DISKUZE K ČLÁNKU McLaren MCL35M nebyl zdaleka tak dobrým vozem, jakým mohl být. Technický ředitel Key o nucených kompromisech
Stáj z Wokingu před sezónou 2021 přešla na pohonné jednotky Mercedesu. Musela tomu přizpůsobit své auta původně optimalizované pro motor Renaultu a obětovat vývoj aerodynamických a mechanických komponent. Technický ředitel James Key popisuje, co vše musel tým v zákulisí řešit - kompromisy, které nakonec přispěly k tomu, že s Ferrari letos prohráli boj o třetí místo mezi konstruktéry.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren MCL35M nebyl zdaleka tak dobrým vozem, jakým mohl být. Technický ředitel Key o nucených kompromisech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
B2SoS
12:44 29.12.2021 85.207.74.XXX
Ohledně příchodu VW jako motoráře bylo už tolik naspekulováno, včetně použití dvou značek, Audi a Porsche, spolupráce s RBpowertrains a případných vstupech do týmů. Ale nepamatuju si, že by je někdo spojoval s McLareny. Přitom oni by svého motoráře potřebovali asi nejvíc. Ten stav od pokusu s Hondou trvá, ať už je to teď jakkoliv
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek