DISKUZE K ČLÁNKU Pohonné jednotky bez MGU-H od roku 2026, Audi má zájem o vstup do F1
Mezinárodní automobilová federace (FIA) potvrdila své plány na změnu pohonných jednotek používaných ve Formuli 1. Zájem o vstup do královské disciplíny motorsportu již projevila automobilka Audi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pohonné jednotky bez MGU-H od roku 2026, Audi má zájem o vstup do F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
18:12 21.12.2021 78.108.157.XXXMám obavy, aby jeho tělesná schránka byla Ok. Tak dlouho se držet na světové špičce je obdivuhodné ale taky hodně vysilující. Nico Rosberg byl rád, že po Titulu už z toho vyskakuje. Verstappen po zisku Titulu, taky zvolňuje a případně další Titul by bral jako bonus.
-
-
-
-
-
Fanda.LH
13:42 21.12.2021 83.240.60.XXXtom11
FIA nejde o emise a to, že usilují o zelenější motory neznamená, že jsou pokrytci... Jejich cílem je show a skrze show prodat technologii => Ovlivnit lidi, že účastníci, jsou v dané oblasti dobří, když jsou úspěšní v rámci F1...
F1 nemusí být zelená, ale musí motivovat výrobce, aby se jí účastnili a sypali do ní peníze... Současně musí motivovat diváky, aby se na ní dívali...
Problém Formule E je, že nikdy neměla ambice být formulí 1... Nebyla tam ambice vyvíjet nejrychlejší stroj, angažovat ty nejrychlejší piloty apod. Chtě, nechtě se tak pasovali max. na 2. ligu... A kdo bude sledovat 2. ligu, když může sledovat tu první ? A závodů F1 je víc než dost...
Postavte to na soutěži týmů s rozpočty ve 100vkách mil. eur, na souboji LH s MV apod... Všichni budou sledovat tohle a ne F1...-
-
-
tom11
17:15 21.12.2021 194.212.104.XXXPokud to má být soutěž technologií, tak ať nechají víc možností. Byla éra, kdy jezdily zároveň atmosféry a turba. Proč by teď nemohly jezdit zároveň spalováky a hybridy, a možná i ta elektra... Ať se ukáží, co dokáží.
Jinak ano, F1 je "výkladní skříní" technologií. Ale pokud je to tak drahé, že už si to může dovolit jen pár posledních vyvolených, tak jak to chtějí aplikovat do aut pro nás, normální lidi... To je otázka dost dlouhé doby, kdy ty současné technologie budou běžně dostupné. A než budou, tak ty firmy, které to dnes propagují, už v F1 ani nebudou...
nicméně pokud jedním dechem mluvím o uhlíkové stopě závodních motorů a současně o kalendáři, který je orientován zcela opačně, tak to za pokrytectví bezesporu považuji.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek