DISKUZE K ČLÁNKU McLaren MCL35M nebyl zdaleka tak dobrým vozem, jakým mohl být. Technický ředitel Key o nucených kompromisech

Stáj z Wokingu před sezónou 2021 přešla na pohonné jednotky Mercedesu. Musela tomu přizpůsobit své auta původně optimalizované pro motor Renaultu a obětovat vývoj aerodynamických a mechanických komponent. Technický ředitel James Key popisuje, co vše musel tým v zákulisí řešit - kompromisy, které nakonec přispěly k tomu, že s Ferrari letos prohráli boj o třetí místo mezi konstruktéry.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren MCL35M nebyl zdaleka tak dobrým vozem, jakým mohl být. Technický ředitel Key o nucených kompromisech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 30.12.2021 19:46 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Limbi

    Limbi

    147.228.12.XXX
    Jsem rád, že má McLaren letošní primát s jediným double sezóny 11 Tak to auto nebylo úplně špatný. Kdyby měl Rici lepší první půlku sezóny, tak jsou pořád třetí 04

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.208.XXX
      To auto bylo díky předělávce motoru logicky kočkopes. Taky tak jezdilo. Umělo být rychlé, ale i pomalé. Dle trati. I to auto museli prodlužovat. A to není uplně kvůli vyvážení a další věcem sranda.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        89.111.77.XXX
        Jak rikas kockopes, motor rychly a auto pomale. Tomu odpovidali vysledky dle trate. Ferrari dela lepsi auto dlouhodobe, jen od lonskadoplacelo na motor, ktery ted trochu poladili a vratili se nahoru. Nic vice za tim neni treba hledat. Pristi rok se od druhe poloviny roku ukaze kdo jak umi auto. Prvni pulka bude spise o stesti, kdo to jak rozchodil na prvni dobrou.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Já s kočkopsem vůbec nesouhlasím. Mekáč byl totiž vyrovnaným vozem na všech druzích tratích. A bylo jedno zda se jela Monza nebo Hungároš.
        Key si ale nevymýšlí. Jiné týmy měly podobné problémy, jen třeba neměly třeba tolik odvahy jít do dluhů jako McL. Ono totiž jak co a kde vylepšit věděl bez rozdílů každý tým a taky každý tým se musel rozhodnout co je pro ně nejen výhodné, ale i reálné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama