DISKUZE K ČLÁNKU Pohonné jednotky bez MGU-H od roku 2026, Audi má zájem o vstup do F1

Mezinárodní automobilová federace (FIA) potvrdila své plány na změnu pohonných jednotek používaných ve Formuli 1. Zájem o vstup do královské disciplíny motorsportu již projevila automobilka Audi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pohonné jednotky bez MGU-H od roku 2026, Audi má zájem o vstup do F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 24.12.2021 15:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovalo 6 lidí) 21.12.2021 10:24
Bože, jenom ne ty elektrický vysavače »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 21.12.2021 10:15
Redbull bude vyrábět motory klidně i bez reklamy.… »
» Prokop S. (Hlasovali 5 lidé) 22.12.2021 09:29
Jeste by to chtelo srovnani jakou kdo zpusobil… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • GRAHAM

                GRAHAM

                88.103.238.XXX
                Nejvic titulů, je nejvic titulů...ale třeba to neřeší.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.60.XXX
                  Třeba jo, třeba ne... Ale nedivil bych se k tomu, kdyby si uvědomil, že na tom vlastně vůbec nezáleží a že mnohé jiné věci mu zatím utíkají mezi prsty...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Taky mohli Hamíka vyhecovat k tomu, že bez desítky a zavřeného Masiho z F1 neodejde.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Osobně bych odchod Hama vnímal jako takovou sportovní tragédii, protože takhle jezdec s rekordním počtem titulů odcházet nemá.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Pořád lepší než odchody jiných šampionů... Jako např. Alonsa po té tragédii v Mcl...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.238.XXX
        To je pravda.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        Mám obavy, aby jeho tělesná schránka byla Ok. Tak dlouho se držet na světové špičce je obdivuhodné ale taky hodně vysilující. Nico Rosberg byl rád, že po Titulu už z toho vyskakuje. Verstappen po zisku Titulu, taky zvolňuje a případně další Titul by bral jako bonus. 05

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    A už mrzne až praští. 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    Minimální váha stoupne o další 3kg (týmy nezvládaj), celkem teda příští rok budou vozy těžší o 43kg.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Důvodem jsou větší kola ? 20

      Což je mimochodem další případ té relevantnosti... Dnes se dělají všechny auta s velkými koly, bude je tak mít i F1...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        Nová pravidla měla být původně zavedena letos s minimální váhou stanovenou na 775 kg. Jenže od té doby přibylo dalších 20 kg.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    tom11
    FIA nejde o emise a to, že usilují o zelenější motory neznamená, že jsou pokrytci... Jejich cílem je show a skrze show prodat technologii => Ovlivnit lidi, že účastníci, jsou v dané oblasti dobří, když jsou úspěšní v rámci F1...

    F1 nemusí být zelená, ale musí motivovat výrobce, aby se jí účastnili a sypali do ní peníze... Současně musí motivovat diváky, aby se na ní dívali...

    Problém Formule E je, že nikdy neměla ambice být formulí 1... Nebyla tam ambice vyvíjet nejrychlejší stroj, angažovat ty nejrychlejší piloty apod. Chtě, nechtě se tak pasovali max. na 2. ligu... A kdo bude sledovat 2. ligu, když může sledovat tu první ? A závodů F1 je víc než dost...

    Postavte to na soutěži týmů s rozpočty ve 100vkách mil. eur, na souboji LH s MV apod... Všichni budou sledovat tohle a ne F1...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • badys

      badys

      46.13.68.XXX
      No a v té Show jsi zapoměl na Masiho. Ten na konci sezony bude tahat králíky z klobouku. :)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      FIA žádnou technologii prodat nechce, od toho tam není.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        FIA chce prodat ten formát a mít značku na výsluní a to s chudými garážisty nebude... A bohaté firmy potřebují vidět potenciál pro marketing svých produktů... Tak to prostě je...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      Pokud to má být soutěž technologií, tak ať nechají víc možností. Byla éra, kdy jezdily zároveň atmosféry a turba. Proč by teď nemohly jezdit zároveň spalováky a hybridy, a možná i ta elektra... Ať se ukáží, co dokáží.
      Jinak ano, F1 je "výkladní skříní" technologií. Ale pokud je to tak drahé, že už si to může dovolit jen pár posledních vyvolených, tak jak to chtějí aplikovat do aut pro nás, normální lidi... To je otázka dost dlouhé doby, kdy ty současné technologie budou běžně dostupné. A než budou, tak ty firmy, které to dnes propagují, už v F1 ani nebudou...
      nicméně pokud jedním dechem mluvím o uhlíkové stopě závodních motorů a současně o kalendáři, který je orientován zcela opačně, tak to za pokrytectví bezesporu považuji.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama