DISKUZE K ČLÁNKU Odvolání jsme nepodali, ale záležitost ještě není uzavřená, zní z tábora Mercedesu

Titul má konečně svého majitele, trofeje jsou oficiálně rozdány, žádné odvolání už není na programu dne. Vítěz letošního Poháru konstruktérů však cítí, že ještě nebylo řečeno vše a má za to, že nelze celou záležitost takto uzavřít.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Odvolání jsme nepodali, ale záležitost ještě není uzavřená, zní z tábora Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 122, poslední 19.12.2021 08:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jonatan (Hlasovalo 16 lidí) 18.12.2021 08:23
České přísloví Kdyby byli v prdeli ryby nemusel… »
» Vad (Hlasovalo 16 lidí) 18.12.2021 09:59
jak zaseklá deska Mimochodem během závodu už tu… »
» Vad (Hlasovalo 15 lidí) 18.12.2021 09:39
ale prosimtě, když se nehoda stala tak nikdo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Ve studiu Josef Král, a to je závodník a jeho schopnosti a zkušenosti zpochybnit opravdu nelze, prohlásil několikrát, že restart už se nestihne. Čemuž napovídal i titulek v 56. kole, že piloti o kolo zpět nesmí předjet SC. Při zachování pravidel bylo jasné, že když je Masi pustí v 57. kole, musí jet SC do depa v 58. kole. Mimochodem, ve vzduchu byla domluva s Masim - kdo a kdy se domlouval? Pořád mi v tom argumentování chybí to základní. Když chtěl Masi dojet závod v zeleném režimu, proč tedy nevyvěsil hned po nehodě červenou vlajku a nezachoval se jako v předchozím závodě?

          + 6 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            37.188.247.XXX
            Jj je to tak. Je fakt škoda že konec byl v tomto módu. Pro nikoho dobrý.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jonatan

            jonatan

            89.24.44.XXX
            na červenou to nebylo, Massi to posral jedině tím, že je jaksi pomalej v rozhodování kolikrát se stalo že váhal měl ty auta o kolo spět pustit daleko dřív a bylo po problému. I když to bylo vzhledem o boj o titul jedno Max měl přezuto tak jako tak, takže Hamilton by neměl šanci.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            86.49.234.XXX
            Palmer ve své analýze ukázal že maršálové byli neuvěřitelně rychlí v odklízení trosek a Latifiho auta. Z jejich strany absolutně špičková práce, zcela nesrovnatelná s amatéry v Džiddě. Červené vlajky tudíž dle Palmera nebylo potřeba. A tak zůstaly jen dvě možnosti. Dokroužit to za SC, nebo to pustit.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            ono je ještě otázkou, jestli masi, bombardovaný wolfem dotazy a příkazy k řediteli závodu, vůbec stíhal přemýšlet v nějakém normálním režimu. Za mě, pokud by musel řešit pouze situaci na trati a nemusel neustále odpovídat wolfovi s hornerem, tak by tam buď padla ta červená, nebo by dal vědět dřív co se chystá udělat. Tahle praxe, kdy se šéfové týmů přímo snaží ovlivnit rozhodnutí komisařů on-line měla zatrhnout. Já bych dával za nesmítý invektiv směrem k řediteli závodu během jízdy jednoznačný vzkaz - pokuta a potom diskvalifikace, když by pokuta nezabrala. Je to jako kdyby majitel fotbalového klubu během zápasu chodil nadávat rozhodčímu a dožadoval se odpískání něčeho, co se nestalo, ale pomůže jeho hamltonovi, pardon, týmu...

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              37.188.247.XXX
              Michaeli potřebujeme jedno kolo. 12

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mansell_fan

              Mansell_fan

              86.49.234.XXX
              Masi byl pod obrovským tlakem. Určitě se na tom podepsala Belgie, kde ho všichni kritizovali za trapné kroužení za SC. A teď byl postaven před rozhodnutí nechat dokroužit za SC závod kde se rozhoduje o titulu.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.101.227.XXX
              Samozřejmě, vždyť ty rozhovory týmů s Masim pouštěný do éteru byly neuvěřitelně nedůstojné. Nějaký lobbisty tam poslouchat v rozhodujících chvílích je jen trapné divadlo s rušivým elementem kde má být rozvaha a klid.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                37.188.247.XXX
                Jj ale to byl chtěný cirkus. Speciální kamera jen pro Wolffa. Oni chtěli dostávat vytočenýho do éteru

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Jindrich K.

            Jindrich K.

            89.177.21.XXX
            Že Král je závodník nezpochbňuji, ale to ani práci kvalitního zedníka, jenže ten nemusí být nutně inženýr a dobrý inženýr nemusí být schopen postavit zeď. K tématu se vyjadřuje každý kdo má závodní zkušenosti i ten kdo je nemá. A jako nestranný fanoušek nevidím problém, všechny výjezdy SC jsou necitlivé, všechny červené vlajky jsou necitlivé atd. Jenže teď se to po mnoha letech dotklo samotného Sira Lewise Hamiltona a je oheň na střeše. A to upřímně ztrátu Lewisovo titulu bych viděl v podivném nezávodě v Belgii a nebo v mačkání špatných čudlíků v Ázerbajdžánu ... tam Lewis ztratil titul. Nebo za to mohl jeho matný výkon v Monaku ? Tam bude ten problém ne ? A ne v Masiho rozhodnutí.

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama