejtvrdších gumách, tak je to spíše poprava v přímém přenosu a určitě ne fér souboj ..... tedy jasný záměr zvýhodnit Maxe a RB.
No a Ham určitě vydělal několikrát (Imola, Silverstone) na červených vlajkách, ale tam při tom nebyly porušeny pravidla! to je ten rozdíl ....
Spousta lidí navíc zapomíná, že tam nešlo nejen o puštění VŠECH aut o kolo zpět, ale taky o to že po tom co všechny auta o kolo zpět předjedou SC, tak se stejně musí odjet ještě jedno kolo za SC, takže to bylo další nedodržení pravidel.
Jasně že se týmy domluvili na dojetí závodu pod zelenými vlajkami, ale logicky se při tom počítá že se dodrží pravidla (což se nestalo)!
Myslím si dle průběhu posledních závodů že to nebyl jen špatný úsudek od Masiho, ale spíše je za tím politická hra v F1. kdy potřebovali nutně nového šampiona ... a i ten titul se hodil např. i Hondě, že? Samozřejmě že se toto nebude smět zveřejnit, a bude to spíš řečeno že to byla chyba v úsudku jednotlivce, ale byla to tzv. "honest mistake" - že to bylo vlastně myšleno dobře ..... Myslím si že kdyby to fakt Masi chtěl jen pro show, tak dá černou vlajku! pak by bylo vlastně závodění "narovinu" a pravděpodobně by vyhrál Ham (protože měl rychlejší káru). Ale ten záměr tam vidím kvůli tomu že když dáte někoho na nejměkčích čerstvých gumách proti někomu na starých nejtvrdších gumách, tak je to spíše poprava v přímém přenosu a určitě ne fér souboj ..... tedy jasný záměr zvýhodnit Maxe a RB.
No a Ham určitě vydělal několikrát (Imola, Silverstone) na červených vlajkách, ale tam při tom nebyly porušeny pravidla! to je ten rozdíl ....
juras
22:31 23.01.2022 88.103.92.XXX
No řekl to co jsem napsal i já...Masi ovlivnil výrazně ten závěr posledního závodu...ale chyb během roku bylo mnohem víc. Kromě toho jediný co bylo v AZ špatně je to že do stejného kola nebyla puštěna všechna auta...kdyby bylo o kolo víc k dispozici...tahle podmínka byla velmi pravděpodobné splněna. Masi promeškal včasné puštění o kolo zpět jedoucích aut...možná chtěl závod nechat dojet pod SC...a pak buď sám změnil rozhodnutí a rozhodl se nechat závodit alespoň to poslední kolo...nebo na něj dokonce někdo zatlačil...čemuž by odpovídala ta laxnost FIA při vyšetřování.
No a dojet závod za SC? Spokojení by byli podle mě (pokud budou všichni upřímní) jen fanoušci Hamiltona a Mercedesu (a asi ani ti by všichni nebyli nadšení).
Škoda že ti kteří teď tak prahnou po hlavě Masiho byli zrovna ti kteří kritizovali jeho další minely během šampionátu...a jednou u věcí je že často nechává jezdit SC dlouho a okrádá tak všechny o skutečné závodění.
Vím že to nebylo tak jak mělo...ani mě se ten závěr nelíbil...ale upřímně řečeno vyhrát Hamilton...považoval bych výsledek šampionátu za nespravedlivý vůdci Verstappenovi. Asi tak jak když Mansellovi praskla guma v Adelaide 1986...
Podotýkám že tím nechci snižovat ten vliv Masiho rozhodnutí...jen to nevidím tak černě...Hamilton taky v průběhu roku vydělal na několika případech kdy byl závod ovlivněn zastavením.
Albers dobře říká že šetřit by se mělo víc než poslední kolo v posledním závodě.
No a dojet závod za SC? Spokojení by byli podle mě (pokud budou všichni upřímní) jen fanoušci Hamiltona a Mercedesu (a asi ani ti by všichni nebyli nadšení).
Škoda že ti kteří teď tak prahnou po hlavě Masiho byli zrovna ti kteří kritizovali jeho další minely během šampionátu...a jednou u věcí je že často nechává jezdit SC dlouho a okrádá tak všechny o skutečné závodění.
Vím že to nebylo tak jak mělo...ani mě se ten závěr nelíbil...ale upřímně řečeno vyhrát Hamilton...považoval bych výsledek šampionátu za nespravedlivý vůdci Verstappenovi. Asi tak jak když Mansellovi praskla guma v Adelaide 1986...
Podotýkám že tím nechci snižovat ten vliv Masiho rozhodnutí...jen to nevidím tak černě...Hamilton taky v průběhu roku vydělal na několika případech kdy byl závod ovlivněn zastavením.
Albers dobře říká že šetřit by se mělo víc než poslední kolo v posledním závodě.
juras
22:11 23.01.2022 88.103.92.XXX
Inu, možná ano...je to otázka pro obě strany...chce VW koupit McLaren? A chce McLaren prodat podíl VW? A chce VW majoritní podíl McLarenu? A chce McLaren prodat majoritní podíl? V McLarenu má majoritní podíl nyní kdo? Mumtalakat Holding Company? Záleží co udělají Arabové...
Je to byznys...obvzlast nyní kdy mají týmy nové smlouvy a F1 je uzavřena společnost.
Je to byznys...obvzlast nyní kdy mají týmy nové smlouvy a F1 je uzavřena společnost.
GRAHAM
14:02 22.01.2022 88.103.238.XXX
Mít pod kontrolou konkurenční sportovní vozy Mclaren a ještě na nich vydělávat je dobrej obchod a Lambo, Mclaren , Porsche je dobrá trojka, z tohoto pohledu. I by tam vznikla logicky nějaká úspora, ohledně toho, že si nebudou konkurovat a zdílet některé věci.
Mike17
10:10 21.01.2022 185.149.130.XXX
To nedává přece žádný smysl.
1. RB by nevadilo je 2 kola. Naopak. max by měl větší šanci na předjetí, než za 1 kolo.
2. Kdyby podle tebe nezdržoval, stihl by restart s jedním kolem zcela podle regulí a předpisů a nemusel být teď kritizován. To jako dělal něco naschvál sám proti sobě?
A nebo šel na ruku Wolffovi a záměrně se snažil dojet za SC?
1. RB by nevadilo je 2 kola. Naopak. max by měl větší šanci na předjetí, než za 1 kolo.
2. Kdyby podle tebe nezdržoval, stihl by restart s jedním kolem zcela podle regulí a předpisů a nemusel být teď kritizován. To jako dělal něco naschvál sám proti sobě?
A nebo šel na ruku Wolffovi a záměrně se snažil dojet za SC?
Mike17
09:52 21.01.2022 185.149.130.XXX
Takže on to zdržoval záměrně? Dobře. V tom případě šel na ruku Mercedesu. Ten měl zájem to prodlužovat a dojet závod za SC. To je fajn, že to tak veřejně řekneš, protože většina kritiků Masiho tvrdí opak, že šel na ruku RB.
Nevím, jestli to od nich teď neschytáš.
Nevím, jestli to od nich teď neschytáš.
Ferda
22:51 20.01.2022 46.47.176.XXX
Já vidím příčinu celého průšvihu v tom, že Masi chtěl stůj co stůj protlačit Emila na titul i za cenu porušení pravidel a na úkor fair play. A provedl to tak hloupě a viditelně, že ho měli vyrazit okamžitě po závodě a ještě na nej podat žalobu.
juras
21:58 20.01.2022 88.103.92.XXX
Vždyť jsem to psal....ty okolnosti o kterých jsem se zmínil nejsou přímo zodpovědné za ten zmatený závěr.
Ale znáš to ne? Kromě následků je třeba řešit taky příčinu...a tam už to není úplně jen o Masim.
Najdi si to co řekl třeba Martin Brundle...
Ale znáš to ne? Kromě následků je třeba řešit taky příčinu...a tam už to není úplně jen o Masim.
Najdi si to co řekl třeba Martin Brundle...
juras
21:54 20.01.2022 88.103.92.XXX
Vždyť jo Ferdo...oba jen odhadujeme.
Ale je fakt že se o vstupu VW nyní mluví už hodně vážně, takže si myslím že to nebude jen plácání.
Uvidíme...pro mě jako fanouška F1 by byl vstup VW velmi pozitivní...pokud se tak stane a vstoupí s Audi a Porsche současně...rozšíří to konkurenci a to je vždycky dobře.
Ale je fakt že se o vstupu VW nyní mluví už hodně vážně, takže si myslím že to nebude jen plácání.
Uvidíme...pro mě jako fanouška F1 by byl vstup VW velmi pozitivní...pokud se tak stane a vstoupí s Audi a Porsche současně...rozšíří to konkurenci a to je vždycky dobře.
jon
20:47 20.01.2022 90.176.154.XXX
To je nesmysl. Právo mlčet mají oba. U Masiho chápu důvody a stejně u Lewise. Oba chtějí, aby utichly emoce a jestli se má něco řešit, tak s chladnou hlavou, ať z toho není hon na čarodějnice.
Problém jsou novináři, kteří se to pořád snaží řešit. Ideálně ať se dál AD neřeší, vyvodí se jen precedens do budoucna a Masiho obětují hněvu lidu. A jde se dál.
Problém jsou novináři, kteří se to pořád snaží řešit. Ideálně ať se dál AD neřeší, vyvodí se jen precedens do budoucna a Masiho obětují hněvu lidu. A jde se dál.
Ferda
20:37 20.01.2022 46.47.176.XXX
Ale ano, zdržoval a záměrně. Jenže to zdržování z nějakého důvodu přehnal až se dostal s restartem do ouzkých a proto aby stihl restart, tak porušil pravidlo v seřazování jezdců.
Prostě ať se na tenhle závěr sezóny podíváš z kterékoliv strany chceš, tak za tímhle průšvihem stojí zoufalý Masi.
Prostě ať se na tenhle závěr sezóny podíváš z kterékoliv strany chceš, tak za tímhle průšvihem stojí zoufalý Masi.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek