DISKUZE K ČLÁNKU Norris navrhuje vyškrtnout "nejhorší pravidlo, které kdy bylo vynalezeno"

Lando Norris po Velké ceně Saúdské Arábie zkritizoval část pravidel, které se věnují úpravám na vozech během červených vlajek. Britský pilot kvůli tomu přišel o spoustu cenných pozic.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Norris navrhuje vyškrtnout "nejhorší pravidlo, které kdy bylo vynalezeno"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 11.12.2021 12:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 07.12.2021 10:57
Největší problém vidím v tom že červená vlajka se… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 07.12.2021 11:35
Jo tento názor se dá pochopit, nicméně kdyby jel… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 07.12.2021 12:40
Kdo chce měnit pneu, spadne za Alonsa, tečka 13 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jj284b

    jj284b

    78.98.172.XXX
    povolit vymenu, ale len za rovnaku sadu aku mal predtym... aby si takto nik nemohol odbyt povinnu vymenu pneu na inu sadu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    Ona je vlastně ta červená vlajka něco jako stacionární SC 03. Z toho plyne, že vše by mělo být stejné, jako při SC fázi. Čili pokud měním při SC gumy, přicházím o pozice, pokud opravuji křídlo, přijdu o pozice.... Proto bych při přerušení závodu zakázal jakékoliv úpravy na autech. Sice to není 100% spravedlivé, ale rozhodně to navazuje na SC a nerozhodí to pořadí na trati, jak tomu bylo při sčítání časů v minulosti.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Férová výměna gum během červené vlajky částečně je, ale to by se nejdříve musela F1 vrátit o pár desítek roků zpátky.
    Proč?
    Bývaly časy kdy se při vyvěšení červené počítal jezdci čas při průjezdu posledního měřeného kola a ten byl při restartu výchozím bodem každého jednotlivého pilota. To se dnes už neděje. I ten poslední se ztrátou třeba minuty dnes regulérně postaví do vláčku a čas před červenou už není důležitý.
    Kdyby tenhle čistý a poctivý čas platil i dnes, tak se dá výměna kol během rudé fáze řešit nějakým časem - dle okruhu - řešit. ale jsem si jist, že by zase jední řvali že po červené museli restartovat s ojetějšími gumami a třeba i na aktuálně nevhodné směsi.
    Takže navrhuji dát při červené vlajce každému jezdci klacek ať si to vyřeší mezi sebou.

    Hyn by se prauda hukázala. 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Podobně to fungovalo i v silničních motozávodech. A to v době kdy nebyly motorky a formule napěchované elektronikou. Nechápu, že v dnešní době je tohle problém, a každý SC či přerušení závodu, je zároveň resetem plus náhodným lisováním pořadí po tomto resetu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Současný stav není kvůli měřící technice, ale aby byly závody atraktívnější a pole nebylo tak moc roztahané.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.150.XXX
          Na prvním místě je to ale sport, a pokud si někdo vyjede náskok v řádu desítek sekund, neměl by o ten náskok a pozici přijít z důvodu administrativního zásahu ze strany vedení závodu - a přesně to se minulou neděli dělo.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            F1 má tendenci mít na prvním místě sport, ale mnohokrát už se ukázalo, že je to chyba a mělo by se myslet hlavně na show... A co si budeme povídat, restarty, SC se v současné éře starají o největší drama...

            Pamatujeme nástup hybridních motorů, kdy za překročení nasazení počtu motorů následovala penalizace, která se navyšovala... Takže pokud se nepletu tak Mclareny s Hondou pak startoval z pitline a ještě k tomu měly penalizaci xx vteřin... Nakonec to zrušili, protože nedávalo smysl pro Mclaren do závodu vůbec startovat a pro jejich fanoušky to bylo utrpení...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Já se obávám, že ne dnešní dobu je to příliš nudné... Navíc technika F1 je příliš sofistikovaná a nejde ji jen tak vypnout, zapnout... Kolem vozu F1 pořad musí běhat x lidí, aby se vůbec rozjel...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.150.XXX
          Bavíme se o přerušení závodu, a tam se technika vypne a zapne tak jako tak. A můj přístup je o tom že by se po přerušení závodu mělo pokračovat v pořadí a rozestupech jako před přerušením, a nikoli jako dnes v náhodně "nalosovaném" pořadí bez rozestupů.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            To já chápu. Jde mi spíše o to, že o ty auta se stejně neustále někdo stará, takže si neumím představit, že by se na ně nesmělo sáhnout...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Těžko se tohle bude řešit vyloženě správně pro každého v každé situaci aby to zároveň nebylo strašně složité jako návrhy pode mnou 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.231.XXX
      Já to mám jednoduše pochopitelný a to je to v češtině. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Jakmile něco přepočítáváš, přičítáš a nebo odečítáš, tak to přestane být přehledné, bude v tom akorát bordel.Pravidla se mají zpřehledňovat a ní naopak zahušťovat. 13

        Nejednoduší systém co mě napadá je, že pokud vyjede SC a během této fáze někdo jede do pitu a někdo ne a následně následuje červená vlajka, tak bych anulovat změny pořadí během SC a umožnil změnu všem. Startovalo by se v pořadí při výjezdu SC.
        Pořád to není spravedlivé, protože to někomu bude vyhovovat víc ale samotný SC je přeci monstrozní zásah do závodu. Život hold není fér 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.231.XXX
          Myslím že 30 vteřin přičíst všem těm co chtěj dát nové gumy není problém a složitost tam nevidím. A většina fanoušků jsou stejně troubové a je jedno zda tomu rozumí nebo ne. Ty fanděj jak ve filmu proč ( jde pouze o hlášku) a na nic jinýho nemaj čas. Řešit nějaký pravidla... 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Akorát že když budeš přičítat 30 sekund, tak to bude dost likvidační, protože se všeobecně anulují rozestupy.
            Ale to je asi účel hádám. Nezakážeš přímo výměny gum během červené fáze, ale kdo vymění, tak se propadne na konec 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc v pátečních tréninku v Saúdské Arábii

Druhý trénink přinesl double Ferrari. Ricciardo sešrotoval vůz

Charles Leclerc v závodě v Melbourne

První trénink v Monaku patřil Leclercovi

Ferrari F1-75 v Maranellu

Kdy představí Ferrari další významné novinky na voze? Hned tak to nebude.

Toto Wolff - páteční trénink v Bahrajnu

Monako? Nemám vysoká očekávání, říká Wolff

Max Verstappen a Sergio Pérez slaví po závodě na Imole

PROHLÁŠENÍ po závodě: "Přišlo to bez varování," popisuje Leclerc, zatímco u Red Bullu slaví

Lando Norris v Barceloně

Nemocný Norris se nevzdal a dojel osmý

Charles Leclerc zaznamenal první odstoupení v letošní sezóně (ilustrační foto)

GP Španělska: Leclercova smůla vynesla do čela Verstappena

Start závodu v Barceloně

GRAFIKA: Startovní rošt GP Španělska: Leclerc před Verstappenem, Mercedes v 2. řadě

Max Verstappen a Charles Leclerc v závodě v Miami

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Leclerc se obává opotřebení pneumatik

Charles Leclerc v závodě v Miami

Kvalifikace pro Leclerca, druhý skončil Verstappen a třetí byl Sainz

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama