DISKUZE K ČLÁNKU Odvolání jsme nepodali, ale záležitost ještě není uzavřená, zní z tábora Mercedesu
Titul má konečně svého majitele, trofeje jsou oficiálně rozdány, žádné odvolání už není na programu dne. Vítěz letošního Poháru konstruktérů však cítí, že ještě nebylo řečeno vše a má za to, že nelze celou záležitost takto uzavřít.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Odvolání jsme nepodali, ale záležitost ještě není uzavřená, zní z tábora Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
RoBertino
11:57 18.12.2021 185.63.97.XXXVe studiu Josef Král, a to je závodník a jeho schopnosti a zkušenosti zpochybnit opravdu nelze, prohlásil několikrát, že restart už se nestihne. Čemuž napovídal i titulek v 56. kole, že piloti o kolo zpět nesmí předjet SC. Při zachování pravidel bylo jasné, že když je Masi pustí v 57. kole, musí jet SC do depa v 58. kole. Mimochodem, ve vzduchu byla domluva s Masim - kdo a kdy se domlouval? Pořád mi v tom argumentování chybí to základní. Když chtěl Masi dojet závod v zeleném režimu, proč tedy nevyvěsil hned po nehodě červenou vlajku a nezachoval se jako v předchozím závodě?-
jonatan
12:14 18.12.2021 89.24.44.XXXna červenou to nebylo, Massi to posral jedině tím, že je jaksi pomalej v rozhodování kolikrát se stalo že váhal měl ty auta o kolo spět pustit daleko dřív a bylo po problému. I když to bylo vzhledem o boj o titul jedno Max měl přezuto tak jako tak, takže Hamilton by neměl šanci. -
Mansell_fan
12:24 18.12.2021 86.49.234.XXXPalmer ve své analýze ukázal že maršálové byli neuvěřitelně rychlí v odklízení trosek a Latifiho auta. Z jejich strany absolutně špičková práce, zcela nesrovnatelná s amatéry v Džiddě. Červené vlajky tudíž dle Palmera nebylo potřeba. A tak zůstaly jen dvě možnosti. Dokroužit to za SC, nebo to pustit. -
jumpman
12:31 18.12.2021 178.255.168.XXXono je ještě otázkou, jestli masi, bombardovaný wolfem dotazy a příkazy k řediteli závodu, vůbec stíhal přemýšlet v nějakém normálním režimu. Za mě, pokud by musel řešit pouze situaci na trati a nemusel neustále odpovídat wolfovi s hornerem, tak by tam buď padla ta červená, nebo by dal vědět dřív co se chystá udělat. Tahle praxe, kdy se šéfové týmů přímo snaží ovlivnit rozhodnutí komisařů on-line měla zatrhnout. Já bych dával za nesmítý invektiv směrem k řediteli závodu během jízdy jednoznačný vzkaz - pokuta a potom diskvalifikace, když by pokuta nezabrala. Je to jako kdyby majitel fotbalového klubu během zápasu chodil nadávat rozhodčímu a dožadoval se odpískání něčeho, co se nestalo, ale pomůže jeho hamltonovi, pardon, týmu...-
Mansell_fan
12:34 18.12.2021 86.49.234.XXXMasi byl pod obrovským tlakem. Určitě se na tom podepsala Belgie, kde ho všichni kritizovali za trapné kroužení za SC. A teď byl postaven před rozhodnutí nechat dokroužit za SC závod kde se rozhoduje o titulu. -
-
-
Jindrich K.
12:47 18.12.2021 89.177.21.XXXŽe Král je závodník nezpochbňuji, ale to ani práci kvalitního zedníka, jenže ten nemusí být nutně inženýr a dobrý inženýr nemusí být schopen postavit zeď. K tématu se vyjadřuje každý kdo má závodní zkušenosti i ten kdo je nemá. A jako nestranný fanoušek nevidím problém, všechny výjezdy SC jsou necitlivé, všechny červené vlajky jsou necitlivé atd. Jenže teď se to po mnoha letech dotklo samotného Sira Lewise Hamiltona a je oheň na střeše. A to upřímně ztrátu Lewisovo titulu bych viděl v podivném nezávodě v Belgii a nebo v mačkání špatných čudlíků v Ázerbajdžánu ... tam Lewis ztratil titul. Nebo za to mohl jeho matný výkon v Monaku ? Tam bude ten problém ne ? A ne v Masiho rozhodnutí.-
Mansell_fan
12:53 18.12.2021 86.49.234.XXXTak jako v roce 2008 neztratil Felipe Massa titul v poslední zatáčce (a to jsem trpěl jako kůň), tak ho Lewis letos neztratil v posledním kole. Protože mistrovství světa trvá trochu déle než jedno kolo nebo jednu zatáčku-
-
-
Mansell_fan
13:12 18.12.2021 86.49.234.XXXV roce 2028 získá s Ferrari titul Mick Schumacher. Tak to chce OSUD
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek