DISKUZE K ČLÁNKU Konečný výsledek zastínil zlepšení McLarenu v roce 2021. Jeho spokojený šéf pevně věří v další pokrok

McLaren sice letos neobhájil třetí příčku mezi konstruktéry, přesto dosáhl dalšího pokroku, který podle jeho šéfa Andrease Seidla kvůli výsledkově horší koncovce sezóny není zvenčí tak jasně patrný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Konečný výsledek zastínil zlepšení McLarenu v roce 2021. Jeho spokojený šéf pevně věří v další pokrok

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 31.12.2021 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2021 17:31
Letošní sezóna měla dva největší vítěze. Prvním… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 28.12.2021 21:29
Akcionáři sice movití jsou, ale určitě je nebaví… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 28.12.2021 22:02
No dlužit? Pro prosperující tým je rychlý propad… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.208.XXX
    Je pravda že jsem také čeka-l více, ač to i bylo jen to bylo méně vidět. Holt předělávka motoru byla velkou AERO nevýhodou a FIA hlídala, aby Mc laren díky předělanému zadku nezvýšil AERO výkonost. A druzí dostali žetony a výkonost zvyšovat mohli. Jen konstatuji, holt díky Covidu bylo vše jinak.
    Z prezentované výhody předělávaní zadku se stala nevýhoda. No aspoň je zkušenost s motorem. N-o a za dva měsíce to začne. 14

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Mě při porovnání výkonnosti mezi Mercedesem, RB a McLarenem mezi sezonami 2020 a 2021 vychází že náskok soupeřů stáhli,takže buďto udělali pokrok v aeru, a nebo jim v tom stáhnutí pomohl přechod na výkonnější motor. Já myslím že obojí, takže bych přechod na Mercedes a nutnost předělat zadek nevýhodou nenazval.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.208.XXX
        Jako stáhli něco, to je pravda, ale nevýhoda to fakt byla. JUrčitě by bylo lepší mít motor Mercedes a zadek na něj naladěnej dle potřeby a ne to tam namontovat v nouzovém režimu. To jest FIA hlídala aby se nezvedla výkonost aera. A motor Mercedes díky své ne-velikosti umožnoval. Ostatní měli své žetony k použití naplno. Ber v potaz že někteří díky podlaze šli výkonostně dolů. Ale asi to bude o baličku, než o jednotlivostech.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama