DISKUZE K ČLÁNKU Konečný výsledek zastínil zlepšení McLarenu v roce 2021. Jeho spokojený šéf pevně věří v další pokrok

McLaren sice letos neobhájil třetí příčku mezi konstruktéry, přesto dosáhl dalšího pokroku, který podle jeho šéfa Andrease Seidla kvůli výsledkově horší koncovce sezóny není zvenčí tak jasně patrný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Konečný výsledek zastínil zlepšení McLarenu v roce 2021. Jeho spokojený šéf pevně věří v další pokrok

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 31.12.2021 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2021 17:31
Letošní sezóna měla dva největší vítěze. Prvním… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 28.12.2021 21:29
Akcionáři sice movití jsou, ale určitě je nebaví… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 28.12.2021 22:02
No dlužit? Pro prosperující tým je rychlý propad… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.208.XXX
    Je pravda že jsem také čeka-l více, ač to i bylo jen to bylo méně vidět. Holt předělávka motoru byla velkou AERO nevýhodou a FIA hlídala, aby Mc laren díky předělanému zadku nezvýšil AERO výkonost. A druzí dostali žetony a výkonost zvyšovat mohli. Jen konstatuji, holt díky Covidu bylo vše jinak.
    Z prezentované výhody předělávaní zadku se stala nevýhoda. No aspoň je zkušenost s motorem. N-o a za dva měsíce to začne. 14

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Mě při porovnání výkonnosti mezi Mercedesem, RB a McLarenem mezi sezonami 2020 a 2021 vychází že náskok soupeřů stáhli,takže buďto udělali pokrok v aeru, a nebo jim v tom stáhnutí pomohl přechod na výkonnější motor. Já myslím že obojí, takže bych přechod na Mercedes a nutnost předělat zadek nevýhodou nenazval.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.208.XXX
        Jako stáhli něco, to je pravda, ale nevýhoda to fakt byla. JUrčitě by bylo lepší mít motor Mercedes a zadek na něj naladěnej dle potřeby a ne to tam namontovat v nouzovém režimu. To jest FIA hlídala aby se nezvedla výkonost aera. A motor Mercedes díky své ne-velikosti umožnoval. Ostatní měli své žetony k použití naplno. Ber v potaz že někteří díky podlaze šli výkonostně dolů. Ale asi to bude o baličku, než o jednotlivostech.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama