DISKUZE K ČLÁNKU Pohonné jednotky bez MGU-H od roku 2026, Audi má zájem o vstup do F1
Mezinárodní automobilová federace (FIA) potvrdila své plány na změnu pohonných jednotek používaných ve Formuli 1. Zájem o vstup do královské disciplíny motorsportu již projevila automobilka Audi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pohonné jednotky bez MGU-H od roku 2026, Audi má zájem o vstup do F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
SergioPÉREZ
12:55 21.12.2021 78.108.157.XXX
Twl. tak vedle kolem party S-bl;a , Moudrého a spol.. zrušily diskuse
Dík, že tady jsou pohodoví diskutující
Dík, že tady jsou pohodoví diskutující
Mansell_fan
12:20 21.12.2021 62.209.230.XXX
No ten jejich potuněný brazilský motor docela nahání strach, ale 7 závodů by asi nezvládl.
tom11
11:49 21.12.2021 194.212.104.XXX
Nemusí to být atmosféry. Klidně turba. Ale proč do toho motat elektro? Od toho snad mají samostatný šampionát formule E.
A trvám na tom, co jsem napsal na začátku. Pokud to FIA myslí s emisemi vážně, měla by řešit uhlíkovou stopu celého cirkusu. Ne jen motory, které jsou jen zlomkem v emisích spojených s F1. Za mě jsou to pokrytci.
A co se té reklamy týká, tak nesmíme vše posuzovat podle evropských ekoteroristů. On i evropský trh přestane být tím hlavním a těžiště se přesouvá jinam, kde ještě normální motory fungují a F1 na ně může být dobrou reklamou.
A trvám na tom, co jsem napsal na začátku. Pokud to FIA myslí s emisemi vážně, měla by řešit uhlíkovou stopu celého cirkusu. Ne jen motory, které jsou jen zlomkem v emisích spojených s F1. Za mě jsou to pokrytci.
A co se té reklamy týká, tak nesmíme vše posuzovat podle evropských ekoteroristů. On i evropský trh přestane být tím hlavním a těžiště se přesouvá jinam, kde ještě normální motory fungují a F1 na ně může být dobrou reklamou.
airwar1939
11:32 21.12.2021 78.80.96.XXX
Vím četl jsem o tomto transferu, ale nové motory jsou až v roce 2026, a do té doby se může stát cokoli. Přechod od spalovacích motorů na hibridy a EV zastihnul většinu evropských automobilek v nedbalkách a Tesla a asijci je valcuji a válcová budou. Je otázka, jak na tom budou za 5 let, a zda bude ochoten pokračovat Mercedes a Renault.
Mansell_fan
11:24 21.12.2021 62.209.230.XXX
F1 by měla jít příkladem a přejít na obnovitelné zdroje energie, tedy využívat sluneční záření, vítr, déšť, příliv, vlny nebo geotermální teplo
Fanda.LH
10:43 21.12.2021 83.240.60.XXX
RB nic vyrábět nebude, jakmile Honda odejde, tak přijdou s novým partnerem... Dost pravděpodobně už jsou dohodnutí, jen to teď nemůžou oznámit...
Jinak baví mě to... Ve finále bude V8 hodně levná záležitost... To už dávno je, kdyby to mělo smysl, dávno by tu taková série byla... Není a nebude...
Jinak baví mě to... Ve finále bude V8 hodně levná záležitost... To už dávno je, kdyby to mělo smysl, dávno by tu taková série byla... Není a nebude...
GRAHAM
10:15 21.12.2021 88.103.238.XXX
Redbull bude vyrábět motory klidně i bez reklamy. A najdou se i další.
To jde jen o to jak se to uchopí. Lidé budou a rádi na obstarožní V8 a V10. Ve finále bude V8 hodně levná záležitost.
S elektrem běž víš kam.
[odkaz na stránku]
Nazdááár.
Jo a přečti si pak těch 8 406 komentářů a pak melduj.
To jde jen o to jak se to uchopí. Lidé budou a rádi na obstarožní V8 a V10. Ve finále bude V8 hodně levná záležitost.
S elektrem běž víš kam.
[odkaz na stránku]
Nazdááár.
Jo a přečti si pak těch 8 406 komentářů a pak melduj.
Fanda.LH
09:56 21.12.2021 83.240.60.XXX
Problém je, že ty motory musí někdo vyrábět a někomu musí dělat reklamu... Bohužel atmosferické spalovací motory u nových aut končí a automobilky musí demonstrovat své schopnosti na poli min. hybridních motorů...
Já bych v tuto chvíli šel cestou čistě elektra i za cenu, že místo jednoho závodu se pojedou v rámci víkendu závody 3 a to po 100km s přestávkami na nabití / výměnu vozu... Popř. tak jak je to teď, ale s výměnou vozu během pitstopu... I když bych chtěl nejradši motory 3,5 V8,V10, V12... Tak realita je bohužel jiná... A i společnost se mění a to co chceme my, neodráží očekávání nových diváků...
Já bych v tuto chvíli šel cestou čistě elektra i za cenu, že místo jednoho závodu se pojedou v rámci víkendu závody 3 a to po 100km s přestávkami na nabití / výměnu vozu... Popř. tak jak je to teď, ale s výměnou vozu během pitstopu... I když bych chtěl nejradši motory 3,5 V8,V10, V12... Tak realita je bohužel jiná... A i společnost se mění a to co chceme my, neodráží očekávání nových diváků...
jumpman
09:24 21.12.2021 178.255.168.XXX
Tak cca před měsícem proběhl informace, že audi koupilo mcl a že to známí po novém roce...
A souhlasím s tím, že dělat změny jen proto, abych přilákal nějakého dalšího výrobce, mě přijde úchylné. Měli by spíš dělat vše proto, aby udrželi současné výrobce v F1 a ty pravidla nastavit z důvodu udržitelnosti pro současné týmy, ne pro někoho, kdo možná přijde a možná ne...
A souhlasím s tím, že dělat změny jen proto, abych přilákal nějakého dalšího výrobce, mě přijde úchylné. Měli by spíš dělat vše proto, aby udrželi současné výrobce v F1 a ty pravidla nastavit z důvodu udržitelnosti pro současné týmy, ne pro někoho, kdo možná přijde a možná ne...
tom11
09:05 21.12.2021 194.212.104.XXX
FIA mě opět nezklamala. Naopak mne utvrdila v tom, že jsou to jedni z největších pokrytců na světě.
Řeší nesmyslně motory, které běží tři dny cca dvě hodiny a to jen pokud je závodní víkend. Ale podle kalendáře budou courat po světě z kontinentu na kontinent úplně nesmyslně. Protože obchod, samozřejmě...
Nechte pořádný motory a své ekomindráky řešte optimalizací kalendáře.
Řeší nesmyslně motory, které běží tři dny cca dvě hodiny a to jen pokud je závodní víkend. Ale podle kalendáře budou courat po světě z kontinentu na kontinent úplně nesmyslně. Protože obchod, samozřejmě...
Nechte pořádný motory a své ekomindráky řešte optimalizací kalendáře.
airwar1939
08:39 21.12.2021 176.74.150.XXX
Nejsem optimista pokud jde o vstup dalšího výrobce motorů do Formule 1, a zvláště pokud jde o koncern VW, na to mají a budou mít kupu problémů s dekarbonizací a se zaváděním nových modelů. Ale třeba mě překvapí.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek