DISKUZE K ČLÁNKU Konečný výsledek zastínil zlepšení McLarenu v roce 2021. Jeho spokojený šéf pevně věří v další pokrok

McLaren sice letos neobhájil třetí příčku mezi konstruktéry, přesto dosáhl dalšího pokroku, který podle jeho šéfa Andrease Seidla kvůli výsledkově horší koncovce sezóny není zvenčí tak jasně patrný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Konečný výsledek zastínil zlepšení McLarenu v roce 2021. Jeho spokojený šéf pevně věří v další pokrok

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 31.12.2021 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2021 17:31
Letošní sezóna měla dva největší vítěze. Prvním… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 28.12.2021 21:29
Akcionáři sice movití jsou, ale určitě je nebaví… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 28.12.2021 22:02
No dlužit? Pro prosperující tým je rychlý propad… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.208.XXX
    Je pravda že jsem také čeka-l více, ač to i bylo jen to bylo méně vidět. Holt předělávka motoru byla velkou AERO nevýhodou a FIA hlídala, aby Mc laren díky předělanému zadku nezvýšil AERO výkonost. A druzí dostali žetony a výkonost zvyšovat mohli. Jen konstatuji, holt díky Covidu bylo vše jinak.
    Z prezentované výhody předělávaní zadku se stala nevýhoda. No aspoň je zkušenost s motorem. N-o a za dva měsíce to začne. 14

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Mě při porovnání výkonnosti mezi Mercedesem, RB a McLarenem mezi sezonami 2020 a 2021 vychází že náskok soupeřů stáhli,takže buďto udělali pokrok v aeru, a nebo jim v tom stáhnutí pomohl přechod na výkonnější motor. Já myslím že obojí, takže bych přechod na Mercedes a nutnost předělat zadek nevýhodou nenazval.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.208.XXX
        Jako stáhli něco, to je pravda, ale nevýhoda to fakt byla. JUrčitě by bylo lepší mít motor Mercedes a zadek na něj naladěnej dle potřeby a ne to tam namontovat v nouzovém režimu. To jest FIA hlídala aby se nezvedla výkonost aera. A motor Mercedes díky své ne-velikosti umožnoval. Ostatní měli své žetony k použití naplno. Ber v potaz že někteří díky podlaze šli výkonostně dolů. Ale asi to bude o baličku, než o jednotlivostech.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama