DISKUZE K ČLÁNKU Odvolání jsme nepodali, ale záležitost ještě není uzavřená, zní z tábora Mercedesu

Titul má konečně svého majitele, trofeje jsou oficiálně rozdány, žádné odvolání už není na programu dne. Vítěz letošního Poháru konstruktérů však cítí, že ještě nebylo řečeno vše a má za to, že nelze celou záležitost takto uzavřít.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Odvolání jsme nepodali, ale záležitost ještě není uzavřená, zní z tábora Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 122, poslední 19.12.2021 08:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jonatan (Hlasovalo 16 lidí) 18.12.2021 08:23
České přísloví Kdyby byli v prdeli ryby nemusel… »
» Vad (Hlasovalo 16 lidí) 18.12.2021 09:59
jak zaseklá deska Mimochodem během závodu už tu… »
» Vad (Hlasovalo 15 lidí) 18.12.2021 09:39
ale prosimtě, když se nehoda stala tak nikdo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Ve studiu Josef Král, a to je závodník a jeho schopnosti a zkušenosti zpochybnit opravdu nelze, prohlásil několikrát, že restart už se nestihne. Čemuž napovídal i titulek v 56. kole, že piloti o kolo zpět nesmí předjet SC. Při zachování pravidel bylo jasné, že když je Masi pustí v 57. kole, musí jet SC do depa v 58. kole. Mimochodem, ve vzduchu byla domluva s Masim - kdo a kdy se domlouval? Pořád mi v tom argumentování chybí to základní. Když chtěl Masi dojet závod v zeleném režimu, proč tedy nevyvěsil hned po nehodě červenou vlajku a nezachoval se jako v předchozím závodě?

          + 6 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            37.188.247.XXX
            Jj je to tak. Je fakt škoda že konec byl v tomto módu. Pro nikoho dobrý.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jonatan

            jonatan

            89.24.44.XXX
            na červenou to nebylo, Massi to posral jedině tím, že je jaksi pomalej v rozhodování kolikrát se stalo že váhal měl ty auta o kolo spět pustit daleko dřív a bylo po problému. I když to bylo vzhledem o boj o titul jedno Max měl přezuto tak jako tak, takže Hamilton by neměl šanci.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            86.49.234.XXX
            Palmer ve své analýze ukázal že maršálové byli neuvěřitelně rychlí v odklízení trosek a Latifiho auta. Z jejich strany absolutně špičková práce, zcela nesrovnatelná s amatéry v Džiddě. Červené vlajky tudíž dle Palmera nebylo potřeba. A tak zůstaly jen dvě možnosti. Dokroužit to za SC, nebo to pustit.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            ono je ještě otázkou, jestli masi, bombardovaný wolfem dotazy a příkazy k řediteli závodu, vůbec stíhal přemýšlet v nějakém normálním režimu. Za mě, pokud by musel řešit pouze situaci na trati a nemusel neustále odpovídat wolfovi s hornerem, tak by tam buď padla ta červená, nebo by dal vědět dřív co se chystá udělat. Tahle praxe, kdy se šéfové týmů přímo snaží ovlivnit rozhodnutí komisařů on-line měla zatrhnout. Já bych dával za nesmítý invektiv směrem k řediteli závodu během jízdy jednoznačný vzkaz - pokuta a potom diskvalifikace, když by pokuta nezabrala. Je to jako kdyby majitel fotbalového klubu během zápasu chodil nadávat rozhodčímu a dožadoval se odpískání něčeho, co se nestalo, ale pomůže jeho hamltonovi, pardon, týmu...

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              37.188.247.XXX
              Michaeli potřebujeme jedno kolo. 12

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mansell_fan

              Mansell_fan

              86.49.234.XXX
              Masi byl pod obrovským tlakem. Určitě se na tom podepsala Belgie, kde ho všichni kritizovali za trapné kroužení za SC. A teď byl postaven před rozhodnutí nechat dokroužit za SC závod kde se rozhoduje o titulu.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.101.227.XXX
              Samozřejmě, vždyť ty rozhovory týmů s Masim pouštěný do éteru byly neuvěřitelně nedůstojné. Nějaký lobbisty tam poslouchat v rozhodujících chvílích je jen trapné divadlo s rušivým elementem kde má být rozvaha a klid.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                37.188.247.XXX
                Jj ale to byl chtěný cirkus. Speciální kamera jen pro Wolffa. Oni chtěli dostávat vytočenýho do éteru

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Jindrich K.

            Jindrich K.

            89.177.21.XXX
            Že Král je závodník nezpochbňuji, ale to ani práci kvalitního zedníka, jenže ten nemusí být nutně inženýr a dobrý inženýr nemusí být schopen postavit zeď. K tématu se vyjadřuje každý kdo má závodní zkušenosti i ten kdo je nemá. A jako nestranný fanoušek nevidím problém, všechny výjezdy SC jsou necitlivé, všechny červené vlajky jsou necitlivé atd. Jenže teď se to po mnoha letech dotklo samotného Sira Lewise Hamiltona a je oheň na střeše. A to upřímně ztrátu Lewisovo titulu bych viděl v podivném nezávodě v Belgii a nebo v mačkání špatných čudlíků v Ázerbajdžánu ... tam Lewis ztratil titul. Nebo za to mohl jeho matný výkon v Monaku ? Tam bude ten problém ne ? A ne v Masiho rozhodnutí.

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama