DISKUZE K ČLÁNKU "Ubohý lúzr," ulevil si Marko na adresu Wolffa
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko zkritizoval Tota Wolffa za to, že neumí prohrávat. Mercedes si v posledním závodě sice zajistil konstruktérský titul, bitvu mezi jezdci ale jejich Lewis Hamilton s Maxem Verstappenem po kontroverzních rozhodnutích vedení závodu prohrál. A velmi těžce se s tím smiřoval.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ubohý lúzr," ulevil si Marko na adresu Wolffa
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jindrich K.
(Hlasovalo 7 lidí)
15.12.2021 13:42
Brečel směrem k Masimu když Max předjel Lewise a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
15:26 15.12.2021 178.255.168.XXX
doufám, že je to taky poslední emilův titul.
Ono jde o to, co sleduješ a co si kde připustíš... Proč myslíš, že mercedes mohl mít hybridní agregát ve finální podobě na stolici o rok dřív, než se vůbec schválila pravidla? Proč FIA šla tak vehementně po motoru ferrari? Ať už kvůli spalování oleje, tak v té slavné tajné dohodě? Proč se něco takového neděje mercedesu? Proč letos red bullu FIA přikáže předělat křídlo, které plnilo všechny zátěžové testy (ale ohýbalo se víc než křídlo mercedesu) a nový průhyb byl stanoven na úrovni, které dosahoval mercedes? Proč v podstatě do dneška neznáme oficiálně, co v té brazílii komisaři zjistili na křídlu mercedesu? Red bull tvrdí, že od brazilíe mercedes zpomalil, ale mě to tedy moc nepřišlo. Jak je možné, že mercedes přijde s motorem, který všem ujede o parník, přes zákaz vývoje? Oni nebyli v situaci ferrari, které nesazovalo loňskou hybridní část a ten přínos byl dán nasazením nové, v souladu s pravidly.
Těch otázek si člověk může položit spoustu. Stejně tak, když Honda nechtěla nasadit emilovi novej motor. Přestože by nemusel mít už takovou životnost, tak by jej mohli víc "otevřít" jenže v rámci pravidel by to emilovi dalo jednotky koní, ale hamilton dostal podstatně větší stádečko, mluví se o 30. V rámci pravidel to není možné, ale mercedes má opět cestu.
Ano, nemůžu říct, že tituly mercedesu FIA prostě přiřkla. To v žádném případě. Jenže ve srovnání s minulostí, kdy se FIA velice aktivně snažila dominanci daného týmu potlačit, tak zde dělá pravý opak. Tobě to takto nepřijde?
Ono jde o to, co sleduješ a co si kde připustíš... Proč myslíš, že mercedes mohl mít hybridní agregát ve finální podobě na stolici o rok dřív, než se vůbec schválila pravidla? Proč FIA šla tak vehementně po motoru ferrari? Ať už kvůli spalování oleje, tak v té slavné tajné dohodě? Proč se něco takového neděje mercedesu? Proč letos red bullu FIA přikáže předělat křídlo, které plnilo všechny zátěžové testy (ale ohýbalo se víc než křídlo mercedesu) a nový průhyb byl stanoven na úrovni, které dosahoval mercedes? Proč v podstatě do dneška neznáme oficiálně, co v té brazílii komisaři zjistili na křídlu mercedesu? Red bull tvrdí, že od brazilíe mercedes zpomalil, ale mě to tedy moc nepřišlo. Jak je možné, že mercedes přijde s motorem, který všem ujede o parník, přes zákaz vývoje? Oni nebyli v situaci ferrari, které nesazovalo loňskou hybridní část a ten přínos byl dán nasazením nové, v souladu s pravidly.
Těch otázek si člověk může položit spoustu. Stejně tak, když Honda nechtěla nasadit emilovi novej motor. Přestože by nemusel mít už takovou životnost, tak by jej mohli víc "otevřít" jenže v rámci pravidel by to emilovi dalo jednotky koní, ale hamilton dostal podstatně větší stádečko, mluví se o 30. V rámci pravidel to není možné, ale mercedes má opět cestu.
Ano, nemůžu říct, že tituly mercedesu FIA prostě přiřkla. To v žádném případě. Jenže ve srovnání s minulostí, kdy se FIA velice aktivně snažila dominanci daného týmu potlačit, tak zde dělá pravý opak. Tobě to takto nepřijde?
Duncan66
15:25 15.12.2021 86.49.255.XXX
no kdyz se piloti nepousteli, tak prece nemohlo nastat co pise Fanda. KAzdy byl ve svem kole, poradi zachovano, jen ten vlacek byl namichany, ale odpovidal poradi rozlozeni monopostu na trati, jen byli proste vsichni u sebe. Zadny problem.
Duncan66
15:16 15.12.2021 86.49.255.XXX
Hele, obcas mas zajimave napady a obcas mas i soudny objektivni poihled. Ale pak to vzdycky zabijes naprostymi blaboly a nesmysly jako je tento, ze cela F1 je celou hybridni eru ve prospech Mercedesu a jak se udajne zariznul kazdy, kdo by Mercedesu mohl konkurovat....
Ferrarri dostava jen za svoji ucast v F1 kazdy rok vice penez, nez dostane vitez PK, ale samozrejme protekcni je ten Mercedes....
A tak by se dalo pokracovat do nekonecna.
Pritom faktem zustava, ze jakykoli souper Mercedesu pokud neuspel, tak se o tituly pripravili sami vlastnimi chybami, jako Vettel v roce 2017, tehdy se do jeho kolizi, ktere mu sebraly sanci na boj o titul, nekolikrat pripletl i nejstastnejsi mistr sveta amoleta Verstappen.
Ferrarri dostava jen za svoji ucast v F1 kazdy rok vice penez, nez dostane vitez PK, ale samozrejme protekcni je ten Mercedes....
A tak by se dalo pokracovat do nekonecna.
Pritom faktem zustava, ze jakykoli souper Mercedesu pokud neuspel, tak se o tituly pripravili sami vlastnimi chybami, jako Vettel v roce 2017, tehdy se do jeho kolizi, ktere mu sebraly sanci na boj o titul, nekolikrat pripletl i nejstastnejsi mistr sveta amoleta Verstappen.
dannak
15:12 15.12.2021 86.49.37.XXX
No, nejsem si jist, jestli kdokoli z Mercedesu by prave letos mel rikat cokoli o podvodu.
Neni to zas tak davno, kdy Mercedes byl jednim z hlasitych kritiku motoru Ferrari; ze nejspis pousti benzin i ve chvili, kdy se nemeri prutok. F asi delali neco, co se jako nesmi, ale tak ze to nikdo neumel prokazat. A dukaz byl vlastne az neprimy, kdyz FIA pridala senzor a motor trochu zlenivel.
No a ejhle, kdyz to letos bylo treba, jak se najednou Mercedesu zaclo zadni kridylko ohybat. A co cert nechtel, jako na potvoru prave v miste, kde se to nemerilo, resp. nebyly tam znacky a oficialni kamery. Urcite jen nahodou, kdyz se tohle merit zaclo, udajne Mercedes trochu zpomalil.
Takze, za me podvadi vsichni, kdykoli je to treba a ziska to nejakou vyhodu. A prave sam Mercedes ma nejake to maslicko na hlave, proto mluvit v jejich pripade o podvodu mi prijde minimalne usmevne.
Neni to zas tak davno, kdy Mercedes byl jednim z hlasitych kritiku motoru Ferrari; ze nejspis pousti benzin i ve chvili, kdy se nemeri prutok. F asi delali neco, co se jako nesmi, ale tak ze to nikdo neumel prokazat. A dukaz byl vlastne az neprimy, kdyz FIA pridala senzor a motor trochu zlenivel.
No a ejhle, kdyz to letos bylo treba, jak se najednou Mercedesu zaclo zadni kridylko ohybat. A co cert nechtel, jako na potvoru prave v miste, kde se to nemerilo, resp. nebyly tam znacky a oficialni kamery. Urcite jen nahodou, kdyz se tohle merit zaclo, udajne Mercedes trochu zpomalil.
Takze, za me podvadi vsichni, kdykoli je to treba a ziska to nejakou vyhodu. A prave sam Mercedes ma nejake to maslicko na hlave, proto mluvit v jejich pripade o podvodu mi prijde minimalne usmevne.
jumpman
15:11 15.12.2021 178.255.168.XXX
tak se můžeme bavit třeba o imole, jak je možné=, že hamilton nebyl diskvalifikován, ale "z vyšší moci" se dokázal vrátit do závodu a dojet tam co dojel. Můžeme polemizovat, jak je možné, že když to vypadalo, že emil má rychlejší vůz, tak jej bez skrupulí sestřelí (a zase beztrestně vítězí), ale když má sám dominantní vůz, tak má najednou oči i na zadní pneumatice a vyhýbá se všem kolizím. Jak je možné, že za naprosto jasnou hamiltonovu chybu je trestán emil - mluvím o tom, jak do něj hamilton najel, když na pokyn vedení závodu vracel hamiltonovi pozici. Ale za stejný manévr hamilton o závod později nemusel vracet nic. To je vše v pořádku, že. Když ale mercedes podělá strategii, tak je najednou na vině masi, že si dovolil dokončit sezonu pod zelenou vlajkou, místo toho, aby se to dokroužilo pod safety carem v bezpečí pro mercedes a jejich mazánka. Mercedes by si měl zamést před vlastním prahem. F1 dávno není sport, medvědí podíl na tom má právě mercedes a ukazuje se, jací jsou to "sportovci" když se od zeleného stolu snaží zvrátit něco, co by jim v opačném gardu vůbec nevadilo
Duncan66
15:07 15.12.2021 86.49.255.XXX
Neslysel jsem ani jednu invektivu, ani zadne vyhruzky, slysel jsem jenom prosby a ze neco neni v poradku, kdyz rozhodli o tom podivnem restartu, kdy se vyklidil akorat prostor mezi Verstapenem a Hamiltonem, zatimco Riciardo se Strollem zustali mezi Maxem a Sainzem, ti uz zavodit nesmeli, narozdil od Maxe...
Jinak Horner brecel od prvniho kola taky, takze fakt nevim, proc se zminuje jen a jen Wolf. Stejne tak minulou VC breceli v RB uplne vsichni a to opakovane, pritom Maxovi hralo cely zavod vsechno do karet, dostal nekolik prilezitosti opravit svuj spatny start atp.
Ohledne "breceni" a snahy ovlvnit rozhonuti u Masiho si ty dva tymy opravdu nemaji co vycitat a pokud nekdo tvrdi, ze breci v podstate jenom Mercedes, tak zije zcela mimo realitu a je to neobjektivni omezeny clovek.
Jinak Horner brecel od prvniho kola taky, takze fakt nevim, proc se zminuje jen a jen Wolf. Stejne tak minulou VC breceli v RB uplne vsichni a to opakovane, pritom Maxovi hralo cely zavod vsechno do karet, dostal nekolik prilezitosti opravit svuj spatny start atp.
Ohledne "breceni" a snahy ovlvnit rozhonuti u Masiho si ty dva tymy opravdu nemaji co vycitat a pokud nekdo tvrdi, ze breci v podstate jenom Mercedes, tak zije zcela mimo realitu a je to neobjektivni omezeny clovek.
jumpman
15:03 15.12.2021 178.255.168.XXX
ale naváží se do nich všichni fans mercedesu a mcl. Je mi z toho už zle. Mercedes si drží dominaci celou hybridní éru. Přitom je veřejným tajemstvím, že současná pravidla si mercedes napsal sám sobě na míru a vtipnou manipulací je dokázal protlačit. Když se jim některý tým přiblížil, hned na ně nastoupila FIA s mercedesem za zády. Už jen ta slavná tajná dohoda, kdy FIA nevěděla co ferrari dělá, ale jakmile jim to ferrari sdělilo, tak to najednou mercedes dokázal implementovat na svůj motor v "legální" podobě. Tady smrdí hodně věcí, ale to lejno leží ve stáji mercedes. Už si zvykli na to, že jim jde každý na ruku, že berou vše jako maximální útok na svoji nedotknutelnost
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek