DISKUZE K ČLÁNKU Pohonné jednotky bez MGU-H od roku 2026, Audi má zájem o vstup do F1

Mezinárodní automobilová federace (FIA) potvrdila své plány na změnu pohonných jednotek používaných ve Formuli 1. Zájem o vstup do královské disciplíny motorsportu již projevila automobilka Audi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pohonné jednotky bez MGU-H od roku 2026, Audi má zájem o vstup do F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 24.12.2021 15:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovalo 6 lidí) 21.12.2021 10:24
Bože, jenom ne ty elektrický vysavače »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 21.12.2021 10:15
Redbull bude vyrábět motory klidně i bez reklamy.… »
» Prokop S. (Hlasovali 5 lidé) 22.12.2021 09:29
Jeste by to chtelo srovnani jakou kdo zpusobil… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    FIA mě opět nezklamala. Naopak mne utvrdila v tom, že jsou to jedni z největších pokrytců na světě.
    Řeší nesmyslně motory, které běží tři dny cca dvě hodiny a to jen pokud je závodní víkend. Ale podle kalendáře budou courat po světě z kontinentu na kontinent úplně nesmyslně. Protože obchod, samozřejmě...
    Nechte pořádný motory a své ekomindráky řešte optimalizací kalendáře.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Problém je, že ty motory musí někdo vyrábět a někomu musí dělat reklamu... Bohužel atmosferické spalovací motory u nových aut končí a automobilky musí demonstrovat své schopnosti na poli min. hybridních motorů...

      Já bych v tuto chvíli šel cestou čistě elektra i za cenu, že místo jednoho závodu se pojedou v rámci víkendu závody 3 a to po 100km s přestávkami na nabití / výměnu vozu... Popř. tak jak je to teď, ale s výměnou vozu během pitstopu... I když bych chtěl nejradši motory 3,5 V8,V10, V12... Tak realita je bohužel jiná... A i společnost se mění a to co chceme my, neodráží očekávání nových diváků...

      + 0 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        Redbull bude vyrábět motory klidně i bez reklamy. 13 A najdou se i další.
        To jde jen o to jak se to uchopí. Lidé budou a rádi na obstarožní V8 a V10. Ve finále bude V8 hodně levná záležitost.

        S elektrem běž víš kam. 12

        [odkaz na stránku]

        Nazdááár. 11 11 11

        Jo a přečti si pak těch 8 406 komentářů a pak melduj. 04 03

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          RB nic vyrábět nebude, jakmile Honda odejde, tak přijdou s novým partnerem... Dost pravděpodobně už jsou dohodnutí, jen to teď nemůžou oznámit...

          Jinak baví mě to... Ve finále bude V8 hodně levná záležitost... To už dávno je, kdyby to mělo smysl, dávno by tu taková série byla... Není a nebude...

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.238.XXX
            V8 by byla výrobně prostě levná záležitost. To je prostě fakt. Že už kvůli automobilkám v F1 nejsou je věc zcela jiná.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.60.XXX
              Nebyla, ale dávno levné jsou... Kde je ta série na nich postavená ?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                88.103.238.XXX
                Automobilky a FIA to nechtějí. Fanoušci ano. Kdyby se to na tom postavilo, lidé by problém neměli. To je celé... nevím proč se ptáš na takové hovadiny.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        185.100.196.XXX
        Bože, jenom ne ty elektrický vysavače

        + 6 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        Nemusí to být atmosféry. Klidně turba. Ale proč do toho motat elektro? Od toho snad mají samostatný šampionát formule E.
        A trvám na tom, co jsem napsal na začátku. Pokud to FIA myslí s emisemi vážně, měla by řešit uhlíkovou stopu celého cirkusu. Ne jen motory, které jsou jen zlomkem v emisích spojených s F1. Za mě jsou to pokrytci.

        A co se té reklamy týká, tak nesmíme vše posuzovat podle evropských ekoteroristů. On i evropský trh přestane být tím hlavním a těžiště se přesouvá jinam, kde ještě normální motory fungují a F1 na ně může být dobrou reklamou.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    Nejsem optimista pokud jde o vstup dalšího výrobce motorů do Formule 1, a zvláště pokud jde o koncern VW, na to mají a budou mít kupu problémů s dekarbonizací a se zaváděním nových modelů. Ale třeba mě překvapí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      Tak cca před měsícem proběhl informace, že audi koupilo mcl a že to známí po novém roce...
      A souhlasím s tím, že dělat změny jen proto, abych přilákal nějakého dalšího výrobce, mě přijde úchylné. Měli by spíš dělat vše proto, aby udrželi současné výrobce v F1 a ty pravidla nastavit z důvodu udržitelnosti pro současné týmy, ne pro někoho, kdo možná přijde a možná ne...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        78.80.96.XXX
        Vím četl jsem o tomto transferu, ale nové motory jsou až v roce 2026, a do té doby se může stát cokoli. Přechod od spalovacích motorů na hibridy a EV zastihnul většinu evropských automobilek v nedbalkách a Tesla a asijci je valcuji a válcová budou. Je otázka, jak na tom budou za 5 let, a zda bude ochoten pokračovat Mercedes a Renault.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          to víš, v evropě platí jiné normy a výrobce musí víc hadět, jak moc poškodí svojí výrobou přírodu. Čína a spol na to nekoukají, takže evropští výrobci musí brát baterie z číny a podle toho to vypadá...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama