DISKUZE K ČLÁNKU Odvolání jsme nepodali, ale záležitost ještě není uzavřená, zní z tábora Mercedesu

Titul má konečně svého majitele, trofeje jsou oficiálně rozdány, žádné odvolání už není na programu dne. Vítěz letošního Poháru konstruktérů však cítí, že ještě nebylo řečeno vše a má za to, že nelze celou záležitost takto uzavřít.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Odvolání jsme nepodali, ale záležitost ještě není uzavřená, zní z tábora Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 122, poslední 19.12.2021 08:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jonatan (Hlasovalo 16 lidí) 18.12.2021 08:23
České přísloví Kdyby byli v prdeli ryby nemusel… »
» Vad (Hlasovalo 16 lidí) 18.12.2021 09:59
jak zaseklá deska Mimochodem během závodu už tu… »
» Vad (Hlasovalo 15 lidí) 18.12.2021 09:39
ale prosimtě, když se nehoda stala tak nikdo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • jonatan

        jonatan

        89.24.44.XXX
        Pokud by důsledně znali pravidla, co může nebo nemůže ředitel závodu, tak si mohou stěžovat, že to nedodržel, ale ředitel má hodně rozsáhlé pravomoci. Mercedes měl nechat Hamiltona přezout na měkké. A pokryl by možný restart závodu. A Max by neměl šanci, ať by přezul nebo ne. Pokud by nepřezul, Hamilton ho předjede stejně jak to udělal Max. Pokud by přezul tak Hamiltona nepředjede, oba by měli nové měkké a Mercedes byl rachlejší. Redbull počítal se vším, tedy i s restartem a dělal to, co je potřeba. Mercedes nikoliv a proto prohrál.

        + 1 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Potíž byla pouze v tom, že v době vyhlášení SC byl Hamilton už za vjezdem do boxů. Takže výměna při náskoku 12 sec. by znamenala, že se před něj Verstappen v klidu dostane. A teď hypoteticky - jak by zdejší plénum reagovalo, kdyby Hamilton ty pneumatiky vyměnil a dojelo by se v režimu SC? Masi by si to v pohodě obhájil, vždyť by to bylo přesně podle pravidel...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            37.188.247.XXX
            Jj je to tak11 Bychom slyšeli nikdo ho nenutil zajíždět

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            to už je ale velká ideová konstrukce...
            Všichni se soustředí jen na to, že emil měl čerstvé pneumatiky, ale on red bull byl na jedno kolo přeci jen rychlejší a když se jednalo o "sprint na jedno kolo" tak by si s hamiltonem možná poradil i na starých pneumatikách... Jen konstrukce z druhého úhlu pohledu...

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          Mercedes si ze své pozice vybíral, RedBull dělal spíše co na ně zbylo. Jet do boxů z druhé pozice při SC ke konci kde neztratíš pozici je opravdu kumšt kterým se můžeš chlubit 11 Druhá varianta je nepřezout a mít starší a tvrdší gumy, těžká volba.

          To Mercedes volil mezi nepřezout a ponechat si pozici v situaci kdy jim pravidla ukazovala že se to už nestihne, nebo přezout a nejspíše ztratit pozici kdy jim pravidla ukazovala že takto se to nejspíš dojede. Taky těžká volba. Pokud se domluvili nad něčím co neznáme tak Mercedes a jezdci to zjevně hodně nepochopili 01

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jonatan

            jonatan

            89.24.44.XXX
            Mercedes udělal chybu, která Hamiltona stála titul měl znovu přezut při prvním SC protože Max by taky přezul. A kdyby nepřezul, tak by ho Hamilton dohnal a předjel. Měl totiž na těch kolech najeto víc než Hamilton.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    Poměrně jasně řečeno.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jonatan

      jonatan

      89.24.44.XXX
      Co můžeš čekat od křiváka Tota nepřiznat vlastní chybu v závěru závodu a svalovat neúspěch na vedení závodu. Analíza ukáže, že vedení závodu udělalo pár drobných chyb, například že mělo pustit auta o kolo spět dříve a všechny, ale bude se konstatovat, že to nemělo vliv na to že Max Lewise předjel a dojel do cíle na 1místě. 11

      + 12 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lotusolog

        Lotusolog

        82.113.45.XXX
        jsi trapnej. Je vidět, že jsi v životě žádný tým ani firmu neřídil. Já s ním souhlasím a rozhodnut Masiho bylo nejtrapnější od doby zákazu Lotusu 88.

        + 7 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jonatan

          jonatan

          89.24.44.XXX
          Volff má problém s konkurencí, vždycky na ně vytáhne morální hodnoty jakoby byl on svatej a oni podlí zbabělci. Předloni byl sprostej na šéfa Ferrari jen pro to, že měli tenkrát výhodu v podobě motoru. Sám letos lhal o zadním křídle Mercedesu, že měli závadu na křídle a podobné keci a přitom se jim odkláněla hrana křídla o několik centimetru. Nebo jak Hamilton posouval volantem to bylo vidět na kameře, museli to zřejmě odmontovat, protože hrozila diskvalifikace. A Hamilton lhal, že měl uvolněný volant směšná pohádka prý milimer a on ten volant vytáhl skoro centimetr. Mě nevadí že chtějí fixlovat a obcházet pravidla o to se snaží všichní. Ani mě nevadí když Toto práská komisařům všechno co vidí jako nelegální na RedBullu , ale potom ať nekecá, jak je morálně na výši je stejnej jako všichni.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Miroslav Z.

            Miroslav Z.

            188.75.191.XXX
            Něco jsem přehlédl kde Mercedesu dokázali že se jim ohybalo křídlo? Testem prošli. A to ten test byl zaveden hned v dalším závodě závodě. To Redbulu dali 3 velké ceny na změnu zadního nevyhovujícího křídla

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              37.188.247.XXX
              Ja myslím že ten test zaveden nebyl.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jonatan

              jonatan

              89.24.44.XXX
              V Brazílii kde Hamilton jen létal a dával všem +28km na maximálce měl několik vychytávek. 1. jiné mapování motoru, které sice ničí životnost, ale motor jede celý závod v kvalifikačním modu. 2.Okraj zadního křídla pod klapkou měli flexibilní a při určité rychlosti se prohýbal dozadu o několik centimetrů. To zaručilo nelegální vítězství pro Hamiltona v Brazílii. Nikdo na něj v rychlosti na rovince neměl. Další závod už to komisaři odhalili a zatrhli. Taktika použití více vytuněných motoru za cenu penalizace se jim též vyplatila.

              + 0 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jonatan

              jonatan

              89.24.44.XXX
              to nedali RedBullu ale všem protože se to křídlo všem ohýbalo dozadu. Navíc vyměnit klapku na křídle za tužšší kterou jsem tam měl před tím je otázka 20minut ale vyvinout celé křídlo to trvá dýl. když to ukecali na 3 závody jejich plus

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Miroslav Z.

                Miroslav Z.

                188.75.191.XXX
                Je někde důkaz že se to křídlo prohybalo? Sleduji a hodne přispívám na F1 Technacal forum. Mercedes jel poslední 3 závody se stejným křídlem těch 28km/hod byl jen výplod fantazie Redbulu.

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Hwrychlik H.

                  Hwrychlik H.

                  90.183.80.XXX
                  Přesně tak, stačí se podívat jak vypadala tabulka maximálních rychlostí.

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  Ano, důkaz byl poměrně jednoznačnej a i akce komisařů, jen to nebylo mediálně prezentováno. Jenže další věc je to, že to křídlo se jim sice ohýbalo, ale tento element dle pravidel neprocházel zatěžkávací zkouškou, takže sice to bylo v rozporu s pravidlem o nepohyblivé aerodynamice, ale to křídlo přošlo schváleným testem, takže bylo legální. Proto s tím FIA nemohla nic moc dělat a tuto výhodu ztratili, protože jim to FIA v tajné dohodě zatrhla používat dál 13

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama