DISKUZE K ČLÁNKU Jak to bude s Hamiltonem? Názory se různí

Od nervy drásajícího finále sezony 2021 uplynul nějaký ten pátek. Přesto bolest Lewise Hamiltona z prapodivné ztráty mistrovského titulu nezmizela. Možná právě naopak. V kuloárech se začíná mluvit o tom, že sedminásobný šampion svou kariéru předčasně ukončí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak to bude s Hamiltonem? Názory se různí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 13.01.2022 12:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasovalo 6 lidí) 12.01.2022 10:54
Já nemám rád ani Maxe, ani Lewise, a vpodstatě by… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 12.01.2022 13:18
Ať si říká kdo chce, co chce, ale není právě fakt… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 12.01.2022 20:27
Ne, nehádáme se o tohle, sem to tlačí Mike17. Ty… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Jako fakt chápu, že někteří nemají na to, aby rozeznali rozdíl mezi kvalifikací a závodem, ale ty bys mohl.
                  Sezonu 2009 zakončil RB 3 vítězstvími v řadě. Rok 2010 začali 4., pak 9., pak jedno vítězství a následně 6. To jsou výsledky toho lepšího z dvojice, ne horšího.
                  Připadá ti, že zůstali na stejné výkonnosti? 20

                  + 0 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                90.182.210.XXX
                Plácáš nesmysly jen aby ses mohl hádat. Přečti si po sobě, co jsi napsal původně (komentář na který jsem reagoval) a pak to zkus pochopit.
                Jde mi o to, že Mercedes nikdo 8 let netlačil. To, že měli po změně pravidel a zavedení Turbo éry s hybridy takový náskok, že je těžko někdo mohl během pár sezón dohnat je věc zcela jiná. A právě proto jim nikdo nemusel tlačit. 13 To jsou ty tvé bludy a výmysly, které tady chlíš každou diskuzi měrou vrchovatou.
                Kdybys napsal, že jim zatlačili před osmi lety (před změnou pravidel), ani neceknu, dám ti plus a pročítám další komentáře.
                Jo a jestli chceš porovnávat míru a váhu opatření přijatých proti vylepšením spadajících do šedých zón (která neřeší pravidla) tak se s tebou hádat odmítám. Protože to nelze objektivně změřit. Ale věz, že jak Ferrari, tak RedBull i Mercedes se v šedých zónách pohybovali v dobách svých dominancí. A velmi dobře si pamatuji tvé názory, kdy jsi obhajoval jak RBR, tak Ferrari. Jenom Mercedes ti leží v žaludku.
                Tvoje objektivita je limitně srovnatelná s objektivitou Masiho. Tak že se spolu nemáme o čem bavit. Podívej se ještě jednou na polslední tři závody minulé sezóny, možná zjistíš velké rozdíly v předjetí mimo trať. Ono je rozdíl předjet mimo trať někoho, kdo na trati zůstane a někoho, kdo se svým předjížděcím manévrem mimo trať ocitne.
                Tak že klidně hejti dál, já už tvé hejty odmítám vyvracet.

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  8 let se nedělalo nic s dominancí Mercedesu a mohlo se. Naopak díky žetonům se bránilo tu dominanci aspoň zmenšit. Jaký to rozdíl, proti letům 2009-2013, kdy se měnily podstatné věci téměř každý rok. Přesně ty věci, kde byl RB nejlepší. Tak tu neplácej hlouposti o protláčení RB. Je to jen ukázkou tvé zaujatosti. 13
                  Nemám nic proti šedým zónám ani teď. Jen si na rozdíl od tebe všímám rozdílných přístupů. Zatímco ohýbání křídel se řešilo v půlce sezony, DAS dostal požehnání na celou sezonu.
                  A co mám porovnat poslední 3 závody, ohledně předjíždění mimo trať? V Džiddě Hamilton vyhnal Maxe z trati, když mu nenechal ani cm místa a Max musel pozici vracet a dokonce dostal flastr 5s za to, že mu pozici vrátil jen jednou. V Abu Max vyhnal úplně stejně Hamíka, ten ho doslova mimo trať předjel a nic se nevracelo. Prý nezískal Hamík výhodu. Asi by musel předjet mimo trať celé pole, aby se to považovalo za výhodu. Nebo ani to ne? Ale to ti nevadí, nejdůležitější je, že se poslední kolo závodilo. Ono už ti nějak často vadí, když se závodí a nedojede se poctivě pořadí ve vláčku bez možnosti předjetí. Protože to je to férové závodění. Někdo nařídí, v jakém mají být pořadí a tak je to správně. Ne? 03
                  Hejtíš tu ty. Ne já.

                  + 0 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    31.30.161.XXX
                    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Ani jsem nemusel otevírat stránky a hned jsem z mailu poznal, kdo to napsal.
                      Nikdo jiný tak prostoduché urážky bez jakékoliv souvislosti s F1 nepíše.
                      Asi tolik k tomu, kdo je tu komik a hater. 12

                      + 1 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Takhle brzy? 18 18 18 A smáznul i Pepana60.11
                      Ale jo. Mike17 má už na začátku sezóny větší náskok, než měl Mercedes na své soupeře v roce 2014. 03 Tak že je vlastně nedostižný a výsledky lze vyhlásit s předstihem.01

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.161.XXX
          Máš pravdu, plně s tebou souhlasím. Čekám tu vykřík, že tu byl tlak na to, aby Mercedes dominoval, ovšem bez jakýkoliv důkazů, prostě klasické výkřiky do tmy

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Naprosto pragmatický názor bez přiklánění se na nějakou stranu: Příští rok bude výrazná změna pravidel. Kdykoliv v moderní době byla velká změna pravidel, následovala jasná převaha až dominance jednoho týmu, takže ani případná tebou zmiňovaná "režie F1" nepomůže. Buď bude mít Lewis k titulu daleko a nebo naopak je bude sbírat jako dosud. Takže na tak 2-3 roky budeš mít klid.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Já budu mít klid na delší dobu. Kimi mi odešel a Masim režírovanou F1 sledovat nemíním. 03

            O dominanci jediného týmu je předběžné mluvit, i když ti dávám za pravdu, že se to v posledních případech stávalo.
            Pořád si hodně lidí okolo F1 myslí, že Mergl bude jedním ze žhavých aspirantů na zisk titulu, ale špice se rozšíří krom RBR o další týmy. Pak by to slibovalo vyrovnanější závodění. kde by byla větší škála využití režie a nikdo by nemohl mít podezření, že šlo o úmysl někoho zvýhodnit. Když by jednou na úkor LH vyhrálo Ferrari a jindy třeba Alpina, nebo McLaren. (To je asi tak v kostce vysvětleno, jak jsem to myslel).
            Znovu opakuji, fandil jsem skoro 20 let Kimimu a titul Lewise, nebo Maxe byl pro mne podružná záležitost. Jenom chci nabýt alespoň minimální přesvědčení, že ten titul byl získán fair play, byť v nelítostném boji mezi dvěma piloty i za hranou psaných a nepsaných pravidel. Ale to se nestalo. Maxovi byl titul darován ředitelem závodu. Tak že z mého pohledu je zbytečné sledovat nějaké závody, když nakonec stejně ředitel rozhodne o budoucím mistrovi světa. Tak to může pan Masi udělat klidně už zítra, odpadnou testy, závody, ušetří se a konečně bude F1 tím nejekologičtěším podnikem na planetě.03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      90.182.210.XXX
      Nejsem fanouškem Hamiltona a přesto jsem přesvědčen, že záměrem bylo poškodit Hamiltona.
      Přečti si mnohá vyhlášení osobností ze světa F1 (Todt, Stewart, Alonso, Ecclestone...) Všichni si přáli změnu na pozici mistra světa.
      A kdyby se poslední závod dojel podle pravidel a zvyklostí, tak by ke změně nikdy nedošlo. (Jsem zvědav kolikrát v následujících sezónách ředitelství závodu pustí jen část pilotů o kolo zpět v SC fázi před restartem.) Co myslíš ? Odvážíš se tipovat? Já tip mám...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        Bude to tolikrát kolikrát tak učinili od vzniku F1 do předposledního závodu loňské sezony (včetně). Nedokáži si totiž představit že by taková (ne)sportovní praxe dostala legitimní rámec.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          90.182.210.XXX
          JO, taky jsem to tak tipnul. 11
          Veškerá Masiho rozhodnutí byla účelová a směřovala ke změně na pozici šampióna. A nešlo jen o poslední závod sezóny.
          Na druhou stranu, byl pod velkým tlakem, který se účelově (po Mikovsku) hází na Hornera a Wolffa. Ale myslím, že větší tlak vytvářeli jiní v F1. Jak jsem psal jinde, F1 prý potřebovala změnu, tak ji Masi realizoval. Údajně pro dobro F1. Bohužel to provedl hodně amatérským způsobem, že i laik bez problémů zjistil, že "Maxovi tlačil káru". 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    62.209.230.XXX
    Skončí to tajnou dohodou. Je to již ověřený způsob řešení nepříjemných problémů 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Nebudou vědět dřív kterou dodržovat. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        To budou zalepovat dalšími tajnými dohodami. A problém s posledním závodem vyřeší do budoucna tak že poslední závody budou taky vždy tajný, respektive za zavřenými dveřmi. Letos to začne už prvním předzávodním testem 20

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          Otázkou je imho jedna věc. Na co bude tlačit Mercedes. Ten bude chtít aby vše veřejnost věděla. A tam je bude zakopaný pes. Tajná dohoda si nemyslím že bude.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama